Linnnanmäkiii :)

Pier Rey Angelo

Heipsis!
Olen menossa huomenna ekaa kertaa elämässäni nyt viidentoista vuoden aikana huvipuistoon, nimittäin linnanmäelle. Majoitumme hotellissa hotelli sijaitsee helsingin keskustassa. Pelottaa kun en osaa mennä raitiovaunulla eli ratikalla sinne.. Niin meen täältä tampereelta helsinkiin siis junalla. Kun mun vanhemmat ei osaa ajaa autolla helsingissä.
niin mitä kulkuneuvoa suosittelisitte kun kulkee helsingissä? jos ei satu oma auto mukaan eikä ratikalla osaa mennä ja bussitkin voi siellä suurkaupungissa olla vähän hankalia. Metroakaan en osaa käyttää...
Kannattaisitteko taksia mikä saattaisi kyllä tulla hieman kalliiksi...ja polkupyörääkään ei viitsi mukaan raahata, enkä rullaluistella osaa. Yksi vaihtoehto olisi tietysti liftaaminen, mutta ei sitä ikinä tiedä minkä hullun kyytiin joutuu..? Jos itse olet menossa huomenna helsingin suuntaan omalla autolla haluaisitko tarjota kyydin helsingin keskustasta linnanmäelle? se olisi enemmän kuin mukavaa!
Jos tämmöistä upeaa mahdollisuutta et voi tarjota, niin kerro edes oma vinkkisi miten kannattaa kulkea Helsingistä linnanmäelle ja takaisin.

Toinen asia mikä minua mietityttää on linnanmäellä ruokailu. En ole kovin herkkä oksentamaan. Mutta kun en huvipuisto laitteissa ikinä ollut niin en osaa sanoa tuleeko huono olo laitteessa. oisko jotain vinkkiä minne ensikertalaisen huvipuisto matkaajan kannattaa suunnata? ei kuitenkaan mitään ihan pienten laitteita sillä ikäähän minulla on jo 15 vuotta.
Toisaalta taas olen ajatellut että jos menisinkin vain korkeasaareen sillä siellä on töissä tätini.
Ajatukset linnanmäestä valtaa koko ajan mieleni, liekkö se sitten sitä jännitystä? Yölläkin herään kylmän hikisenä kun mietin kummitustaloa sitä jossa on se jokin labyrintti!

KIitos kaikille jotka jaksoivat pitkääkin pidemmän viestini lukea alkujuurista loppuun eli latvaan!! :)

Terveisin. Viisitoistavuotias ensikertalainen huvipuistossa!

PS. vastaathan pian sillä en saa olla myöhään koneella ja haluaisin lukea vastaukset ennen sitä! :)

1

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deathsosweet..

anteeksi mutta sain päivän (yön) naurut nyt kyllä ihan totaalisesti. :DD
      Joko sä et ollu tosissas, tai sitten olit.. jotenkin suloisen lapsekas tuo sun selityksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1605
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1346
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      10
      1295
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      76
      1264
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      284
      1202
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      16
      1126
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      918
    8. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      913
    9. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      56
      905
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      815
    Aihe