Australiassa osataan. Uutisissa oli äskettäin pitkä juttu siitä kuinka skientologia käyttää lapsityövoimaa, eikä anna lapsille kunnollista koulutusta.
Osa 1: http://www.youtube.com/watch?v=fSm2hoqVhyE
Osa 2: http://www.youtube.com/watch?v=KEbLLjvpT7E
Muistakaa, että ensi lauantaina järjestetään jälleen maailmanlaajuinen protesti skientologiaa vastaan.
Australian TV:stä
3
360
Vastaukset
- Dekkari.
....scientologien "menestyskertomus" ei yllätä????
D :) - Äksä...
En puolusta ihmisoikeusloukkauksia missään muodossa, sen olen sanonut jo MILJOONA kertaa.
Tähän lapsiorjuuteen sanon vain sen, että noissa uutisissa ei taatusti ole koko totuus.
Länsimaissa ei lasta voi piilottaa, jos hänet on synnytetty laillisesti ja rekisteröity. Hänen on suoritettava oppivelvollisuutensa, mutta sen voi tehdä myös yksityisopiskelulla ja tenttimällä. Ja luulenpa, ettei tuollaisissa tapauksissa kaikki oppiaineet ole pakollisia.
Itse näin SeaOrgissa ollessani vain iloisia nuoria (enkä väitä, että kaikki olisivat). He olivat usein suorastaan raivostuttavan iloisia uhotessaan. Nuoret ovat miltei poikkeuksetta scientologien lapsia ja he saavat tästä etulyöntiaseman uraputkessaan ja pääsevät näin ollen jo alle 2kymppisinä johtaviin asemiin.
On totta, että skarpit nuoret ajattelevat usein nopeasti ja analyyttisesti, mutta heillä nousee myös helposti pissi päähän.
Voisin lyödä vaikka vetoa, että suurin osa sceidojen mokailusta on johdettavissa nuorten pissipäisten pomojen sylttytehtaalle.
Ja lopuksi vielä kysymys: Kuinka moni meistä on päässyt valitsemaan vanhempansa? Eiköhän meidän kaikkien vanhemmissa ja sukulaisissa olisi ollut vähän parantamisen varaa?!:P- Anonyymi
Kuten ohjelmassa kerrottiin, viranomaiset tutkivat nyt asiaa. Varmasti tulemme kuulemaan lisää siitä miten asioita hoidetaan Australian haarakonttoreissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914