Onko kyseinen pulju menossa nurin, kun kaikki takkuaa jo pitemmän aikaa ja monilla ihmisillä?
Rackglobal - going down??
3
890
Vastaukset
- paska mikä paska
Yrityksen päätoimisto muuttaa kesän aikana Lontooseen, Englantiin lähemmäs kansainvälisiä asiakkaitamme. Tämä saattaa vaikuttaa joidenkin kansainvälisiä web-hotellipalveluita käyttävien kotimaisten asiakkaiden laskutusmaahan, mutta muuten toiminta pysyy ennallaan. Jatkossa yöaikaan puhelintukeen tulevat vikailmoitukset yritysasiakkailta ohjautuvat Yhdysvalloissa sijaitsevaan asiakaspalvelukeskukseen.
Päätoimiston muuton jälkeen meillä on henkilöstöä Suomessa, Englannissa, Yhdysvalloissa ja Intiassa.
Eli tälläistä taas kertaalleen..:(- Bwahahah
Laskutus ei oo kyllä sitten toiminut kyllä moneen vuoteen, ite olin asiakkaana vajaat pari vuotta siellä joskus kun se oli vielä verkkomestari ja kuukausittaisen laskun sijaan sain tasan yhden laskun. Sitten kyllä mun sivut ja domainit pelas 2 vuotta vielä mun lähdön jälkeen.
Kavereita ja sukulaisia erehtyneet ottaan sieltä palvelut ja laskutus ei oo heilläkään toiminut.
Että tämmöstä täälläpäässä.. - Hunskat
Bwahahah kirjoitti:
Laskutus ei oo kyllä sitten toiminut kyllä moneen vuoteen, ite olin asiakkaana vajaat pari vuotta siellä joskus kun se oli vielä verkkomestari ja kuukausittaisen laskun sijaan sain tasan yhden laskun. Sitten kyllä mun sivut ja domainit pelas 2 vuotta vielä mun lähdön jälkeen.
Kavereita ja sukulaisia erehtyneet ottaan sieltä palvelut ja laskutus ei oo heilläkään toiminut.
Että tämmöstä täälläpäässä..Kyseisen firman ennakkoperintätunnus on mennyt umpeen maaliskuussa - lisää suttua ennestäänkin toimimattomaan laskutukseen!
Oli kyllä lohduttavaa kuulla, että muillakin on ollut ongelmia. Viesteihin ei vastata ja maksettujen laskujen perään tulee karhukirje toisensa jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1382534Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401617
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311453Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762