tuulenkoirat.net

foorumi vinttareille

jos tämä linkki on jo jossain mainittu täällä niin pahoittelen toistoa.

suosittelen kaikille vinttareista haaveileville vinttikoira foorumia www.tuulenkoirat.net

24

5229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahasjahas!

      Saako täällä mainostaa tuollaisia vai?

    • ..nähty jo...toi taas uus k...

      ne o iha .... siel ja kaikki parikymppiset pikkulikat pari kasvattajaaki näköjää.kävin ite kattomas ku kuulin parilt et puis koko sakki tappelee borsoista ja sillai =/

      • miten asiat

        haluaa nähdä! aikuisia kasvattajia on sivustolla paljon kuten myös kirjoittajia ja joka palstalla uskoakseni jonkinlaista kinaa aina on! itse pidän sivustosta, saa paljon hyvää tietoa ja apua jos sitä tarvitsee!


      • Kokemusta täälläkin
        miten asiat kirjoitti:

        haluaa nähdä! aikuisia kasvattajia on sivustolla paljon kuten myös kirjoittajia ja joka palstalla uskoakseni jonkinlaista kinaa aina on! itse pidän sivustosta, saa paljon hyvää tietoa ja apua jos sitä tarvitsee!

        Yksikään tuntemani täysjärkinen kasvattaja ei kirjoittele tuulenkoirissa tai netissä muutenkaan kuin korkeintaan omalla sivullaan facebookissa tai rotupalstalla ja tämän ovat itse perustelleet juurikin noilla riitojen välttämisillä.

        Suosittelen ottamaan selvää koiraa hankkiessa, kuinka aktiivisesti koiran kasvattaja kirjoittelee netissä.
        Ei ole koskaan pahasta jos koiran kasvattaja pysyy poissa palstoilta. Sama koskee myös uutta omistajaa. Etenkin joku tuulenkoirat on niin riita-altis palsta ettei sinne kannata kirjoitella jos ei halua että maine menee. Omat kotivisut ja facebookprofiili ovat sitten ihan eri juttu, niillä kirjoittelu ei ole sama asia kuin julkisillaa palstoilla. Tässä minun näkemykseni, jonka jaan omien koirieni kasvattajien kanssa. Olen ollut ehdottomasti tyytyväinen heidän tyyliinsä toimia.


    • TK on tunnettu

      TK:ssa on vaan aika paskat modet et sinne vaan ne jotka haluaa katella kuinka huonoa voi moderointi olla netissä :D
      Vanhat jäsenet saa laukoa mitä vaan kenelle vaan ja muut potkitan huten helwettiin :D Pepusta sanon minä ja monet muut

    • Tk on perseest'

      Moderointi siellä on täysin anuksesta. Kuten joku tuossa edellä kirjoitti niin vanhat ja modejen kaverit saavat laukoa ihan mitä tahansa. Huhupa skaa saavat nämä vanhat ihan rauhassa levittää ja "moderointi" vaan heittää vettä myllyyn.

      Asiaa siellä on turha kirjoittaa. Jos joku on jostain ruokinnasta jne eri mieltä vanhanraadin kanssa, niin korville tulee.

      Käyn siellä viikottain nauramassa näiden pelleilyä. Parasta antia on esimerkiksi pentusivuston yhdistelmien arvostelu suoraan näissä ilmoketjuissa, tosi aikuismaista... Modet eivät tee mitään.

    • Ei ei ei ei ei :/

      Palstahan on tunnettu riitaisuudestaan.

    • Paskaa tuutista

      huoh vieläkö joku jaksaa mainostaa tota TK:n paskalaaria......
      Rekkauduin sinne joskus ja ei tod kiinnostanut se pelleily ja solvailu

    • Kiusattu by TK

      Jos haluaa kiusatuksi niin TK:hon vaan.....

      Nettikiusaaminen on vakava asia.

    • :) :) :)

      ONNEKSI HOPEANUOLEN PASKARAKKI KUOLI! HAH HAH HAAAA

      • Ei haukku haavaa tee

        Täyttä asiaa sisältänyt toinen tämän palstan viestiketju näköjään on poistettu. TK:ssa taitaa kiehua jälleen. :D :D
        Ovat kusessa siellä. :D


    • Juu ei

      Tuulen koirat on riitaisin koiraforumi netissä.En suosittele!

    • Riitoja riittää

      Eihän tuulenkoirissa enää kirjoittele juurikaan vinttariporukkaa niitä vaan vääränrotuisten omistajia on palsta pullollaan, riitoja ja haukkumista riittää kyllä siellä

    • yli 50 viestiä

      Itse käyn ko. palstalla säännöllisesti mutta yleensä vain oman rodun foorumilla tai putiikissa, joten en yleensä riitoja paria lukuun ottamatta.

      • yli 50 viestiä

        jäi pari sanaa pois edellisestä viestistä; ; ...joten en yleensä riiitoja paria lukuun ottamatta ole huomannut.


      • Täh??
        yli 50 viestiä kirjoitti:

        jäi pari sanaa pois edellisestä viestistä; ; ...joten en yleensä riiitoja paria lukuun ottamatta ole huomannut.

        Sinä nimimerkki "yli 50 viestiä" olet siis kuitenkin nähnyt joitain riitoja TK:ssa, mutta et ole nähnyt? Mitähän oikein koitat hakea nyt. :D


    • Paskaa meininkiä TK

      On riitoja vaikka pitäisi silmänsä kiinni sillä palstalla. :D Hullua porukkaa pesiytynyt sinne ja moderaattorit ihan perseestä. :D

    • Pipsaliinan loppu

      Pipsaliina sai nenilleen aika pahasti TK:s joku aika sit :D

    • Hahahahaha :D :D

      Joo Pipsa meni haukkumaan erästä salukien kasvattajaa palstalla vaikka itse oli antanut bannia yhdelle salukin omistajalle joka teki niin muutama vuosi sitten.
      Eli Pipsa teki juuri samaa mistä itse rankaisi toista. :) Aika pelleä ja valikoivaa meininkiä. :D

    • Pari vinttiä kiitos

      Aivan järkyttävä palsta taas siellä tapellaan ja modet valikoi ketä puollustaa vaikka itse haukkuvat siellä kilpaa hau hau sitä ketä on otettu sillä hetkellä silmätikuksi!

      http://www.tuulenkoirat.net/tk/viewtopic.php?f=23&t=11408&sid=412a269a7101ca59f2dd1595e7380abf

      Lukekaa itse, tuo Hennu mode, jolla ei edes ole vinttikoiraa itse haukkui toisessa ketjussa koiran omistajaa ja spekuloi tämän tekemisiä ja nyt väittää että palstalla ei saa spekuloida.. :D :D Mieli vaihtuu yhtä nopeasti kuin kunnon vinttikoiran omistajan koiratkin näillä modeilla!

    • Paska palsta

      Oksettava palsta tosiaan. Kiertäkää kaukaa. Siellä on nytkin taas yksi koiran handleri otettu silmätikuksi.. Miten sen palstan saisi kiinni lopullisesti? Hakkerit?? Anyone??

    • addd3skl

      Mutta kuitenkin ilmeisesti luette sitä jatkuvasti, kun tänne jokaisesta topicista jossa joku on sitämieltä että vaaleakoira on kivempi ja joku sitä meltä että tumma :D

      • pössy

        Anteeksi, mutta kirjoitatko tuon uudestaan ja ajatuksen kanssa? Kiitos.


    • vinttari

      Käyn välil.ei kummempaa. mikä kiinnostaa siitä pistän viestiä,, tietoa. En ole mihinkää kiusaamiseen kiinnittäny huomioo,,onko sellastaki jaa...sellasia ihmisiä joka puoleta maailmaa löytyy,ei muute tarvis sotiakkaan. yhtä paljon se naapurikin juoruilee,mutta selän takana

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1065
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe