MINÄ taas

mietin mistä

sais puhekaverin kun seksi ei enään kiinnosta ,tai ainakin luulen niin ,pelkkä puhekaveri ja muuten vaan kaveri olisi mukava , vois matkustella yhdessä lenkkeillä teatteri ja konsertti kiinnostais ,tanssiminenkin olisi mukavaa ,tulis hakemaan kotoa tai minä hakisin häntä , onko teillä muilla vastaavia haaveita ,onko ne toteutuneet näin vanhana ,kun lapset elää omaa elämäänsä ,minä olen jäänyt yksin ihmettelemään elämän menoa .

19

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeudenmukaista

on viety ja on matkustettu ja teatteria. elämä on yhtä teatteria vieläkin. varsinaista kaunista ja rohkeeta jatkuvalla syötöllä.
      joskus ihmisen täytyy saada levätä että jaksaa odottaa hakijaa. noutaja saapuu sitten joskus.

• miettinyt minäkin

Onhan näitä esitelty, että mene sinne ja taas sinne, mutta kun ei viitsi yksin lähteä minnekkään.

Lapsenikin nauroivat, kun minulle ennustettiin, että löydän uuden kaverin, että kukapa kotoa telkkarin (nyk. tietsikka)äärestä ketään tulee hakemaan.

Ei ole tullutkaan.

Kateellisena katselin, kun olin paikallisessa Kesäteatterissa. Minä olin yksin. Kaikki toiset tulivat pareittain tai ystäviensä kanssa.

Matkat, kylpylät ym. tarjoavat kahdelle. Yksinäinen joutuu maksamaan lisämaksun mikäli ei uskalla tuikituntemattoman kanssa majoittua.

Kokeneilta olen taas kuullut, että nettitrefit ja kirjeystävät ovat huijareita.

Siis. Mitäs tehtäis? Tuskin se apu täältäkään heltiää.

• onkaa

miten totta joka sana.

• sinun -----

ajatukset juuri sama kuin minun ja kysymsykin "mitä tehtäis"

• ei niit ookkaa??

Haluta selleaisen ihmisen,joka vaik piipahtasi minun luona vaihtamas vaik muutaman sanasen.Empä hanttii löisi jos veis vaik tansahtelemaankin;)Sais hyvänäkin pitää, vaik ottaa käest kii;)

• ok-ok

minäkin haaveilen. Olen muuttanut paikkakuntaa ja jopa ystävät puuttuu. Joku, joka sanoisi lähdetään....

• !?!?!?!

ei kukaan tuu sanoo, et nyt mennää?Minäkin vaihtanu asuinkuntaa ja en viihdy yhtään tääl;(Enkä osaa lähtee menee toreille/turuille.Tiedän et pitäisi;)Ja ei kun, törkeesti vaa tunkee seuraa;)EI,en osaa!!!

• miettinyt minäkin

Missähän päin "muailmoo" asumme? Miten voisimme toisemme tavata? Pistetään ajatus myssy päähän ja tehdään trefit joko Tallinna/Tukholma tai Lapin lumoihin.

Lappi minua kiehtoisi kovasti, mutta ei mäkäräisten aikaan. Joku kylpyläloma olisi mukava ja saisimme hyvän alennuksen, riippuen tietenkin osallistujista.

Ehdottakaa jotain. Joukko matka Viron kylpylöihin samana viikkona!!! Tehdään joukkotilaus, varataan koko kylpylä!!!!

Kyllä nyt nukkumaanmennessä ajatus pyörii, mitä kaikkea voisi tehdä, mutta aamulla ajatus on toinen....valitettavasti. Olen vain, en elä.

• toimeen ---

meitä elävänä kuolleita on jo liikaa , pannaan töpinäksi ,joku keksii ajankohdan ja selkeät ohjeet eiköhän siitä jotain tule .

• -----------------

luulen että meitä on ympäri suomea , mutta onhan autot ja junat kyllä pääsemme vaikka minne kun joku panee asian vireille .

• ei kun
        toimeen --- kirjoitti:

meitä elävänä kuolleita on jo liikaa , pannaan töpinäksi ,joku keksii ajankohdan ja selkeät ohjeet eiköhän siitä jotain tule .

tuumasta toimeen.Mut kyl kaipaa sen ken laittaa myllyn pyörii?Mut, voi kun ois kivaa näin yhistää voimat;))

• hei,herätys
        ----------------- kirjoitti:

luulen että meitä on ympäri suomea , mutta onhan autot ja junat kyllä pääsemme vaikka minne kun joku panee asian vireille .

Löytyisi se rohkea?Meitä varmaa on ympäri suommen nientä;)Kulku yhteiydet on keksitty.

• Mukaanmenijä.

Taas on tarjolla kaksikin ikäimmeisten tapaamista.

Toinen Tallinnaan, toinen kotimaassa.

Lukekaapa keskustelupalstoja näillä sivuilla ja lähtekää mukaan Miitteihin.

Siellä ne ystävät tapaavat toisiaan ja saavat uusia ystäviä.

Yksi viikonloppu, ei ole liian pitkä aika jos ei seurassa viihdykään.
        Annan takuun, viihdytte varmasti tekin, kun kymmenet ovat viihtyneet noissa tapaamisissa, soiteellaan ja tavataan miittien välilläkin.

HUOM! Eivät ole mitään treffejä, vaan yhteistapaamisia tanssin ja muun kivan merkeissä.

• löydän -------
        Mukaanmenijä. kirjoitti:

Taas on tarjolla kaksikin ikäimmeisten tapaamista.

Toinen Tallinnaan, toinen kotimaassa.

Lukekaapa keskustelupalstoja näillä sivuilla ja lähtekää mukaan Miitteihin.

Siellä ne ystävät tapaavat toisiaan ja saavat uusia ystäviä.

Yksi viikonloppu, ei ole liian pitkä aika jos ei seurassa viihdykään.
        Annan takuun, viihdytte varmasti tekin, kun kymmenet ovat viihtyneet noissa tapaamisissa, soiteellaan ja tavataan miittien välilläkin.

HUOM! Eivät ole mitään treffejä, vaan yhteistapaamisia tanssin ja muun kivan merkeissä.

MIITIT ???? "Miittejä"

• ....??
        löydän ------- kirjoitti:

MIITIT ???? "Miittejä"

kyselee minäkin? MIITTEJÄ?

• ilmoituksista.
        löydän ------- kirjoitti:

MIITIT ???? "Miittejä"

Suomi 24
        Keskustelut
        Chat&Irk / Miitit.

Siellä on aina ilmoitukset jos julkisesti Miittejä järjestetään, joillakin on niitä salaisempia, mutta nyt on tulossa kaikille avoin.

Katsokaa ilmoitus.

Järjestäjät toivovat että tietoakin on saatavilla, mutta jos ei osaa hakea ilmoitusta, on vaikea tietää.

Mitä enemmän osallistujia, sen enemmän niitä yhteistapaamisia toivotaan ja järjestetään.

• ja käyn liiton

lomapaikoissa. Seuraa löytyy ja tanssia saa, ainakin jos itse rohkeasti hakee.

• kaveri mutta

Ystäväni asuu 300km päässä.
      Hyvä niin sillä en jaksaisi jatkuvaa yhdessäoloa.
      Hän käy säännöllisesti kerran viikossa, tulee Perjantaina ja lähtee Sunnuntaina.
      (on vielä työelämässä).
      Kyllä kaverin pitäminen vaatii myös joustavuutta, vaivannäköä ja sopeutumista.
      Seksi kiinnostaa, harvemmin vain kuin aikaisemmin.
      Seksin takia en ystävää pitäisi.
      Toisaalta on mukavaa kun on mitä odottaa, toisaalta noinkin vakituinen kumppanuus sitoo.

• Puhekavereita etsinyt.

Mummot menevät tuolijumppaan, sauvakävelylle, runo- ja kirjallisuuspiiriin, mutta papat, missä he aikaansa viettävät.

Papat seisovat ryhmissä marketin edessä, joku nojaa keppiin, joku seinään, suut käyvät ja tupakkaa kuluu.

Elämäntavoissako syy että mummot elävät kauemmin, jäävät kaipailemaan ja haaveilemaan uudesta papasta. Ei se seksi ole aina tärkein, toinen ihminen joka puhuu ja kuuntelee, vaikka riiteleekin, kunhan siinä joskus puolin tai toisin on tossunsa toisen pöydän alle työntänyt.

Kotoa ei kukaan hae, se on tuttua.

Onko miehillä, ikäisillämme, niin huonot kokemukset naisesta etteivät uskalla lähestyä yksineläjää, yksinkulkijaa, eivät edes tulla mukaan harrastuksiin joissa enemmistö on naisia.

Me naiset, meidän pitää olla rohkeita ja aloittaa juttelu vaikka siellä parkkipaikalla, tai kaupan edessä, ehkä se yhteinen kahvikupillisen paikkakin lopulta valkenee.

Joten ulos vain sieltä omasta pirtistä.
      Kukaan ei tiedä kenen taskusta nenäliina putoaaja kenen eteen, herrasmieshän nostaa sen ja ojentaa kumartain. Leidi, tässä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe