Tiedän että jotkut närkästyy kun tässä on osin win-aiheista juttua mut kysyn silti.
Joskus tarvetta tehdä oma asennuslevy joka on parannettu alkuperäisestä, siis esim. slipstreamata joku uusi servicepack tai vaikka sata-ajurit ym. asennuslevylle (siis XP-asennuslevylle).
Onnistuisko linuxilla niin että ensin dd:llä ottaa levyimagen alkuperäisestä cd:stä ja sitten mounttaa sen imagen ja lisää siihen tarvittavat roinat ja tekee siitä uuden ison dd:llä ja sitten polttaa cd:lle? Tällainen ajatus tuli mieleen, kun mountilla voi mountata levyimagejakin.
slipstream linuxin avulla
onnistuuko?
1
162
Vastaukset
kokeilla suoraan, koska CD/DVD-levyt on edullisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297