Mulla on Silverlitin X-Twin Jet- Rc-Lennokki..ennen se lensi kunnolla mutta nyt ei. osaako kukaan sanoa mikä on vikana, kun kone ei lennä oikeaan..trimmi on kokonaan oikealla ja ku paina oikeeseen niin kone lentää suoraan.
Silverlit X-Twin Jet
jortikka69
3
913
Vastaukset
- lento345
Toisessa moottorissa on ilmeisesti vikaa eli se pyörii selvästi hiljempaa.
- RC-autoilija
olisko Flapsit vääntynyt tai muuten vaan vinossa.
eli tuo on siis lennokki eikä lentokone? - RC_X-twin_jet_Silverlit
Minä olen myymässä koneita, koska niissä on ollut milloin mistäkin syystä vaikeuksia. 5-6 x-twin jettiä on myynnissä, määrä riippuu siitä että löytyykö kadonnut kone jostain. Ostan tulorahoilla uuden konekannan ja alan pitää paremmassa paikassa. Lennokit ovat käytettyjä, kunto vaihtelee ja teippiä löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1623281EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 771187
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47983
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24955