Koskahan noista peruutuspaikoista oikein tulee tietoa? Ilmoituksen mukaan olen ensimmäinen jonossa, mutta mitään ei ole toistaiseksi kuulunut.
Lisähaku muihin amk:hoin on menossa ja haen sitä kautta muualle jollei peruutuspaikka iske.
Hieman 'ontuu' tämä amk-hakijoiden tiedoittaminen.
Samoin ihmetyttää että oppilaitoksen sivuilla ei ole mitään mainintaa hyväksytyistä vaikka www.amkhaku.fi tätä nimenjulkaisemista nimenomaan kysyi.
Peruutuspaikka
7
1567
Vastaukset
- tietoa aikaisintaan 3.8.2008
Nyt hyväksyttyjen tulee ottaa paikkansa vastaan 1.8. klo 16:15 mennessä, joten vasta sen jälkeen (käytännössä aikaisintaan 3.8.) tiedetään peruutuspaikoista. Sitä ennen niistä ei ole tietoa.
- tytsy
ite oon varasijalla 13. liiketalouteen...toivon kanset viä tärppäis :S
- jdsjdj
tytsy kirjoitti:
Minä pääsin viime vuonna sisään terkkariksi kolmannelta varasijalta! (20 otettiin sisään) Toivoa vielä on.
- skipio
tytsy kirjoitti:
aika epätodennäköisen oloista et pääsis-- olis kyllä mukava
- sasasasasasas
skipio kirjoitti:
aika epätodennäköisen oloista et pääsis-- olis kyllä mukava
Itse olen varasijalla 17 :(
Toivotaan parasta - Tähh
sasasasasasas kirjoitti:
Itse olen varasijalla 17 :(
Toivotaan parastaMistä tiedätte jo millä varasijalla olette? ootteko soittanu toimistoon vai mitä hä? :)
- tytsy
Tähh kirjoitti:
Mistä tiedätte jo millä varasijalla olette? ootteko soittanu toimistoon vai mitä hä? :)
Ite soitin heti aamusta ja kyselin tietoja ku ei näkyny nimee netissä :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366