Huonekaluliike

ja palvelu

Petikko Kruunukaluste. Myyjiä ei kiinnosta hevon helvettiä haluatko ostaa jotain vai oletko vain pyörimässä heidän harminaan. Keskenään riittää kivaa juteltavaa ja kolmekin ukkoa jaagaa omia asioitaan yhdessä, asiakkaat saavat pyöriä rauhassa.
Kaiken huippu kun kahden (2) käyntikerran jälkeen (ne kalusteet kiinnostivat kuitenkin) vaivauduin soittamaan myyntipäällikölle ja antamaan palautetta kokemuksistani alkoi kaveri selittelemään jotain tietokone ongelmia... Ei helvetti mitä taaveja päsee töihin ja joksikin päälliköiksi vielä...
Itsellä oli rahat taskussa ja ei ollut edes mistään halvoista kalusteista kyse.
Olisi joku edes vaivautunut tervehtimään saatikka kysymään että voinko auttaa ehkä jotenkin? Ja molemmilla kerroilla aivan sama laulu.

Ei asiakasta oikeasti kiinnosta hevon helvettiä jos kone on jumissa eikä se ole mikään syy siihen että kolme aikuista miestä seisoo tumput suorina, kun asiakkaita on liikkeessä. No yksi tosin naputteli tekstiviestiä...
Asennetta, sitä on asiakaspalvelu. Jos sitä ei ole ei ole mitään muutakaan. Tosin soitto tälle "päällikölle" kertoi firmasta kaiken.
Eipä tarvitse asioida enää, tosin ei sieltä mitään saa ostettuakaan vaikka haluaisi kun kukaan ei tule myymään.
Rautakaupassa joskus törmää samaan, harvoin onneksi enää nykyisin sielläkään. Jo se että joku moikkaa kun menet sisään on paljon, puhumattakaan siitä että kysytään esim. voinko auttaa?
No, hankintani suoritan muualta nyt ja jatkossa.

Vuodatuksen lopuksi pikku vinkki.Jos haluatte alueelta palvelua käykää tutustumassa Boknäs myymälään.... Aikalailla eri meininki!!! Kruunukalusteen hepuille tekisi hyvää vierailu liikkeeseen, ehkä oppisivat jotain... Tai sitten eivät??
Samapa tuo sitten minulle mutta tuntuu ihmeelliseltä että nykyään joku iso firma voi toimia noin. Ugh, olen puhunut.

18

3125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grrrrrrrrrrrr

      Kävin katsomassa vaimon pyynnöstä sohvaryhmää, jota hän havittelee meille. Eipä henkilökuntaa olis voinut vähempää kiinnostaa asiakkaat. Mikä tuota lafkaa vaivaa??
      Meille ei osteta mitään sieltä, perkule.

      • Grrrrrrrrrrrrr

        siis sieltä kruunukalusteelta.


    • här...

      IdeaParkin Kruunukaluste kyseessä. Olimme raksaus päivän päälle katsomassa kalusteita "ei-niin-edustuskelpoisissa-vetimissä" 3 muksun kanssa. Haimme sohva ryhmää, etsimme koitimme yritimme kysyä apua. Ei kiinnostanut myyjää, ei.
      Vasta, kun sanoin, että pitäisi tyylilliseti sopia yhteen ruokailuryhman X kanssa alkoi tapahtua... "Juu, voi että, kuulkaa, ihan tosi, sehän on yksi kalleimpia ryhmiä markkinoilla, kyllä, juu, pitää silloin sohvienkin olla tyylillisesti samantapaiset kun lähi tiloissa ovat.. Meillä olisi tätä ja tätä..." No heidän piti soittaa tarjousta eräästä ryhmästä, kun ovat saaneet selville saatavuuden. Eivät soittaneet. Ostimme Vepsäläiseltä pirusti kalliimman sohvan kuin se Kruunukalusteen koko ryhmä.
      Että ei kovin hyvää palautetta se liike saa. En mene, jos ei ole pakko.

      • hieno puku hieno mies

        On se kumma kun teillä valittajilla on aina sama kaava:
        Tullaan suoraan raksalta pölyisissä vaatteissa ja ollaan rakentamassa niin jumalattoman suurta taloa. Rahaa on enemmän kuin David Crockettilla ja ostaisin varmasti jos vain joku vaivautuisi myymään.
        Herätkää jo pahvit!

        Voitko ymmärtää, että on olemassa erilaisiakin asiakkaita? Kun minä menen huonekaluliikkeeseen ei minua tarvitse kaikkien huomata ja pokkuroida.
        Autolleni en tarvitse paikkaa kahden metrin päästä ulko-ovesta. Myyjät nyökkäävät tervehdyksen ja se riittää. Haluan ensin katsella rauhassa itse ja kun tulee se aika, että kaipaan myyjää niin olen aivan varma, etteivät provisiopalkkaiset myyjät laita hanttiin palvelussa. Ihan pieni vilkaisu myyjään riittää ja heti sieltä tullaan kysymään "voinko auttaa?".

        Kuulostaa ihan kummalliselta, ettei myyjä haluaisi tehdä kauppaa jos saa myynnin mukaan palkkansa? Joka ainoa myyjä auttaa.
        Jos jollain on sinun kaltainen asiakas juuri puhelimen päässä, niin ymmärrän, ettei myyjä voi katkaista puhelua ( vaikka pitäisikin ), vaan voin hetken odottaa.

        Ehkä se huonolta tuntuva palvelu johtuukin asenteestasi. Jos ajattelet, että minä olen kuningas jota tulee kumartaa niin ihan asiallinenkin palvelu tietysti tuntuu sinusta huonolta.

        Tiedoksi, etten ole Kruunussa töissä mutta jos palvelua haluaa tai tehdä vaikka kaupat niin ei se myyjistä jää sielläkään kiinni. Eikä missään muuallakaan.

        Johtuukohan asenteesi siitä, että huonekaluista joutuu maksamaan? Oletko huomannut, että rahaa vastaan saa huonekaluja?


      • kyyninen
        hieno puku hieno mies kirjoitti:

        On se kumma kun teillä valittajilla on aina sama kaava:
        Tullaan suoraan raksalta pölyisissä vaatteissa ja ollaan rakentamassa niin jumalattoman suurta taloa. Rahaa on enemmän kuin David Crockettilla ja ostaisin varmasti jos vain joku vaivautuisi myymään.
        Herätkää jo pahvit!

        Voitko ymmärtää, että on olemassa erilaisiakin asiakkaita? Kun minä menen huonekaluliikkeeseen ei minua tarvitse kaikkien huomata ja pokkuroida.
        Autolleni en tarvitse paikkaa kahden metrin päästä ulko-ovesta. Myyjät nyökkäävät tervehdyksen ja se riittää. Haluan ensin katsella rauhassa itse ja kun tulee se aika, että kaipaan myyjää niin olen aivan varma, etteivät provisiopalkkaiset myyjät laita hanttiin palvelussa. Ihan pieni vilkaisu myyjään riittää ja heti sieltä tullaan kysymään "voinko auttaa?".

        Kuulostaa ihan kummalliselta, ettei myyjä haluaisi tehdä kauppaa jos saa myynnin mukaan palkkansa? Joka ainoa myyjä auttaa.
        Jos jollain on sinun kaltainen asiakas juuri puhelimen päässä, niin ymmärrän, ettei myyjä voi katkaista puhelua ( vaikka pitäisikin ), vaan voin hetken odottaa.

        Ehkä se huonolta tuntuva palvelu johtuukin asenteestasi. Jos ajattelet, että minä olen kuningas jota tulee kumartaa niin ihan asiallinenkin palvelu tietysti tuntuu sinusta huonolta.

        Tiedoksi, etten ole Kruunussa töissä mutta jos palvelua haluaa tai tehdä vaikka kaupat niin ei se myyjistä jää sielläkään kiinni. Eikä missään muuallakaan.

        Johtuukohan asenteesi siitä, että huonekaluista joutuu maksamaan? Oletko huomannut, että rahaa vastaan saa huonekaluja?

        Ihan totta !
        Toinen tuhat kertaa kuultu tarina on se, kun vanha rähjäinen ukko meni reppu selässä Mersu liikkeeseen ja myyjät häätivät ukkoparan ulos.

        Kaikkihan tiedätte tämän jatkuvasti toistuvan tositarinan, että sitten se ukko meni viereiseen autopuotiin ja osti sieltä käteisellä heidän kalleimman mallinsa ja se reppu oli täynnä riihikuivaa rahaa ja sitä jäi sinne vielä pullolleen...
        Kaikkien myyntikonsulttien on kerrottava aina tämä sama tarina jokaisen koulutuksen aluksi.
        Siksi koulutuksista kannattaa myöhästyä se puoli tuntia, ettei tarvitse kiduttaa itseään.


      • Jassu 3
        hieno puku hieno mies kirjoitti:

        On se kumma kun teillä valittajilla on aina sama kaava:
        Tullaan suoraan raksalta pölyisissä vaatteissa ja ollaan rakentamassa niin jumalattoman suurta taloa. Rahaa on enemmän kuin David Crockettilla ja ostaisin varmasti jos vain joku vaivautuisi myymään.
        Herätkää jo pahvit!

        Voitko ymmärtää, että on olemassa erilaisiakin asiakkaita? Kun minä menen huonekaluliikkeeseen ei minua tarvitse kaikkien huomata ja pokkuroida.
        Autolleni en tarvitse paikkaa kahden metrin päästä ulko-ovesta. Myyjät nyökkäävät tervehdyksen ja se riittää. Haluan ensin katsella rauhassa itse ja kun tulee se aika, että kaipaan myyjää niin olen aivan varma, etteivät provisiopalkkaiset myyjät laita hanttiin palvelussa. Ihan pieni vilkaisu myyjään riittää ja heti sieltä tullaan kysymään "voinko auttaa?".

        Kuulostaa ihan kummalliselta, ettei myyjä haluaisi tehdä kauppaa jos saa myynnin mukaan palkkansa? Joka ainoa myyjä auttaa.
        Jos jollain on sinun kaltainen asiakas juuri puhelimen päässä, niin ymmärrän, ettei myyjä voi katkaista puhelua ( vaikka pitäisikin ), vaan voin hetken odottaa.

        Ehkä se huonolta tuntuva palvelu johtuukin asenteestasi. Jos ajattelet, että minä olen kuningas jota tulee kumartaa niin ihan asiallinenkin palvelu tietysti tuntuu sinusta huonolta.

        Tiedoksi, etten ole Kruunussa töissä mutta jos palvelua haluaa tai tehdä vaikka kaupat niin ei se myyjistä jää sielläkään kiinni. Eikä missään muuallakaan.

        Johtuukohan asenteesi siitä, että huonekaluista joutuu maksamaan? Oletko huomannut, että rahaa vastaan saa huonekaluja?

        25-vuotta asikaspalveluksessa olleena,en yhdy edelliseen. Kyllä on paikkoja joissa ei palvelua saa,vaikka pyytäisi kysyessäni tuotetta,minulle viitattiin kädellä että ne on siellä peräseinällä ja myyjät jatkoivat jutusteluaan :( On näes" myyjiä" ja myyjiä mitkä palvelee. Toinen kerta ei kruunukaluste olin lenkillä ja poikkesin taidegalleriian, myyjä käyttäytyi erittäin alentuvasti kun kysyin onko muita vastaavia tauluja,hän sanoi että kyllä mutta ne ovat aika kalliita,mutta että voitaisiin keskustella osamaksusta.En ollut puhunut hinnasta mitään enkä osamaksusta,löysin taulun josta pidin sanoin että laita pakettiin käyn automaatilla myyjä kysyi häh toisitin lauseen LAITA PAKETTIIN 580e ;) Asenteessani ei ole ollut vikaa!!!!


    • Odottaen

      Tuollaista palvelua saimme myös Vantaan Kruunukalusteesta, olimme olleet myymälässä jo hyvän aikaa kunnes menimme tiskille jonka takana oli tarinoimassa 3 myyjää joten varovaisesti esitimme asiamme että "Anteeksi häiriö, mutta olisimme kiinnostuneita tietyistä sohvista, voisiko joku tulla kertomaan kangas vaihtoehdoista" sitten yksi myyjistä suvaitsi lähteä mukaamme. No teimme lopulta kaupat 2600€ arvosta ja nyt odotamme että saisimme sohvat kotiimme. Tosin ne on nyt seisonut viikon varastossa ja olemme maksaneet ne kokonaisuudessaan kyydin, no odotellaan kun kuulemma kuljetusjärjestelijä järjestelee kuljetuksia...
      Ei kyllä asioida itsekään tämän jälkeen kyseisessä myymälässä tai edes tämän firman muussakaan myymälässä.

      • Penkku

        Itselläni on samanlaisia, huonoja kokemuksia Vantaan Petikon myymälästä.
        Reklamoin virheellisestä tuotteesta ja sain korvaavia vaihto-osia usean kuukauden odottelun jälkeen. Nämä osat täytyi tietenkin hakea itse ja vaihtaakin itse. Kysymykseen takuuasiasta myyjä ei ole vastannut (onko takuu voimassa jos itse vaihtaa takuuaikana osia).
        Tärkeintä heille tuntuu saada kaupat aikaan ja unohtaa asiakas. Eivät vaan taida ymmärtää sitä, että asiakaskin unohtaa heidät.


      • mikko kärmeniemi
        Penkku kirjoitti:

        Itselläni on samanlaisia, huonoja kokemuksia Vantaan Petikon myymälästä.
        Reklamoin virheellisestä tuotteesta ja sain korvaavia vaihto-osia usean kuukauden odottelun jälkeen. Nämä osat täytyi tietenkin hakea itse ja vaihtaakin itse. Kysymykseen takuuasiasta myyjä ei ole vastannut (onko takuu voimassa jos itse vaihtaa takuuaikana osia).
        Tärkeintä heille tuntuu saada kaupat aikaan ja unohtaa asiakas. Eivät vaan taida ymmärtää sitä, että asiakaskin unohtaa heidät.

        Taitaa olla niin että lyhyt pinna ja kiire saa kuluttajan hormoonit hyrräämään. Monestikaan myyjä ei voi vaikuttaa virheellisen osan uudelleen toimitukseen vaan yrityksen johto. Toinen asia on se että kuluttajat osaavat olla itse todella törkeitä liikkeeseen mennessä, joten kaiku liikkeestä on taatusti huonoa. Kyseisen liikkeen palveluun olen itse todella tyytyväinen koska reklamaationi hoidettiin hienosti. Satuin vain itse olemaan paikalla kun eräs pariskunta oli huutamassa jonnen joutavasta asiasta.

        Jos teet reklamaation niin tee se asiallisesti s-postilla ja laita kopiona vaikka kuluttajaoikeusneuvojalle. Varmasti saat asiasi kuntoon.

        Turha ruikutus on syytä jättää pois.


    • mur mur

      eipä ole sen parempaa tuo tavaran toimitus Lanternan Kruunukalusteeltakaan. neljä viikkoa odotettu jo eikä edes pystytä antamaan suuntaa-antavaa toimituspäivää. Kuljetusjärjestelyihin ei olla edes vielä päästy, kun myivät tarjous tuotteensa niin paljon yli, ettei tehdas pysty antamaan toimitusaikoja. huoh...

    • Onnetonta

      Kaksi tavaraa olen erehtynyt ostamaan Petikon Kruunukalusteesta. Reklamaatiot ovat tälle puljulle ilmeisesti ihan ilmaa, nahkasohva venahti parissa viikossa-on kuulemma ihan normaalia ja kalliin sängyn petari värjää lakanat-sekin on kuulemma ihan normaalia. Viimeistä reklamaatiota on käsitelty 3 kuukautta. Yhtään vastausta en ole saanut hätyyttämättä useampaa kertaa. Kiertäkää hyvät ihmiset kaukaa tämä lafka!

    • Montanähnyt

      Minä ostin Kruunukalusteelta Varistosta sohvan reilu vuosi sitten ja on ollut paras sohva tähän asti mitä ollaan hankittu. n.10 vuoden aikana olemme ostaneet 4 eri sohvaa ja tämä sohva on ainoa joka on pitänyt täysin ryhtinsä tuon reilun vuoden. Kaikki muut ovat olleet todella käytetyn näköisiä jo vuoden jälkeen.

      Sama sohva oli myynnissä pääkaupunkiseudulla toisessakin liikkeessä, mutta hintalapussa oli 800e suurempi summa. Myyjä toisessa liikkeessä lupasi -20% sohvasta, mutta olisi tullut vieläkin kalliimmaksi joten päädyimme kruunukalusteeseen. Saimme hinnasta hieman puhuttua pois tuolla Kruunukalusteessakin!

      Suosittelen ehdottomasti liikettä. Asiantunteva myyjä oli ainakin meillä ja jäi hyvä maku palvelusta. Ei me toki ollakkaan sillä asenteella liikenteessä että meidät pitäisi kantaa kultatuolissa kynnyksen yli että olisimme tyytyväisiä näin karrikoiden. Minä olen yleensä aina saanut monissa muissakin liikkeissä hyvää palvelua kun olen sitä tarvinnut ja asiani ilmoittanut.

    • Kruunukalustehuijaa

      Vältä Kruunukalustetta, jos haluat saada laadukkaan tuotteen ja ammattitaitoista palvelua! Ostin runkopatjan ja petarin Tampereen Lielahden myymälästä. Myyjä teki väärästä tuotteesta tarjouksen, kuin mitä kuvittelin. Kyllä harmittaa, kun en lähtenyt syynäämään, että onko nyt varmasti tuotenimet ne, jotka kuvittelin. Sain siis aivan väärän tuotteen. Rahat kelpasivat, mutta kun aloin selvittää asiaa asiallisesti, niin en ole koskaan missään saanut niin törkeää "palvelua" kun Tampereen Lielahden liikkeessä. Asiakas on heikoilla, jos luottaa myyjien ammattitaitoon ja asianmukaiseen kohteluun. Kruunukaluste huijaa rahat, vältä!!

      • Odotellessa

        Myös huonoja kokemuksia Petikon Kruunukalusteesta. Lähdettiin iäkkään äitini kanssa ostamaan hyvää tv-tuolia vanhukselle. Sopiva ja kallis tuoli miellytti äitiäni ja sovimme kaupasta. Käsirahaksi annoimme 500 euroa. Myyjä vakuutti, että toimitusaika on 6 vkoa! Koko kauppasumman maksettuamme (yli 2000 euroa) jäimme odottelemaan tuolia. Kun lupaama odotusaika oli umpeutunut, soitin liikkeeseen ja tiedustelin toimitusta. Myyjä ilmoittikin, että toimitus viivästyy ainakin kahdeksaan viikkoon! Lupasivat kuitenkin toimittaa varatuolin odotusajaksi. Yhdeksänkymmppinen vanhus odottaa edelleen tuoliaan ja tuntee epävarmuutta menettämien rahojensa vuoksi. Kiire oli saada koko maksu, jonka jälkeen liikkeen kiire loppui! Välttäkää!!


    • Pettynyt0

      Jos haluat hyvää palvelua ja laadukkaita tuotteita, VÄLTÄ KRUUNUKALUSTETTA! Tampereen Lielahdessa asiakasta kohdellaan epäasiallisesti ja ylimielisesti. Ostin Buona Notte -merkkisen sängyn, joka ei todellkaan ole hintansa väärti. Kivilattia olisi ajanut saman asian ja tullut halvemmaksi. Ensinkin tilasivat ihan eri tuotteen, kuin mihin myymälässä valinta kohdistui. Tätä eivät tietenkään myöntäneet eikä asiaa voi kumpikaan todistaa mitenkään. Kun sänky tuli, kangas oli paskainen. Reklamaatioon olen saanut todella tylyjä ja töykeitä vastauksia. Jos siis ikinä menet Kruunukalusteen liikkeeseen, ota todistaja mukaan, nauhoita keskustelu myyjän kanssa ja kuvaa tilaamasi tuotteet ja niiden tuotetiedot. Kyseistä firmaa kannattaa kaikin tavoin välttää!

    • Ei asiakaspalvelija

      Jos haluatte hyvää palvelua ja laadukkaita tuotteita niin tehkää itse!

    • Ei enää ikinä!!!

      Kruunukaluste ideapark = moni kakku päältä kaunis, mutta sisältä kuraa!! Niin käsittämättömän huono laatu, että pahaa tekee. Kauniita toki, mutta hajoo käsiin eikä todellakaan vain yksi tuote...

    • Anonyymi

      Varokaa Kruunukaluste Lanternaa. Huippukallista, kannattaa vertailla hintoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe