Eli minkälaiset kengät tällä hetkellä muotia. Kun mulla on semmoset Lacostet, mutta ilmeisesti viime vuotta sitten kun koulussa muutamat valittivat, että 'mitä sä ny viime vuoden mallia oot menny ostamaan'. Kun emmä näistä tiedä.. Olen siis 15v poika. Eikä mua siis niin paljoa muoti kiinnostakkaan, mutta olis nyt silti kiva, että tosta asiasta ei itkettäis nii sen takia sitten tän kysymyksen kysyinkin :D
Minkälaiset kengät on muotia?
7
705
Vastaukset
Muotia on olla erilainen.
Mitä haittaa jos jalassasi on viime vuoden kengät?
Varsinkin jos suomesta ostat kengät, ne ovat jo valmiiksi muutaman vuoden vanha juttu maailmalla.
Mulla ei oo hajuakaan mitkä kengät on muotia ja mitkä ei. Osta ennemmin sellaiset kengät, jotka sopivat muuhun tyyliisi. Housuihin...
Haistata vitut näille, jotka vinettävät 'viime vuoden kengistä'.
Ole rohkeasti oma itsesi! :)- hopparipoika13 ½v
mun mielest sellaset osiriksen kengät mis on sellaset kuviot. vähä niiku niis kengis ois tatuointi. tai vähä niiku jonku tatuointi kengäs
- hopparipoika13 ½v
hopparipoika13 ½v kirjoitti:
mun mielest sellaset osiriksen kengät mis on sellaset kuviot. vähä niiku niis kengis ois tatuointi. tai vähä niiku jonku tatuointi kengäs
hienot. ei ehkä muodis mut hienot
- Juikoi
Muotia pojilla on tällähetkellä koriskengät, AND1 loistava vaihtoehto.
- Janna -91
No addut supestarit vaaleensinisillä raidoilla tietty :-)
- all star
omg. Kuinka oot kehdannu mennä vuoden vanhoilla malleilla, lol, ketä oikeesti yks vuosi kengissä kiinnostaa niin että pitää sanoo?? Mitä mieltä ootte 15v urheilijalla (poika) convese all star?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240