Osaisko joku kertoa miten pääsisin Sundsvalliin parhaiten? Keski-Ruotsissa sijaitsee. Ja lentäen varmaan ois tarkotus mennä. Osaako joku kertoa mihin pitäisi lentää ja miten siitä sitten jatkaa eteenpän? Kattelin noita lentojen hintoja niin yllättävän kalliita oli mun mielestä. Millä hinnoilla ootte Ruotsiin lentänyt? Vastauksista kiitollinen.
sundsvall
3
781
Vastaukset
- Steffo
Mielestäni paras vaihtoehto on lento Hesasta Arlandaan ja siitä junalla Sundsvalliin. Arlandan lentokentällä on rautatieasema jolla Sundsvallinkin junat pysähtyvät, jos nyt ajat sopii yhteen... Blue1 lienee halvin lentoyhtiö. Tai sitten otat auton laivaan ja ajat uutta moottoritietä Tukholmasta Svalliin.
- minä vain
justiin googletin härnösandin, se on siinä sundsvallin lähellä.Tuli semmonen et suora lento helsingistä härnösandiin, hintoja en kyllä kahtonu. googleta härnösand. :) äh, tulipa sekavasti. jospa ymmärrät.
- I.Proqatlis
Sundsvall!
Minä asun täällä, on siis paikallistuntemusta.
Tuo on varmaan erehdys, että olisi suora lento Helsingistä Härnösandiin. Täällä on lentokenttä, joka sijaitsee noin 20 km Sundsvallista pohjoiseen, ja etäisyys lentokentältä Härnösandiin on noin 30 km. Tämä kenttä palvelee aluetta Sundsvall-Timrå-Härnösand.
Tuon lentokentän nimi oli ainakin joskus Midlanda, nyt se lienee muuttunut muotoon Sundsvall-Härnösand. Tämä nimi kai sai sinut luulemaan, että kenttä on Härnösandissa. Jotain infoa lentokentästä:
http://www.lfv.se/templates/LFV_AirportStartPage____31203.aspx
Jos noin suora lento löytyy, niin käytä toki sitä. Mitä muuten aiot täällä tehdä?! Sundsvallin katujuhlatkin menivät jo tältä vuodelta, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002