Onko kyseinen pulju menossa nurin, kun kaikki takkuaa jo pitemmän aikaa ja monilla ihmisillä?
Rackglobal - going down??
3
876
Vastaukset
- paska mikä paska
Yrityksen päätoimisto muuttaa kesän aikana Lontooseen, Englantiin lähemmäs kansainvälisiä asiakkaitamme. Tämä saattaa vaikuttaa joidenkin kansainvälisiä web-hotellipalveluita käyttävien kotimaisten asiakkaiden laskutusmaahan, mutta muuten toiminta pysyy ennallaan. Jatkossa yöaikaan puhelintukeen tulevat vikailmoitukset yritysasiakkailta ohjautuvat Yhdysvalloissa sijaitsevaan asiakaspalvelukeskukseen.
Päätoimiston muuton jälkeen meillä on henkilöstöä Suomessa, Englannissa, Yhdysvalloissa ja Intiassa.
Eli tälläistä taas kertaalleen..:(- Bwahahah
Laskutus ei oo kyllä sitten toiminut kyllä moneen vuoteen, ite olin asiakkaana vajaat pari vuotta siellä joskus kun se oli vielä verkkomestari ja kuukausittaisen laskun sijaan sain tasan yhden laskun. Sitten kyllä mun sivut ja domainit pelas 2 vuotta vielä mun lähdön jälkeen.
Kavereita ja sukulaisia erehtyneet ottaan sieltä palvelut ja laskutus ei oo heilläkään toiminut.
Että tämmöstä täälläpäässä.. - Hunskat
Bwahahah kirjoitti:
Laskutus ei oo kyllä sitten toiminut kyllä moneen vuoteen, ite olin asiakkaana vajaat pari vuotta siellä joskus kun se oli vielä verkkomestari ja kuukausittaisen laskun sijaan sain tasan yhden laskun. Sitten kyllä mun sivut ja domainit pelas 2 vuotta vielä mun lähdön jälkeen.
Kavereita ja sukulaisia erehtyneet ottaan sieltä palvelut ja laskutus ei oo heilläkään toiminut.
Että tämmöstä täälläpäässä..Kyseisen firman ennakkoperintätunnus on mennyt umpeen maaliskuussa - lisää suttua ennestäänkin toimimattomaan laskutukseen!
Oli kyllä lohduttavaa kuulla, että muillakin on ollut ongelmia. Viesteihin ei vastata ja maksettujen laskujen perään tulee karhukirje toisensa jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562821
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1511459- 721420
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251308The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m661026- 1561016
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25985