Aloitin tämän, saadakseni mahdollsimman monen ihmisen osallistumaan "tähän" keskusteluun:)
Aloita keskustelu
20
586
Vastaukset
- Yxitypy
minäs aloitan, kun muut eivät ole ehtineet.
Aihe kait on vapaa :=))
Menin illalla sänkyyn klo 21.30 ja tunnin verran luin kirjaa. Sen jälkeen uni tuli.
Aamulla heräsin klo 6 reikä reikä, vaikka lomalla olenkin. Olen sellanen illan torkku ja aamun virkku, joten talo pysyy pystyssä :=))
Täällä 50 palstalla alkaa näköjään vipinät vasta puolelta öin. Oletteko muut aamun torkkuja, illan virkkuja vai nukutteko niin lyhyitä yöunia? Itse tarvin unta vähintään 6 tuntia yössä, että jaksan.- Steffo
Minkin heräsin jälleen kerran. Tuli mieleeni lasten rukous jossa sanottiin " jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi". Turhan aikasin tuli taas pompattua. 6.30 vaikka on vapaapäivä. Paikkoja kivistää kun eilen treenasin salilla. Pitäiskö se heittää pois tuo liikuntakin, kun siitä vaan kolotusta saa ?
- tämä nainen
Steffo kirjoitti:
Minkin heräsin jälleen kerran. Tuli mieleeni lasten rukous jossa sanottiin " jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi". Turhan aikasin tuli taas pompattua. 6.30 vaikka on vapaapäivä. Paikkoja kivistää kun eilen treenasin salilla. Pitäiskö se heittää pois tuo liikuntakin, kun siitä vaan kolotusta saa ?
lopetanko kanssa kävelylenkit. Jalkoja särkee,selkään ottaa jne...heheh
Taidan kuitenkin vielä jatkaa ja ostaa uudet lenkkarit.... - Steffo
tämä nainen kirjoitti:
lopetanko kanssa kävelylenkit. Jalkoja särkee,selkään ottaa jne...heheh
Taidan kuitenkin vielä jatkaa ja ostaa uudet lenkkarit....Kuulin että kävelyssä ei pitäisi käyttää lenkki- tai juoksutossuja, vaan oikeita walking-kenkiä.
- tämä nainen
Steffo kirjoitti:
Kuulin että kävelyssä ei pitäisi käyttää lenkki- tai juoksutossuja, vaan oikeita walking-kenkiä.
Aukko sivistyksessäni. Enpä ole moisista kengistä kuullutkaan. Voi olla hyvätkin,koska 80%
lenkistäni on asfalttipintaa.
Naisellinen logiikkani tietty päättelee,että noitakin kenkiä myy urheilukauppa....vai???? - Steffo
tämä nainen kirjoitti:
Aukko sivistyksessäni. Enpä ole moisista kengistä kuullutkaan. Voi olla hyvätkin,koska 80%
Naisellinen logiikkani tietty päättelee,että noitakin kenkiä myy urheilukauppa....vai????Joo, urheilukaupassa kyllä tiedetään. Aika kalliita nämä laatukengät on. Niitä löytyy monissa merkeissä. Yhteistä kaikille on kunnon iskunvaimennus. Meikäläisen kuluneille sorkille melkeimpä ainoa vaihtoehto nykyään.
Aamun virkku, illan torkku. Nukun miten sattuu, viime yönäkin katsoin monta kertaa kelloa. Seitsemän tuntia on maksimi yöuni. En nuku päikkäreitä kuin joskus sunnuntaisin, jos ehdin. Joka ilta olen jo ennen yhtätoista unten mailla. Ja aamuisin virkeänä ylös.
- Yxitypy evk
Steffo kirjoitti:
Jos treenamisen lopettaa, sitten ne paikat vasta kipeeksi tuleekin.
Mä käyn yleensä kerran viikossa salilla, kävelen työmatkat 10 kilsaa edestakaisin. Venyttelen lihaksia joka päivä.
Nyt olen ollut yli kolme viikkoa lomalla. Ajattelin lopettaa kävelyn ja salilla käynnin lomani ajaksi, ja ainoastaan pyöräillä about 30 kilsan lenkin joka päivä. Toisin kävi. Syynä nämä hiton sateet.
Jäsenet onkin nyt niin kankeat ja kipeet, kun on tottunut liikkumaan. Ensi viikolla alkaakin työt, ja pääsen taas oikeaan rytmiin :=)) - tämä nainen
Steffo kirjoitti:
Joo, urheilukaupassa kyllä tiedetään. Aika kalliita nämä laatukengät on. Niitä löytyy monissa merkeissä. Yhteistä kaikille on kunnon iskunvaimennus. Meikäläisen kuluneille sorkille melkeimpä ainoa vaihtoehto nykyään.
Kalliita varmaan,mutta kalliit ne on omat jalatkin Käynpäs katsomassa urheilukaupasta.
Minulla toki pieni ongelma kengien ostossa. Olen näet jäänyt kehityksestä jälkeen jalkani...
Äläkä ehdota lastenosastoa,heh. Lasten osastojen kenkien lesti ei kuitenkaan vastaa aikuisen jalkaa... - Yxitypy
piive kirjoitti:
Aamun virkku, illan torkku. Nukun miten sattuu, viime yönäkin katsoin monta kertaa kelloa. Seitsemän tuntia on maksimi yöuni. En nuku päikkäreitä kuin joskus sunnuntaisin, jos ehdin. Joka ilta olen jo ennen yhtätoista unten mailla. Ja aamuisin virkeänä ylös.
ovat sitä parasta aikaa.
Aamuteet pihalla. On niin rauhallista :=))
Tänä kesänä vaan tuo sade ja kylmä ilma olleet haittana.
Minä en myöskään ole koskaan osannut nukkua päikkäreitä, vaikka sanotaan että alle puolen tunnin pikkutirsat tekevät terää :=) - Yxitypy
tämä nainen kirjoitti:
Naisellinen logiikkani tietty päättelee,että noitakin kenkiä myy urheilukauppa....vai????tällä hetkellä Asicsin täysvaimennetut lenkkarit. Kengät kannattaa ostaa hyvät (vaikka ne vähän enemmän maksaakin), jos paljon juoksee tai kävelee.
Yxitypy kirjoitti:
ovat sitä parasta aikaa.
Aamuteet pihalla. On niin rauhallista :=))
Tänä kesänä vaan tuo sade ja kylmä ilma olleet haittana.
Minä en myöskään ole koskaan osannut nukkua päikkäreitä, vaikka sanotaan että alle puolen tunnin pikkutirsat tekevät terää :=)Ja äkkiä niihin päikkäreihin oppisi! Joskus lomalla ole harrastanut niitä ja niihin jää äkkiä koukkuun!
Se on totta että kesässä aamut on parasta. Mutta mulla on kylläkin kahvikuppi mukana pihalla!
Kylmää on täälläkin mutta ei onneksi vielä sada.
Hyvää päivän jatkoa Sinulle!- Sinimarjanen
Steffo kirjoitti:
Joo, urheilukaupassa kyllä tiedetään. Aika kalliita nämä laatukengät on. Niitä löytyy monissa merkeissä. Yhteistä kaikille on kunnon iskunvaimennus. Meikäläisen kuluneille sorkille melkeimpä ainoa vaihtoehto nykyään.
kengät, nimenomaan pitkiä kävelyreissuja varten.
Eivät käyneet minulle. Puolen kilometrin kävelyn
sääret vain kipeytyi, mutta sitkeesti ne jalassa
vain kävelin ja kärsin, lopuksi vein ne mökkikäyttöön,
jossa sain kävellä enemmän hiekkateillä.
Seuraavan kerran menin erään pikkukaupungin
urheiluliikkeeseen ja sain kyllä hyvät kengät
pitkiä lenkkejä varten, eikä maksanut niin
paljon kuin edelliset.
- kilpailla?
hatsan kanssa ,laskette kummalla enemän lukijoita.
Asiasta ei väliä,kunhan vain on paljon kävijöitä.
Osaatte seitsemällä kielellä sanoa tyhjänpäiväisyyksiä.- Yxitypy
lykky, etten tehnyt uutta aloitusta. Melkeen jo meinasin :=))
Olis tullut jo kaks aloitusta tälle sivulle.
Muuten.. jos seitsemällä kielellä osaa sano muutakin kun kiitos ja hyvää uutta vuotta toivottaa, niin se on aika kova sana :=))) - tankavaara
opettelen vain
- RosaLiiin
...heitänpä lusikkani tähänkin soppaan.
Tykkään laulaa yhteislauluja, vaikka omistankin variksen lauluäänen.
Tein juuri eräälle yhdistykselle oman lauluvihkon
...ihan vain perinteisistä lauluista, joita jokainen osaa ilman säestystä tai esilaulajaa laulaa
...viel kun sen kuvitan niin ei muuta kuin laulamaan
...yhteislaulussa on voimaa ja siitä saa voimaa...ainaskin itselleen- tankavaara
ja enkelitaivaan ovat "pakollisia".........
...........................................
Noiden pitkien pisteiden jälkeen allekirjoitan sanomasi, mutta myös rokkia voi laulaa kimpassa...
varsin...
- Sinimarjanen
seuraava aihe.
Vietätkö yleensä lomaasi kotona vai reissun päällä?- tankavaara
maailmassani
paikallani jossakin
iäisyydessä
lintu lensi oksalta
lensiköhän se vain pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921766- 851252
- 1101123
- 71954
- 105901
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663