Amma???

von Hertzenien seuraaja

Mikä idea siinä on, että porukka halaa jotain tyyppiä ja jonottaa tuntikaupalla? Mitä hyötyä jostain halaamisesta on?

17

3351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amma kohtaan

      hän on saanut paljon hyvää aikaan ja sinänsä olisi ihan järkeenkäypää, jos halveksittu nainen vaihteeksi olisi se maailman guru.

      • on yrittää

        ymmärtää en mä kuitenkaan tajua.


      • on hän
        on yrittää kirjoitti:

        ymmärtää en mä kuitenkaan tajua.

        korkeatasoinen. Mulla ei silti ole kovin kiire valaistua. Parempi elää omannäköistä elämää ja vähitellen kasvaa ihmisenä. Liiallinen pyhyyskin on vähän raskasta.


      • tiedän henkimaailmasta
        on hän kirjoitti:

        korkeatasoinen. Mulla ei silti ole kovin kiire valaistua. Parempi elää omannäköistä elämää ja vähitellen kasvaa ihmisenä. Liiallinen pyhyyskin on vähän raskasta.

        palvonta on turhaa. Niin kuin Amma sanoo hän on meidän palvelija ja muut siellä korkeuksissa.


      • mutsikin on ollut
        tiedän henkimaailmasta kirjoitti:

        palvonta on turhaa. Niin kuin Amma sanoo hän on meidän palvelija ja muut siellä korkeuksissa.

        mun palvelija, laittanut ruoat, niistänyt nenän jne.


    • hyöty

      Jotkut toimii yhdellä tavalla toiset toisella tavalla.

    • ~Liikuntarajoitteisena pääsin aikoinaan palloiluhallissa oikopolkua halattavaksi. En sanut tyhkaa otsaani sain karamellin. Joka on jo syöty sekä kukan terälehden. Mielestäni kun olin halattavana hän hoki korvaani Darlingdarlingdarling ..........
      En tullut hullua hurskaammaksi.
      Amma on artikkelien mukaan tehnyt paljon hyvää.
      Om

      • halaaja?

        Olen aina ihmetellyt mitä hän tarkoittaa sillä antakaa lasten tulla minun tyköni, kun opetuslapset estelivät. Mä oon kai sen verran kyyninen. Olin aikoinani Amma tilaisuudessa. Varmaan 10 v. sitten tai jotain. Muistan nähneeni Mikko von Hertzenin. Kattelin vaan sitä touhua ja kävin kahvilla. Ai niin ja tallasin piruuttani yhden valkoisen kaavun päälle. Sellanen oppilas. Mutta jos Amma saa jossain aikaan sellaisen musiikillisen inspiraation niin alkaa epäilyttää, ettei hän olekaan ihan feikki.


      • voi olla monitahoinen
        halaaja? kirjoitti:

        Olen aina ihmetellyt mitä hän tarkoittaa sillä antakaa lasten tulla minun tyköni, kun opetuslapset estelivät. Mä oon kai sen verran kyyninen. Olin aikoinani Amma tilaisuudessa. Varmaan 10 v. sitten tai jotain. Muistan nähneeni Mikko von Hertzenin. Kattelin vaan sitä touhua ja kävin kahvilla. Ai niin ja tallasin piruuttani yhden valkoisen kaavun päälle. Sellanen oppilas. Mutta jos Amma saa jossain aikaan sellaisen musiikillisen inspiraation niin alkaa epäilyttää, ettei hän olekaan ihan feikki.

        juttu. Mä olin siellä miesystävän kanssa. Kaks sydänvikaista. En mä tuntenut mitään ilmassa. Musta tuntuu, että meillä on erilaisia rooleja. Kaikki ihmiset on pyhiä. Mun mielestä Ville Valokin säteilee valoa kaikessa syntijutussaan.


      • tuomitsevaa ilmapiiriä
        voi olla monitahoinen kirjoitti:

        juttu. Mä olin siellä miesystävän kanssa. Kaks sydänvikaista. En mä tuntenut mitään ilmassa. Musta tuntuu, että meillä on erilaisia rooleja. Kaikki ihmiset on pyhiä. Mun mielestä Ville Valokin säteilee valoa kaikessa syntijutussaan.

        ihmiset on monipuolisia olentoja. Äärettömiä kaikin tavoin.


    • Sceptis

      Idea on aivopestä suomalaisia herkkäuskoisia maksamaan vapaaehtoisesti kontrolloimattomaan pohjattomaan Amman kassaan.
      Mitään varsinaista hyötyä halaamisessa ei ole.Ellei tykkää Amman intialaisesta parfyymista.
      Suomessa ei tiedetä mihin Amma-varat käytetään eikä siihen liittyvää kirjanpitoa ole esitetty.
      Vataavia Amma "hyväntekijöitä/rahankerääjiä" on Intiassa kymmeniä.Kilpailu on kovaa.
      Suomen kulttuuriministeri Tanja Karpela oli ainoa ministeritason henkilö joka otti Amman vastaan Euroopassa. Muissa Euroopan maissa tiedettiin Amman tausta paremmin.
      Lahjoittakaa Ammalle varanne ja tehkää ilmaista työtä. Saatte läheisenne tyytyväisiksi ja eläketurvanne ei kartu.
      Ottakaa yhteyttä Taavi Kassilaan.
      Suomen luotettavimpaan henkilööön.
      Hän osaa antaa sijoitusneuvoja kohtuullisella korolla.

      • menee..

        Kyllä rahojaan voi käyttää paljon turhempaankin kuin antaa ne Ammalle. Hän tekee ihan oikeaa hyväntekeväisyystyötä, siellä on mm. terveydenhoitoa yms. Mutta jokainen käyttää rahansa omien arvojensa mukaisiin kohteisiin.

        http://www.amritapuri.org/activity/


      • Ayajiv

        AMMAn sivuilta näkee mihin kerätyt rahat ovat menneet. Useita sairaaloita on näillä rahoilla perustettu, TUHANSIA asuntoja varattomille rakennettu, kouluja, ym. ym...
        Jos hän ITSELLEEN rahoja haluaisi, luulisi siihen helpompiakin tapoja olevan. Hän asuu edelleen omassa muutaman neliön syntymäkodissaan.

        Täällä näkyy mitä rahoilla on tehty:
        http://www.amma.fi/hyvant/hyvant.php

        Ihmiselle, joka kirjaimellisesti laittaa muut itsensä edelle, ei tällä pallolla ole koskaan ymmärrystä herunut. Päinvastoin. Yleensä moittijoina ovat ne, joilla on päinvastainen arvomaailma.


      • kokija
        Ayajiv kirjoitti:

        AMMAn sivuilta näkee mihin kerätyt rahat ovat menneet. Useita sairaaloita on näillä rahoilla perustettu, TUHANSIA asuntoja varattomille rakennettu, kouluja, ym. ym...
        Jos hän ITSELLEEN rahoja haluaisi, luulisi siihen helpompiakin tapoja olevan. Hän asuu edelleen omassa muutaman neliön syntymäkodissaan.

        Täällä näkyy mitä rahoilla on tehty:
        http://www.amma.fi/hyvant/hyvant.php

        Ihmiselle, joka kirjaimellisesti laittaa muut itsensä edelle, ei tällä pallolla ole koskaan ymmärrystä herunut. Päinvastoin. Yleensä moittijoina ovat ne, joilla on päinvastainen arvomaailma.

        Amma on palvelijoiden palvelija. Jos tahtoo onnistua tällä pallolla palvelemisessa, niin tulee on timanttinen tahdonvoima ja välittämättä mitä ihmiset ajattelee. Palvelija ei piittaa tuon taivaallista ihmisten kotkotuksista, hän vain palvelee ja suorastaan jyrää ihmisiä onnellisiksi palvelullaan.


    • na-n

      Halaus on henkilökohtainen kokoemus, joillain ei tunnu mitenkään erikoisena. Itse olin 2 vuotta sitten ja halauksen aikana näin silmänräpäyksen aikana elämäni (en ihan pitänyt siitä mitä näin) totta yhtä kaikki, seuraavana yönä heräsin siihen että kyyneleitä tuli ihan valtavasti - en itkenyt ja olo oli hyvä - joku sanoi että on kehon tapa puhdistua.
      Myöhemmin kävin IAM meditaatiokurssin joka on Amman kehittämä - erittäin hyvä oli mielestäni.
      Amma on Helsingissä ensiviikolla - olen kyllä menossa ja odotan innolla!

      • hohhoijjaaa lapsia

        suomalaiset ovat pihejä, hinku-uskovaisia, anti-auktoriteetti-pelkureita, burkhat-nyt-vaan-päälle, kiihkoilijoita, joihin uppoaa kaikki herätysroska.

        Sano suomalaiselle: täs on uskonto, johon

        -voit hurahtaa täysillä
        - ei maksa, mut maksat kuitenkin (hyväntekeväisyyttä, ilmaista työtä jne jne)
        - et ajattele itse
        -auktoriteetti on nainen, kuviteltu ja idealisoitu äitihahmo
        - teet kaikkea hassua, josta ET ota itse vastuuta (ethän ota kännissäkään), saati ÄIDIN takia. tai siis ÄITI kantaa vastuun
        - on jotain eksoottista ja kumallista, jota kukaan ei tajua=uskonnollista

        Mitä joku halaus auttaa ymmärtämään sua itseäsi? Että sua alkaa itkettämään? Niin, halaa kavereitasi. taivaikkapa OMAA ÄITIÄSI. itke sen kans.....niin, liian vaiketa..


      • Chetas
        hohhoijjaaa lapsia kirjoitti:

        suomalaiset ovat pihejä, hinku-uskovaisia, anti-auktoriteetti-pelkureita, burkhat-nyt-vaan-päälle, kiihkoilijoita, joihin uppoaa kaikki herätysroska.

        Sano suomalaiselle: täs on uskonto, johon

        -voit hurahtaa täysillä
        - ei maksa, mut maksat kuitenkin (hyväntekeväisyyttä, ilmaista työtä jne jne)
        - et ajattele itse
        -auktoriteetti on nainen, kuviteltu ja idealisoitu äitihahmo
        - teet kaikkea hassua, josta ET ota itse vastuuta (ethän ota kännissäkään), saati ÄIDIN takia. tai siis ÄITI kantaa vastuun
        - on jotain eksoottista ja kumallista, jota kukaan ei tajua=uskonnollista

        Mitä joku halaus auttaa ymmärtämään sua itseäsi? Että sua alkaa itkettämään? Niin, halaa kavereitasi. taivaikkapa OMAA ÄITIÄSI. itke sen kans.....niin, liian vaiketa..

        Kristityillä on ankarat isät pappeina. Suomessahan on etäiset ankarat isät ja kaikkensa uhraavat äidit esikuvina meille.

        kait sitä Ammaakin kannattaa käydä halaamassa mielumin kuin totella sokeasti jotain auktoriteetti-isää. Vai?

        Noh, parasta on antaa vanhemmille anteeksi ja aloittaa oma henkinen polku vaikka teini-iästä.

        Jaa, olen vähän tylsistynyt tänään, näköjään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe