Linnnanmäkiii :)

Pier Rey Angelo

Heipsis!
Olen menossa huomenna ekaa kertaa elämässäni nyt viidentoista vuoden aikana huvipuistoon, nimittäin linnanmäelle. Majoitumme hotellissa hotelli sijaitsee helsingin keskustassa. Pelottaa kun en osaa mennä raitiovaunulla eli ratikalla sinne.. Niin meen täältä tampereelta helsinkiin siis junalla. Kun mun vanhemmat ei osaa ajaa autolla helsingissä.
niin mitä kulkuneuvoa suosittelisitte kun kulkee helsingissä? jos ei satu oma auto mukaan eikä ratikalla osaa mennä ja bussitkin voi siellä suurkaupungissa olla vähän hankalia. Metroakaan en osaa käyttää...
Kannattaisitteko taksia mikä saattaisi kyllä tulla hieman kalliiksi...ja polkupyörääkään ei viitsi mukaan raahata, enkä rullaluistella osaa. Yksi vaihtoehto olisi tietysti liftaaminen, mutta ei sitä ikinä tiedä minkä hullun kyytiin joutuu..? Jos itse olet menossa huomenna helsingin suuntaan omalla autolla haluaisitko tarjota kyydin helsingin keskustasta linnanmäelle? se olisi enemmän kuin mukavaa!
Jos tämmöistä upeaa mahdollisuutta et voi tarjota, niin kerro edes oma vinkkisi miten kannattaa kulkea Helsingistä linnanmäelle ja takaisin.

Toinen asia mikä minua mietityttää on linnanmäellä ruokailu. En ole kovin herkkä oksentamaan. Mutta kun en huvipuisto laitteissa ikinä ollut niin en osaa sanoa tuleeko huono olo laitteessa. oisko jotain vinkkiä minne ensikertalaisen huvipuisto matkaajan kannattaa suunnata? ei kuitenkaan mitään ihan pienten laitteita sillä ikäähän minulla on jo 15 vuotta.
Toisaalta taas olen ajatellut että jos menisinkin vain korkeasaareen sillä siellä on töissä tätini.
Ajatukset linnanmäestä valtaa koko ajan mieleni, liekkö se sitten sitä jännitystä? Yölläkin herään kylmän hikisenä kun mietin kummitustaloa sitä jossa on se jokin labyrintti!

KIitos kaikille jotka jaksoivat pitkääkin pidemmän viestini lukea alkujuurista loppuun eli latvaan!! :)

Terveisin. Viisitoistavuotias ensikertalainen huvipuistossa!


PS. vastaathan pian sillä en saa olla myöhään koneella ja haluaisin lukea vastaukset ennen sitä! :)

1

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deathsosweet..

      anteeksi mutta sain päivän (yön) naurut nyt kyllä ihan totaalisesti. :DD
      Joko sä et ollu tosissas, tai sitten olit.. jotenkin suloisen lapsekas tuo sun selityksesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe