pitkästä aikaa aikani kuluksi palstaa ja huomaan että mitään en ole menettänyt.Tuntuu vähän siltä,että osalla porukasta lääkitys ei ihan ole kohdallaan.
Mutta kaikesta huolimatta kesän jatkoja kaikille.
Lueskelin
24
1053
Vastaukset
- Raspikurkku
Minulla on ollut oikein hauskaa näitä nykyisiä ketjuja lukiessani. Meinannut vallan syövätkin unohtaa :-) .
- olen
Minäkin olen jäänyt niin koukkuun tähän palstaan etten meinaa enää lenkille ehtiä, tosi hauskaa on. Ja lääkitys on kyllä kunnossa. Tarkistettiin viime viikolla syöpäpolilla.
- Entinen voimaposti.
... että olet viihtynyt :-). Sinä oletkin mielestäni palstan tasapainoisin henkilö :-). Eikös sulla ollut muutakin kivaa odotettavissa, pikkuprinsessa tulossa kylään vai? Saanko joskus käydä moikkaamassa, siis täällä palstalla? Me lähdetään tuon mieheni kanssa vähän kuherruslomalle kahdestaan,(parisuhteen hoitokurssi), pohjoista kohti, kun täällä nuo helteet painaa päälle ;-). Mutta... palaillaan asiaan :-).
- Raspikurkku
Entinen voimaposti. kirjoitti:
... että olet viihtynyt :-). Sinä oletkin mielestäni palstan tasapainoisin henkilö :-). Eikös sulla ollut muutakin kivaa odotettavissa, pikkuprinsessa tulossa kylään vai? Saanko joskus käydä moikkaamassa, siis täällä palstalla? Me lähdetään tuon mieheni kanssa vähän kuherruslomalle kahdestaan,(parisuhteen hoitokurssi), pohjoista kohti, kun täällä nuo helteet painaa päälle ;-). Mutta... palaillaan asiaan :-).
Huomenna ilmestyvät. Helteistä on ollut täälläkin, eilenkin jotain 10 astetta ja pohjoistuuli. Käyppä vaan aina muistaessasi moikkaamassa.
- metastaasi
silloinhan kaikki hyvin,ehkpä olen vain tosikko/kyynikko.Olet ilmeisesti toennut hyvin leikkauksesta?
- Raspikurkku
metastaasi kirjoitti:
silloinhan kaikki hyvin,ehkpä olen vain tosikko/kyynikko.Olet ilmeisesti toennut hyvin leikkauksesta?
oikein hyvin. Töissäkin ehdin olla viikon ennenkuin nyt jäin kesälomalle.
- kesäihminen
..en pääse sisään noihin muutamiin keskusteluihin
samaa asiaa vain jauhetaan päivästä toiseen
Hyvä jos se on huvia joillekkin:-))))- palstan historiikin
on ollut samanlaista joitakin ihmeen vänkääjiä riittää joka lähtöön
Ja täältä löytyy mielenkiintoisiakin keskusteluja ne riitelyketjut voi sivuuttaa ja jos niistä iloa joillekkin; suodaan se heille:))) - Ira¤
palstan historiikin kirjoitti:
on ollut samanlaista joitakin ihmeen vänkääjiä riittää joka lähtöön
Ja täältä löytyy mielenkiintoisiakin keskusteluja ne riitelyketjut voi sivuuttaa ja jos niistä iloa joillekkin; suodaan se heille:)))onneksi vähempi on vänkääjiä.
- aikaisemmin ollut
Ira¤ kirjoitti:
onneksi vähempi on vänkääjiä.
palstalla enemmän vänkääjiä?
Tuntuu että nyt on ollut jo vakio:-)) - vänkääjä?
aikaisemmin ollut kirjoitti:
palstalla enemmän vänkääjiä?
Tuntuu että nyt on ollut jo vakio:-))Onko vänkääjä sellainen, joka ei ole kanssasi aina samaa mieltä, sellainen, joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä? Olenko minä vänkääjä kun kysyn tällaista?
- oikea vänkääjä
vänkääjä? kirjoitti:
Onko vänkääjä sellainen, joka ei ole kanssasi aina samaa mieltä, sellainen, joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä? Olenko minä vänkääjä kun kysyn tällaista?
on sellainen joka moittii jotain toista kirjoittajaa
ja jos kaikki toiset ei ala samaa hänen kanssaan
vänkääjä vain jatkaa ja jatkaa
marisemistaan...:-))) - tuo oman mielipiteensä
vänkääjä? kirjoitti:
Onko vänkääjä sellainen, joka ei ole kanssasi aina samaa mieltä, sellainen, joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä? Olenko minä vänkääjä kun kysyn tällaista?
esiin esimerkiksi jostakin toisesta kirjoittajasta ja hän luulee että se on ainoa oikea mielipide.
Sitten hän jatkaa tämän henkilön mollaamista ja ei tajua ettei kaiki toiset halua yhtyä hänen mielipiteeseensä.
Hän vain jatkaa ja jatkaa...sitä vänkäämistään..:-)) - että just
vänkääjä? kirjoitti:
nämä 'vänkääjät' ajoi palstalta pois useita hyviä kirjoittajia
joita nykyään sanotaan 'entisiksi vakkareiksi' - Karjalankägönen
että just kirjoitti:
joita nykyään sanotaan 'entisiksi vakkareiksi'mut elämä muuttuu,kun immeinen palovvaa takasi ns.normmaalliin elämmään;männöö töihin ja uskalttaa tuas ajatella huomista,eikä vain tätä hetkkee-sillon syövän työnttää pois mielesttään ja elämästtään ja kaikki se,mikä tuotti kippuu ja tuskkoo-sen haluvvaa unohttoo!Toissaalta tuas,jos kaikki syöpäpotillaat-entiset ja nykyset-eivät kohttois toisijjaan näillä tukipalstoloilla,niin monen elämä ois vielä synkemppee!Nämä vänkärit pahottaat kyllä monen mielen,mut jos aatellaan tilanne vänkärit/syöpä-kumpi niistä on pahempi voitettava?
- ei-vänkääjä
Ira¤ kirjoitti:
onneksi vähempi on vänkääjiä.
enää palstan historiaan - historiahan oli vain muutama vakkari joiden keskinäistä keskustelua
seurasimme
Nykyään yhä useampi uskaltautuu mukaan ja näin on hyvä:-)) - Ira¤
ei-vänkääjä kirjoitti:
enää palstan historiaan - historiahan oli vain muutama vakkari joiden keskinäistä keskustelua
seurasimme
Nykyään yhä useampi uskaltautuu mukaan ja näin on hyvä:-))ei kenenkään mieltä varmasti ilostuta.
- palaa
että just kirjoitti:
joita nykyään sanotaan 'entisiksi vakkareiksi'aina vaan takaisin niihin entisiin tapahtumiin; kuka ajoi pois kenet palstalta; yms. sellaisia ne vänkääjät ovat?!
- joyder
Kyllä on dosetissa pillerit oikeissa boxeissa valitettavasti ja siksi niin kirkkaita ja hyviä ajatuksia pyörii *naur*
Mitäs kyllä mä olen ainakin koukussa kaikkii ketjuihin ja näihin tyyppeihin täällä ja mitä sitten jos saa vähän vänkäystä aikaa kai sitä jokaisessa on vähän iileskotin vikaa ja saa siitä ittelleenkin jotain hyvää kun oikein voimantunnoissansa kirjuuttaa.- satunnaisesti vieraileva
Tässä tulee muita kommentteja kuin tässä syöpäpotilaan iloissa ja suruissa. Ei voi jakaa eikä voi auttaa. Surullista! Mutta: Anteeksi jos en huomannut, jos tässä palstassa ihminen jäi vaille tietoa/tukea! En ole järin hyvä lukemaan tätä palstaa ja auttaa; koska olen riippuvainen syövästä toipuneen ihmisen fiiliksestä. En tässä voi sanoa kuin iloita kesästä!
- Joyderi on
sama,kuin voimaposti/entinen voimaposti-herätkää pahvit,teitä taas vedätetään viimeisen päälle.
- joyder
Joyderi on kirjoitti:
sama,kuin voimaposti/entinen voimaposti-herätkää pahvit,teitä taas vedätetään viimeisen päälle.
Käy kattomassa mua silmästä silmään galleriassa niin sielä mä kattelen sua vihreillä silmilläni, enkä voi käsittää, että sä vertaat mua johonkin jonka nimi on entinen voimaposti. Hän voi puolestani olla kuka tahansa.
Erelleen kerron sulle ne faktat, että jo aikojen alusta olen kirjoittanut tällä nimmarilla ja lisäsin kuvanikin piruuttani galleriaan sen takia, että halusin sillä osoittaa, ettei minulla tosiaankaan ole mitään salattavaa...
Voit ihan rauhassa selailla vanhoja ketjuja ja lukea sieltä edesottamuksiani ja mielipiteitäni. Kyllä ne kaikki ovat ihan omiani, eikä niistä voi voimapostia tai entistä voimapostia syyttää. Niin kun totesin jossain aiemmassa kirjoituksessa, että voit juttus tunkee paskalaariin niin teeppä se, koska minä olen minä, muut on muualta, mutta mä olen meirän grannista. - vaan voi
joyder kirjoitti:
Käy kattomassa mua silmästä silmään galleriassa niin sielä mä kattelen sua vihreillä silmilläni, enkä voi käsittää, että sä vertaat mua johonkin jonka nimi on entinen voimaposti. Hän voi puolestani olla kuka tahansa.
Erelleen kerron sulle ne faktat, että jo aikojen alusta olen kirjoittanut tällä nimmarilla ja lisäsin kuvanikin piruuttani galleriaan sen takia, että halusin sillä osoittaa, ettei minulla tosiaankaan ole mitään salattavaa...
Voit ihan rauhassa selailla vanhoja ketjuja ja lukea sieltä edesottamuksiani ja mielipiteitäni. Kyllä ne kaikki ovat ihan omiani, eikä niistä voi voimapostia tai entistä voimapostia syyttää. Niin kun totesin jossain aiemmassa kirjoituksessa, että voit juttus tunkee paskalaariin niin teeppä se, koska minä olen minä, muut on muualta, mutta mä olen meirän grannista.kirjoittaa millä nimim. tahansa ja muuttaa sitä.
- joyder
vaan voi kirjoitti:
kirjoittaa millä nimim. tahansa ja muuttaa sitä.
Mua ei ole kieroon kasvatettu niinkuin joitakin on, minä olen rehellinen suoraselkäinen pohjalainen akka ja kenenkään ei ole koskaan tarvinnut minun sanojani epäillä.
juu tiedostan kyllä sen, että joku voi kirjoittaa millä vaan ja miten vaan, mutta minun moraalini ei sitä anna myöten. Kirjoitan siis aivan omana itsenäni ja jos joku ei sitä voi uskoa niin se on sitten hänessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318