Pitäisi saada kaksi hammasimplanttia tai sitten hammassilta yläleukaan, joka korvaisi kaksi hammasta. Mihin hammaslääkärin kannattaa tilata aika? Mielummin menisin naispuoliselle lääkärille. Onko kenellekkään laitettu kyseisiä "hampaita" suuhun? Millasen kokemus se sinulle oli?
hammaslääkärit
8
3674
Vastaukset
- "koko kalusto"
ja nyt en tarkoita mitään Sotkasta saatavia ?
Paljon maksaa ja kauanko kestää ?
Onko kokemuksia ? - tiedoksesi
"Mihin hammaslääkärin kannattaa tilata aika?"
Tota et sitten vissiin ole muutamaan vuoteen hammaslääkärillä käynyt,, enää ei voi valita keneltä hammaslääkäriltä ajantilaa.. se otetaan sieltä mistä sen nyt sattuu saamaan. Kun hammaslääkäreihin on tunkkua, joten kaikki yksityiset hammaslääkäritkään ei enää edes ota uusiapotilaita vastaan.- 76fvrgfvef4hio
Itse soitin kymmenettä hammaslekuria keltaisilta sivuilta ennen kuin tärppäs.
Outoa muuten tuo naishammaslääkäri -toive. Gynekologin vielä ymmärtäis.... - pipi hammas
76fvrgfvef4hio kirjoitti:
Itse soitin kymmenettä hammaslekuria keltaisilta sivuilta ennen kuin tärppäs.
Outoa muuten tuo naishammaslääkäri -toive. Gynekologin vielä ymmärtäis....Olen käynyt yleisellä hammaslääkärillä ja viimeksi toukokuussa, mutta kuten kaikki tietävät jonot on ihan mahdottomat. Ensin odotat puoli vuotta ja saat ajan tarkistukseen ja taas odotat itse hoitoaikaa.
Kävin mukavalla hammaslääkärillä ja hän lopetti terveyskeskuksessa työt. Kaikki varatut ajat peruttiin ja asiakkaat siirrettiin muille lääkäreille. Itselle tuli aika 7kk:n päähän. En todellakaan voi odottaa niin kauan. Siksi kyselin pääsyä yksityiselle jospa sinne pääsisi nopeammin.
Soitin myös päivystykseen ja kerroin kahdesta pahasti lohenneesta hamapaasta. Kerrottiin, että ainoastaan kipu potilaat hoidetaan. Vaikka olisi miten pahasti lohjenneet niin odotat vaan..
Niin ja mitä tulee tuohon naispuoleiseen hammalääkäriin. Olen kahdella miehellä käynyt ja heistä kumpikin oli todella kova kourainen. Tämä toinenkin lääkäri otti tukea kyynerpäällä minun rinnasta ja koko toimenpiteen ajan melkein makasi päälläni. Toinen sitten taas kiskoi viisurin pois niin, että instrumentit hankasi poskea ja huulta ja kotiin päästyä huomasin komean verenpurkautuman huulessa ja suupielessä. Varmaan mies hammaslääkärit ovat myös hyviä mutta kun sattunut kohdalle kaksi hurjemman puoleista niin sitä alkaa pelkäämään heitä. - juupa ja sit...
pipi hammas kirjoitti:
Olen käynyt yleisellä hammaslääkärillä ja viimeksi toukokuussa, mutta kuten kaikki tietävät jonot on ihan mahdottomat. Ensin odotat puoli vuotta ja saat ajan tarkistukseen ja taas odotat itse hoitoaikaa.
Kävin mukavalla hammaslääkärillä ja hän lopetti terveyskeskuksessa työt. Kaikki varatut ajat peruttiin ja asiakkaat siirrettiin muille lääkäreille. Itselle tuli aika 7kk:n päähän. En todellakaan voi odottaa niin kauan. Siksi kyselin pääsyä yksityiselle jospa sinne pääsisi nopeammin.
Soitin myös päivystykseen ja kerroin kahdesta pahasti lohenneesta hamapaasta. Kerrottiin, että ainoastaan kipu potilaat hoidetaan. Vaikka olisi miten pahasti lohjenneet niin odotat vaan..
Niin ja mitä tulee tuohon naispuoleiseen hammalääkäriin. Olen kahdella miehellä käynyt ja heistä kumpikin oli todella kova kourainen. Tämä toinenkin lääkäri otti tukea kyynerpäällä minun rinnasta ja koko toimenpiteen ajan melkein makasi päälläni. Toinen sitten taas kiskoi viisurin pois niin, että instrumentit hankasi poskea ja huulta ja kotiin päästyä huomasin komean verenpurkautuman huulessa ja suupielessä. Varmaan mies hammaslääkärit ovat myös hyviä mutta kun sattunut kohdalle kaksi hurjemman puoleista niin sitä alkaa pelkäämään heitä.Jos viikonloppua hammaskipu yllättää ni lähdeppä Imatralle etsimään päivystystä. En tunne koko kaupunkia eikä oo autoo jolla sinne mennä. Miusta se on törkeetä!!
Siis oikeesti hammaslääkäripäivystys on jokatoinen viikonloppu Imatralla.
- ...
Heipä..Merja Kokkola,lauritsalassa toimipiste,todella mukava henkilökunta ja osaa asiansa..kokemusta on kyseisestä paikasta.En tiedä millaiset jonot uusille asiakkaille,mut siellä käyneenä reilussa viikossa aina päässyt! numero löytyy varmaan luettelosta samaisella nimellä..:) Ja mulla on se silta laitettu,tuntuu viikon kun olis kivikova purkka jääny hampaan taakse kiinni,mut sit siihen tottuu eikä tunnu miltään..ja laitto ei satu ollenkaan!
- mää vain
Lienee jo implantit saanut? Missä kävit?
Saimaanlinnan hammaslääkärissä hammaskirugi tekee implantit hyvin ja huolella. Hintaa kertyy n. 2500 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122229Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712103Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051909Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411401Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151329Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086