Australian TV:stä

Anonyymi

3

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dekkari.

....scientologien "menestyskertomus" ei yllätä????

D :)

• Äksä...

En puolusta ihmisoikeusloukkauksia missään muodossa, sen olen sanonut jo MILJOONA kertaa.

Tähän lapsiorjuuteen sanon vain sen, että noissa uutisissa ei taatusti ole koko totuus.

Länsimaissa ei lasta voi piilottaa, jos hänet on synnytetty laillisesti ja rekisteröity. Hänen on suoritettava oppivelvollisuutensa, mutta sen voi tehdä myös yksityisopiskelulla ja tenttimällä. Ja luulenpa, ettei tuollaisissa tapauksissa kaikki oppiaineet ole pakollisia.

Itse näin SeaOrgissa ollessani vain iloisia nuoria (enkä väitä, että kaikki olisivat). He olivat usein suorastaan raivostuttavan iloisia uhotessaan. Nuoret ovat miltei poikkeuksetta scientologien lapsia ja he saavat tästä etulyöntiaseman uraputkessaan ja pääsevät näin ollen jo alle 2kymppisinä johtaviin asemiin.

On totta, että skarpit nuoret ajattelevat usein nopeasti ja analyyttisesti, mutta heillä nousee myös helposti pissi päähän.

Voisin lyödä vaikka vetoa, että suurin osa sceidojen mokailusta on johdettavissa nuorten pissipäisten pomojen sylttytehtaalle.

Ja lopuksi vielä kysymys: Kuinka moni meistä on päässyt valitsemaan vanhempansa? Eiköhän meidän kaikkien vanhemmissa ja sukulaisissa olisi ollut vähän parantamisen varaa?!:P

• Anonyymi

Kuten ohjelmassa kerrottiin, viranomaiset tutkivat nyt asiaa. Varmasti tulemme kuulemaan lisää siitä miten asioita hoidetaan Australian haarakonttoreissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      153
      6777
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4038
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3276
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3084
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2876
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2256
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      42
      2142
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      1993
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1938
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1806
    Aihe