mitä mieltä ootte näistä!!??

pojan äiti

Mitä olette mieltä nimistä jiri ja jone?!! Onko niitä ees kalenterissa ja tuleeko mieleen koira tm eläin..?!

12

2018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellast

Molemmat ovat vähän lempinimimäisiä nimiä. Itselle Jiri on tuttu nimi, ystävän siskonpoika on nimeltänsä Jiri. Jonesta tulee mieleen vaan äijä mallia Nikula. En itse välttämättä koiralle noita nimiä antaisi. Kumpiakin nimiä on rekisteröity ihmisille sen verran vähän, ettei löydy kalenterista. Onhan nuo sentään vähän erilaisia, jotain muuta kuin Onni Oliver ja Eetu Valtteri.

• Jone Nikula

Jone Nikula, ärsyttävä ylimielinen - Suomen turhin julkkis, ei koskaan oikeaa työtä tehnyt pitkätukkainen veltto ...

Jiri - hm ei ihmisen nimi.

• pahansuopuutta

Mikähän typeränpuoleinen arvio tuo oli toisesta ihmisestä? Mitä sinä olet tietävinäsi hänen töistään? Ja, muuten, se Idols tuomarointikin on työtä, vai mitä?

Tekstisi oli niin lapsellinen, etten malttanut millään olla kommentoimatta. Ei millään pahalla!

Ja asiaan! Jone kuulostaa mielestäni ihan OK nimeltä pojalle.

• ihmisen nimiä toki

Jiri on tosi kiva, tsekkiläinen muoto Georgista ja saksan Jürgenistä. Ihan ihmisen nimeltä siis kuulostaa! Ehkä aavistuksen eksoottinen, mutta sopii mielestäni suomen kieleen oikein hyvin.

Jone kuulostaa mielestäni enemmän lempinimeltä, vaikka nykyään on jonkin verran ollutkin myös nimenä käytössä. Itse vähän vierastan entisiä lempinimiä virallisina niminä, mutta se on makuasia, ei tuo nyt miltään eläimen nimeltä toki kuulosta. Menee samaan sarjaan kuin esim. Saku tai Samppa. Ja onhan tietysti moni sittenmmin virallistunut nimi alunperin lempinimi, esim. Kalle tai Jussi.

• nimistä oikein

paljon..Jiri ehkä kivempi..Jiro olisi paras..tai Jose olisi kanssa kiva..

• pojan äiti

Kiitti vastauksista.. Jone-nimen taidan unohtaa ku tuli noin negatiivisia vastauksia(hmm.. vaikka eihän muiden mielipiteiden pitäisi vaikuttaa niin vahvasti, mutta jotenki ei enään innosta..) Mut tuota Jiriä kyllä harkitsemme!! Jos tulee mieleen muita saman tyyppisiä nimiä niin saa ehdottaa.. :)

• Täti

Jiri ja Jone käy aivan hyvin pojalle nimeksi.
        Jonesta tulee tällä hetkellä Jone Nikula mieleen,
        mutta aika monesta nimestä tulee jotakin mieleen ;)

Jos pidät lempinimimäisistä nimistä,
        niin laitetaas vielä muutama:

Jasu, Rami, Julle,
        Santtu, Jori, Jere,
        Jose, Joose, Jimi,
        Mikke, Vikke, Nikke,
        Jasse, Jami, Eppu,
        Vili, Topi, Miki,
        Pete, Jare, Kimi

• täältä

Jiri on oikein hyvä nimi, mutta jos ei se niin ehdotan:

Jirko
        Sampsa

Älä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa, jos itse jostain nimestä pidät "yli kaiken".

• ööötota

Suoraan hakuteoksesta "Mikä hauvalle nimeksi".

• tikka tuulis

Eipä taida löytyä nimipäivää.
      Jone sijaan ehdotan pelkkää Jon-nimeä.
      Jiristä tulee venäläinen vaikutelma, mielleyhtymä Juriin.

Makuasia tietenkin, Jiriä ryhdikkäämpi nimi olisi Jirka.

• arualili

En tiedä löytyykö kalenterista eikä mulle ainakaan mikää koira tuu mieleen.. Mielestäni ihania nimiä:) Lisäksi olisi jaro,jyri,jori,jore..

• Anonyymi

Minun oikea nimi on jone itse tykkään nimestäni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109