saako koirapuistoon viedä vihaisen koiran jos siellä ei ole muita?
koirapuisto
5
551
Vastaukset
- Miako00
"vihaista" (ei pidä vilkkaista koirista ja pitää muutenkin ensihaistelun jälkeen pientä välimatkaa toisiin koiriin) koirapuistoon, kun siellä ei ole muita. En tiedä, onko sallittua, muttei tuo nyt ketään tunnu haittaavan (lähden koirani kanssa pois, kun puistoon on muita tulossa).
- saksari3
mitä jos joku tuleekin yllättäin?onko se mun vika jos koira vaikka hyökkää?
- tattunöh
saksari3 kirjoitti:
on sun vika jos viet tietoisesti agressiivisen koiran puistoon. vie puistoon jossa on vain yksi portti ja vahdi porttia :) näin on parempi,,
- Miako00
saksari3 kirjoitti:
hyökkää, niin se on sinun vikasi.
Ainakin täälläpäin on tapana kysyä, että voiko uroksen/nartun/pennun tuoda puistoon, ennen kuin päästää portista koiran. Olen vastanut aina, ettei tule toimeen ja että olemme juuri lähdössä.
Yleensä olen aika valppaana, että näkyykö muita tai onko muita tulossa. Tosin koirani ei heti ole toisen kimpussa, kun portista sisään tulee, mutta vilkkaat koirat saavat äkkiä koiraltani kyytiä (mikä ei nyt ihan ole koirapuistoilun tarkoitus).
- Brizis
Saa kunhan poistut välittömästi, kun sinne on tulossa toisia koiria. Muista, että olet vastuussa koirasi tekemisistä. Sinun on vain huolellisesti tarkkailtava mahdollisia tulijoita ja ilmoitettava ajoissa koirasi olevan epäsosiaalinen ja sinun poistuvan sieltä ensin.
Olisi kyllä kannattanut sosiaalistaa koirasi jo pentuna.
T: B
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456