Eli minkälaiset kengät tällä hetkellä muotia. Kun mulla on semmoset Lacostet, mutta ilmeisesti viime vuotta sitten kun koulussa muutamat valittivat, että 'mitä sä ny viime vuoden mallia oot menny ostamaan'. Kun emmä näistä tiedä.. Olen siis 15v poika. Eikä mua siis niin paljoa muoti kiinnostakkaan, mutta olis nyt silti kiva, että tosta asiasta ei itkettäis nii sen takia sitten tän kysymyksen kysyinkin :D
Minkälaiset kengät on muotia?
7
729
Vastaukset
Muotia on olla erilainen.
Mitä haittaa jos jalassasi on viime vuoden kengät?
Varsinkin jos suomesta ostat kengät, ne ovat jo valmiiksi muutaman vuoden vanha juttu maailmalla.
Mulla ei oo hajuakaan mitkä kengät on muotia ja mitkä ei. Osta ennemmin sellaiset kengät, jotka sopivat muuhun tyyliisi. Housuihin...
Haistata vitut näille, jotka vinettävät 'viime vuoden kengistä'.
Ole rohkeasti oma itsesi! :)- hopparipoika13 ½v
mun mielest sellaset osiriksen kengät mis on sellaset kuviot. vähä niiku niis kengis ois tatuointi. tai vähä niiku jonku tatuointi kengäs
- hopparipoika13 ½v
hopparipoika13 ½v kirjoitti:
mun mielest sellaset osiriksen kengät mis on sellaset kuviot. vähä niiku niis kengis ois tatuointi. tai vähä niiku jonku tatuointi kengäs
hienot. ei ehkä muodis mut hienot
- Juikoi
Muotia pojilla on tällähetkellä koriskengät, AND1 loistava vaihtoehto.
- Janna -91
No addut supestarit vaaleensinisillä raidoilla tietty :-)
- all star
omg. Kuinka oot kehdannu mennä vuoden vanhoilla malleilla, lol, ketä oikeesti yks vuosi kengissä kiinnostaa niin että pitää sanoo?? Mitä mieltä ootte 15v urheilijalla (poika) convese all star?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1196196Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625131SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun664256SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1003845Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost123611Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203168SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352489Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val261594