Moikka!
Olen lukenut tossa aikaisempia kertomuksia basenjista ja ymmärtänyt että hankala tapaus irti pidettäväksi.
Basenji rotuna kiinnostaa ja agility harrastuksena. Olisiko basenjista sitten agility-koiraksi?
Agilityyn?
2
880
Vastaukset
- tessutessu
Olen basenjini kanssa harrastanut agilitya ja koira todella nauttii siitä. Mutta olemme olleet hassuissa tilanteissa monesti kun koira onki ruvennut itse soveltamaan ja on saattanut pyöriä esteiden seassa hyppien ja tehtäviä tehden anatamatta kiinni. On sitten niitä onnistumisiakin jolloin yhteistyö on saumatonta. Kilpailumielessä ei ehkä hyvä rotu mutta kyllä nopeutensa ja ketteryytensä ansiosta sopii harrasteeksi hyvin. Ja koska basenji on niin äärettömän fiksu koira nin saa aivotkin jumppaa.Mutta ehdottomasti leikkimielellä pitää olla niin kun muidenkin koirien kanssa, mutta basenjin kanssa erityisesti!
- tavoitteista
Basenjin kanssa voi harrastaa agilityä, mutta jos haluat kilpailla menestyksellä agilityssä, hanki joku toinen rotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628