Olen asentanut kaiken muun, paitsi nyt tuli ongelma, sillä autostani ei löydy sitten kirveelläkän läpivientiä virtajohtoa varten?
Auto on Grande Punto vm. 2008. Tietääkö kukaan missä voisi läpivienti olla? Ei näy konehuoneenpuolelta ensimmäistäkään läpivientiä!! Entä mistä kohtaa moinen pitäisi sitten porata, jos ei muuten ole? Olen tuossa hiljattain koittanut löytää järkevää porauskohtaa, muttakun jokapuolella tuntuu olevan aika pahasti johtoja sun muuta skrädää seinämän takana, ainakin repsikan rintapellissä, joka näyttäisi olevan ainut mahdollinen kohta mistä läpiviennin saattaisi saada porattua riskillä! Auttakaa!! Help! Help!
Ongelma läpiviennistä!
5
466
Vastaukset
- dodiiii
kaveri teki sillalailla, että osti alumiini putkea jonka sisään johto meni. taivuteltiin semmoseen muotoon että se meni auton alla pohjaa pitkin peräkontin tietämille ja sitten kontin pohjaan riekä ja siitä sisään. alumiini putken molemmat päät pursutettiin täyteen silikoonia ja sellaiset näkyvät paikat myös. jos sattuu käymään vahimko niin on ainkain tuplasti paksumpi eriste. vielä ei ole ongelmia esiintynyt. ja oikeistaan oli helpompi tehdä sillalailla kuin sisätilan kautta.
- Herra Hifi
Kuulostaa lupaavalta, mutta minne kiinnititte aluputtken auton pohjassa ja käytittekö nippusiteitä?
- Silikoni ruostuttaa
Herra Hifi kirjoitti:
Kuulostaa lupaavalta, mutta minne kiinnititte aluputtken auton pohjassa ja käytittekö nippusiteitä?
Se on hapanta.
Pitkä veto auton alla on paha juttu myös.
Koko ohje saastunut. Kysy suoraan Autostudion porukalta tai joltakin muulta kokeneelta jengiltä.
Parempi ohje.
Se reikä tehdään samaan paikkaan kuin lämppärin sisäpistokkeen reikä. Mene Defa-asentajan pakeille.
Ja vielä ;-(
Jos pitää kysyä TÄÄLTÄ, kun kerran on on webbiliittymä, on syytä hankkia lisää kokemusta.
Ei tätä syyttä Suoli24:ksi haukuta.
Jumankauta, palvelupällikkö on itse Ajoneuvos :-))) Jussi Halli Haaahaaaahaa.... - Matias.
Silikoni ruostuttaa kirjoitti:
Se on hapanta.
Pitkä veto auton alla on paha juttu myös.
Koko ohje saastunut. Kysy suoraan Autostudion porukalta tai joltakin muulta kokeneelta jengiltä.
Parempi ohje.
Se reikä tehdään samaan paikkaan kuin lämppärin sisäpistokkeen reikä. Mene Defa-asentajan pakeille.
Ja vielä ;-(
Jos pitää kysyä TÄÄLTÄ, kun kerran on on webbiliittymä, on syytä hankkia lisää kokemusta.
Ei tätä syyttä Suoli24:ksi haukuta.
Jumankauta, palvelupällikkö on itse Ajoneuvos :-))) Jussi Halli Haaahaaaahaa....En tunne Fiatin rakennetta, mutta joissakin autoissa pääsee etulokasuojan sisältä vetämään sisätilaan johtimet. Silloin sitä kautta saattaa kulkea auton omiakin johtoja. Eli sieltä voi löytyä kanava.
- Herra hifi
Matias. kirjoitti:
En tunne Fiatin rakennetta, mutta joissakin autoissa pääsee etulokasuojan sisältä vetämään sisätilaan johtimet. Silloin sitä kautta saattaa kulkea auton omiakin johtoja. Eli sieltä voi löytyä kanava.
kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770