Osaisko joku kertoa miten pääsisin Sundsvalliin parhaiten? Keski-Ruotsissa sijaitsee. Ja lentäen varmaan ois tarkotus mennä. Osaako joku kertoa mihin pitäisi lentää ja miten siitä sitten jatkaa eteenpän? Kattelin noita lentojen hintoja niin yllättävän kalliita oli mun mielestä. Millä hinnoilla ootte Ruotsiin lentänyt? Vastauksista kiitollinen.
sundsvall
3
866
Vastaukset
- Steffo
Mielestäni paras vaihtoehto on lento Hesasta Arlandaan ja siitä junalla Sundsvalliin. Arlandan lentokentällä on rautatieasema jolla Sundsvallinkin junat pysähtyvät, jos nyt ajat sopii yhteen... Blue1 lienee halvin lentoyhtiö. Tai sitten otat auton laivaan ja ajat uutta moottoritietä Tukholmasta Svalliin.
- minä vain
justiin googletin härnösandin, se on siinä sundsvallin lähellä.Tuli semmonen et suora lento helsingistä härnösandiin, hintoja en kyllä kahtonu. googleta härnösand. :) äh, tulipa sekavasti. jospa ymmärrät.
- I.Proqatlis
Sundsvall!
Minä asun täällä, on siis paikallistuntemusta.
Tuo on varmaan erehdys, että olisi suora lento Helsingistä Härnösandiin. Täällä on lentokenttä, joka sijaitsee noin 20 km Sundsvallista pohjoiseen, ja etäisyys lentokentältä Härnösandiin on noin 30 km. Tämä kenttä palvelee aluetta Sundsvall-Timrå-Härnösand.
Tuon lentokentän nimi oli ainakin joskus Midlanda, nyt se lienee muuttunut muotoon Sundsvall-Härnösand. Tämä nimi kai sai sinut luulemaan, että kenttä on Härnösandissa. Jotain infoa lentokentästä:
http://www.lfv.se/templates/LFV_AirportStartPage____31203.aspx
Jos noin suora lento löytyy, niin käytä toki sitä. Mitä muuten aiot täällä tehdä?! Sundsvallin katujuhlatkin menivät jo tältä vuodelta, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145