Aloita keskustelu

tankavaara

Aloitin tämän, saadakseni mahdollsimman monen ihmisen osallistumaan "tähän" keskusteluun:)

20

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yxitypy

      minäs aloitan, kun muut eivät ole ehtineet.
      Aihe kait on vapaa :=))

      Menin illalla sänkyyn klo 21.30 ja tunnin verran luin kirjaa. Sen jälkeen uni tuli.
      Aamulla heräsin klo 6 reikä reikä, vaikka lomalla olenkin. Olen sellanen illan torkku ja aamun virkku, joten talo pysyy pystyssä :=))

      Täällä 50 palstalla alkaa näköjään vipinät vasta puolelta öin. Oletteko muut aamun torkkuja, illan virkkuja vai nukutteko niin lyhyitä yöunia? Itse tarvin unta vähintään 6 tuntia yössä, että jaksan.

      • Steffo

        Minkin heräsin jälleen kerran. Tuli mieleeni lasten rukous jossa sanottiin " jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi". Turhan aikasin tuli taas pompattua. 6.30 vaikka on vapaapäivä. Paikkoja kivistää kun eilen treenasin salilla. Pitäiskö se heittää pois tuo liikuntakin, kun siitä vaan kolotusta saa ?


      • tämä nainen
        Steffo kirjoitti:

        Minkin heräsin jälleen kerran. Tuli mieleeni lasten rukous jossa sanottiin " jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi". Turhan aikasin tuli taas pompattua. 6.30 vaikka on vapaapäivä. Paikkoja kivistää kun eilen treenasin salilla. Pitäiskö se heittää pois tuo liikuntakin, kun siitä vaan kolotusta saa ?

        lopetanko kanssa kävelylenkit. Jalkoja särkee,selkään ottaa jne...heheh
        Taidan kuitenkin vielä jatkaa ja ostaa uudet lenkkarit....


      • Steffo
        tämä nainen kirjoitti:

        lopetanko kanssa kävelylenkit. Jalkoja särkee,selkään ottaa jne...heheh
        Taidan kuitenkin vielä jatkaa ja ostaa uudet lenkkarit....

        Kuulin että kävelyssä ei pitäisi käyttää lenkki- tai juoksutossuja, vaan oikeita walking-kenkiä.


      • tämä nainen
        Steffo kirjoitti:

        Kuulin että kävelyssä ei pitäisi käyttää lenkki- tai juoksutossuja, vaan oikeita walking-kenkiä.

        Aukko sivistyksessäni. Enpä ole moisista kengistä kuullutkaan. Voi olla hyvätkin,koska 80%
        lenkistäni on asfalttipintaa.
        Naisellinen logiikkani tietty päättelee,että noitakin kenkiä myy urheilukauppa....vai????


      • Steffo
        tämä nainen kirjoitti:

        Aukko sivistyksessäni. Enpä ole moisista kengistä kuullutkaan. Voi olla hyvätkin,koska 80%
        lenkistäni on asfalttipintaa.
        Naisellinen logiikkani tietty päättelee,että noitakin kenkiä myy urheilukauppa....vai????

        Joo, urheilukaupassa kyllä tiedetään. Aika kalliita nämä laatukengät on. Niitä löytyy monissa merkeissä. Yhteistä kaikille on kunnon iskunvaimennus. Meikäläisen kuluneille sorkille melkeimpä ainoa vaihtoehto nykyään.


      • Aamun virkku, illan torkku. Nukun miten sattuu, viime yönäkin katsoin monta kertaa kelloa. Seitsemän tuntia on maksimi yöuni. En nuku päikkäreitä kuin joskus sunnuntaisin, jos ehdin. Joka ilta olen jo ennen yhtätoista unten mailla. Ja aamuisin virkeänä ylös.


      • Yxitypy evk
        Steffo kirjoitti:

        Minkin heräsin jälleen kerran. Tuli mieleeni lasten rukous jossa sanottiin " jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi". Turhan aikasin tuli taas pompattua. 6.30 vaikka on vapaapäivä. Paikkoja kivistää kun eilen treenasin salilla. Pitäiskö se heittää pois tuo liikuntakin, kun siitä vaan kolotusta saa ?

        Jos treenamisen lopettaa, sitten ne paikat vasta kipeeksi tuleekin.
        Mä käyn yleensä kerran viikossa salilla, kävelen työmatkat 10 kilsaa edestakaisin. Venyttelen lihaksia joka päivä.
        Nyt olen ollut yli kolme viikkoa lomalla. Ajattelin lopettaa kävelyn ja salilla käynnin lomani ajaksi, ja ainoastaan pyöräillä about 30 kilsan lenkin joka päivä. Toisin kävi. Syynä nämä hiton sateet.
        Jäsenet onkin nyt niin kankeat ja kipeet, kun on tottunut liikkumaan. Ensi viikolla alkaakin työt, ja pääsen taas oikeaan rytmiin :=))


      • tämä nainen
        Steffo kirjoitti:

        Joo, urheilukaupassa kyllä tiedetään. Aika kalliita nämä laatukengät on. Niitä löytyy monissa merkeissä. Yhteistä kaikille on kunnon iskunvaimennus. Meikäläisen kuluneille sorkille melkeimpä ainoa vaihtoehto nykyään.

        Kalliita varmaan,mutta kalliit ne on omat jalatkin Käynpäs katsomassa urheilukaupasta.
        Minulla toki pieni ongelma kengien ostossa. Olen näet jäänyt kehityksestä jälkeen jalkani...
        Äläkä ehdota lastenosastoa,heh. Lasten osastojen kenkien lesti ei kuitenkaan vastaa aikuisen jalkaa...


      • Yxitypy
        piive kirjoitti:

        Aamun virkku, illan torkku. Nukun miten sattuu, viime yönäkin katsoin monta kertaa kelloa. Seitsemän tuntia on maksimi yöuni. En nuku päikkäreitä kuin joskus sunnuntaisin, jos ehdin. Joka ilta olen jo ennen yhtätoista unten mailla. Ja aamuisin virkeänä ylös.

        ovat sitä parasta aikaa.
        Aamuteet pihalla. On niin rauhallista :=))
        Tänä kesänä vaan tuo sade ja kylmä ilma olleet haittana.

        Minä en myöskään ole koskaan osannut nukkua päikkäreitä, vaikka sanotaan että alle puolen tunnin pikkutirsat tekevät terää :=)


      • Yxitypy
        tämä nainen kirjoitti:

        Aukko sivistyksessäni. Enpä ole moisista kengistä kuullutkaan. Voi olla hyvätkin,koska 80%
        lenkistäni on asfalttipintaa.
        Naisellinen logiikkani tietty päättelee,että noitakin kenkiä myy urheilukauppa....vai????

        tällä hetkellä Asicsin täysvaimennetut lenkkarit. Kengät kannattaa ostaa hyvät (vaikka ne vähän enemmän maksaakin), jos paljon juoksee tai kävelee.


      • Yxitypy kirjoitti:

        ovat sitä parasta aikaa.
        Aamuteet pihalla. On niin rauhallista :=))
        Tänä kesänä vaan tuo sade ja kylmä ilma olleet haittana.

        Minä en myöskään ole koskaan osannut nukkua päikkäreitä, vaikka sanotaan että alle puolen tunnin pikkutirsat tekevät terää :=)

        Ja äkkiä niihin päikkäreihin oppisi! Joskus lomalla ole harrastanut niitä ja niihin jää äkkiä koukkuun!

        Se on totta että kesässä aamut on parasta. Mutta mulla on kylläkin kahvikuppi mukana pihalla!
        Kylmää on täälläkin mutta ei onneksi vielä sada.

        Hyvää päivän jatkoa Sinulle!


      • Sinimarjanen
        Steffo kirjoitti:

        Joo, urheilukaupassa kyllä tiedetään. Aika kalliita nämä laatukengät on. Niitä löytyy monissa merkeissä. Yhteistä kaikille on kunnon iskunvaimennus. Meikäläisen kuluneille sorkille melkeimpä ainoa vaihtoehto nykyään.

        kengät, nimenomaan pitkiä kävelyreissuja varten.
        Eivät käyneet minulle. Puolen kilometrin kävelyn
        sääret vain kipeytyi, mutta sitkeesti ne jalassa
        vain kävelin ja kärsin, lopuksi vein ne mökkikäyttöön,
        jossa sain kävellä enemmän hiekkateillä.
        Seuraavan kerran menin erään pikkukaupungin
        urheiluliikkeeseen ja sain kyllä hyvät kengät
        pitkiä lenkkejä varten, eikä maksanut niin
        paljon kuin edelliset.


    • kilpailla?

      hatsan kanssa ,laskette kummalla enemän lukijoita.
      Asiasta ei väliä,kunhan vain on paljon kävijöitä.
      Osaatte seitsemällä kielellä sanoa tyhjänpäiväisyyksiä.

      • Yxitypy

        lykky, etten tehnyt uutta aloitusta. Melkeen jo meinasin :=))
        Olis tullut jo kaks aloitusta tälle sivulle.

        Muuten.. jos seitsemällä kielellä osaa sano muutakin kun kiitos ja hyvää uutta vuotta toivottaa, niin se on aika kova sana :=)))


      • tankavaara

        opettelen vain


    • RosaLiiin

      ...heitänpä lusikkani tähänkin soppaan.

      Tykkään laulaa yhteislauluja, vaikka omistankin variksen lauluäänen.

      Tein juuri eräälle yhdistykselle oman lauluvihkon
      ...ihan vain perinteisistä lauluista, joita jokainen osaa ilman säestystä tai esilaulajaa laulaa
      ...viel kun sen kuvitan niin ei muuta kuin laulamaan
      ...yhteislaulussa on voimaa ja siitä saa voimaa...ainaskin itselleen

      • tankavaara

        ja enkelitaivaan ovat "pakollisia".........

        ...........................................

        Noiden pitkien pisteiden jälkeen allekirjoitan sanomasi, mutta myös rokkia voi laulaa kimpassa...
        varsin...


    • Sinimarjanen

      seuraava aihe.
      Vietätkö yleensä lomaasi kotona vai reissun päällä?

      • tankavaara

        maailmassani
        paikallani jossakin
        iäisyydessä
        lintu lensi oksalta
        lensiköhän se vain pois


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe