Sonera on huono operaattori

tatti otsassa

Huonoin palvelu ikinä missään. Kukaan ei vaivaudu tekemään yhtään mitään niiden asikaspalvelussa, voivotellaan vaan. Reklamaatioihin ei vastata.

Kytkypuhelin rikki, ollut liittymän avaamisesta lähtien. Sopimus tehty 23.4.08 ja luuri ollut 4 kertaa korjattavana. Ei ole ollut yhtään päivää ehjänä. Nyt olen odotellut uutta puhelinta jo kohta kuukauden. Yhteensä melkein 3 kuukautta mennyt eikä mitään tunnu tapahtuvan.

Sopimusta ei voi purkaa kuin reklamaation tekemällä, mutta kun tekemiini relkamaatioihin ei vastata. 3 viikkoa sitten tuli tekstari jossa luki että olemme vastaanottaneet reklamaatiosi ja ilmoitamme kun se on käsitelty.

Paljonko aikaa siihen edes muutamalla sanalla vastaamiseen menee? Sana per viikko niin kohta on jo lause kasassa.

ÄLKÄÄ ottako SONERAN kytkypuhelimia, niistä on pelkkää haittaa. Huono ja hidas palvelu.

Sonera on toiseks paras operaattori, ja se paras on ihan mikä muu tahansa.

11

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nokian;)

      Sitä saa mitä tilaa...

      • tatti otsassa

        Se nyt on ihan sama onko se puhelin nokia vai joku muu, pääasia että virheet korjataan mahd. pian eikä asiakasta turhaan odotuteta.

        Niin ja ennenkuin saivartelet lisää mulla on ollut puhelimena nokiaa, ericson ja 2 motorolaa. Nokia on paras noista.

        Tässä topicissa oli kyse siitä että palvelu on Soneralla perseestä. Jos olisin ostanut puhelimen ihan mistä muualta tahansa ja se olisi ollut rikki, niin asia olisi kunnossa eikä joudu 3 kuukautta odottamaan.


      • perseestä
        tatti otsassa kirjoitti:

        Se nyt on ihan sama onko se puhelin nokia vai joku muu, pääasia että virheet korjataan mahd. pian eikä asiakasta turhaan odotuteta.

        Niin ja ennenkuin saivartelet lisää mulla on ollut puhelimena nokiaa, ericson ja 2 motorolaa. Nokia on paras noista.

        Tässä topicissa oli kyse siitä että palvelu on Soneralla perseestä. Jos olisin ostanut puhelimen ihan mistä muualta tahansa ja se olisi ollut rikki, niin asia olisi kunnossa eikä joudu 3 kuukautta odottamaan.

        Irtisanoutuminen Soneran puhelinasiakkuudesta onnistui helposti, koska uusi operaattori hoiti homman. Sen sijaan nettiliittymän irtisanomisessa meinasi tulla verisyöksy aivoihin.

        Ensin kuuntelet automaatin lässytystä 5 minuuttia ja painelet ykköstä, kolmosta, jne. Kun vihdoin saat ihmisen langan päähä ja ilmoitat irtisanovasi liittymä, saat koko ajan vain vastaukseksi lässytystä. Kun olin viisi kertaa sanonut irtisanovani liittymän ja vielä tuli lässytystä sain hermoromahduksen ja huusin ja kirosin muutaman minuutin. Vasta sitten asiakaspalvelu sanoi "saisinko henkilötunnuksen, niin hoidan asian".

        Molemmat palvelut irtisanoin toukokuussa, mutta laskujen lähetystä sonera ei tunnu lopettavan. Koskaan minulla ei ole ole ollut laskuja rästissä, joten siitä ei voi olla kyse, mutta laskuja vaan tulee jopa tiuhempaan, kuin silloin kun oli asiakas. Ei taida muu auttaa kuin ottaa kirves mukaan ja mennä käymään soneran asiakaspalvelussa.

        Tai tehdä valitus kuluttaja-asiamiehelle.

        Sonera, avoid at any cost.


    • 20 v.asiakkuus loppuu

      Sonerassa menee kaikki alas.Mikään ei toimi niin kuin pitäisi.Kukaan ei tosiaan piittaa virheistä, joita on mm. omilla sivuilla. Ilmaisviestit eivät pelaa. Ylimielisyydellä on p..nen loppu.

      • poispois

        Totta turiset, sonera on persiistä. Kenttä ja kuuluvuus on ehkä ihan ok, mutta palvelu on ala-arvoista. Karttakaa Soneraa!


    • kermit

      Jos puhelimesi on rikki, syytä siitä valmistajaa, älä jälleenmyyjää - tässä tapauksessa Soneraa.

      Et saanut samaa puhelinta tilalle huollon ajaksi? Et saa miltään muultakaan operaattorilta, koska Nokia (eikä Samsung, SE.. jne) ei operaattoreille lainapuhelimia (varsinkaan uusimpia malleja) anna.

      Jos olet kytkysopimuksen (24 kk) tehnyt, menettely on sama kuin Elisalla, DNA:lla, Saunalahdella ja TeleFinlandilla; ei voi purkaa.

      Hyvityksiä voi aina toki kysyä, mutta sopimus pysyy hyvin todennäköisesti voimassa.

      • tullut aina uusi puhelin

        Emme omista kytkypuhelimia, emmekä ole tehneet mitään kytkysopimuksia. Yhdestä noksusta oli kamera rikki heti uutena, paljastui, kun akkua oli kotona hieman ladattu. Jouduin sanomaan muutaman painavan sanan, mutta sain tilalle uuden toimivan puhelimen. Ostopaikka Prisma.
        Seuraava noksu ostettiin joululahjaksi muutama päivä ennen joulua. Tapaninpäivänä meni tilttiin, kun muistikorttiin oli ladattu muutama biisi. Heti seuraavana päivänä takaisin ostopaikkaan (Musta Pörssi) ja vaihtovaade. Heillä ei ollut uusia vastaavia heti saatavilla, meni lopulta reilut 2 viikkoa, mutta tuli uusi puhelin tilalle. Emme suostuneet mihinkään korjausehdotuksiin. Ja puhelimet olivat siis teknisesti DOA tai DAP, kumpaa termiä sitten haluaakin käyttää.


      • tatti otsassa

        Mitä ihmeen puhelinta huollon ajaksi? Ei ole mitään tarjottu ja puhelin edelleen korjattavana SCFhuollossa, ollu jo kuukauden. Sitäpaitsi myyjä, tässätapauksessa Sonera vastaa myymästään tuotteesta.


    • myyjä-85

      kylläpä täytyy sanoa että sinulla on ollut huono tuuri puhelimesi kanssa, ja tämä palsta on varmaan se ainoa purkukeino mihin pahaa oloa voi purkaa. se että huolto kestää on valitettavaa ja ihmettelenkin miksei laitetta ole vaihdettu tehdaskorjattuun laitteeseen jo kolmannen huolto reissun yhteydessä. mutta ilman sarvia ja hampaita mieti asiaa toiselta kantilta eli sen myyjän tai myyjäliikkeen kantilta, heitä kun sitoo laitevalmistajan käytännöt miten puhelimia saa vaihtaa ja milloin tuote on laitettava korjuulle. ei myyjäliike halua kontolleen rikkinäistä puhelinta sen enempää kuin sinäkään. mutta tämä riittäköön, suosittelen että marssit ostopaikkaan ja pyydät saada keskustella päällikön kanssa puhelin tilanteestasi esität huollon raportit ja ehdotat tälle voisiko puhelimen vaihtaa. perus myyjä ei uskalla päätöstä tehdä kun seuraavana päivänä saa keskustella töiden jatkumisesta, joten pomon puheille siis :) joten ei muuta kuin valoisampaa loppukesää

      • kysyä

        Itsellä oli toinen kytky kapula reistaillu ja lähettivät huoltoon viikoksi. pyydettyäni sain väliaikaisen kapulan siksi aikaa kun oma oli huollossa. Asiaan saatta myös vaikuttaa kaupan koko, esim pienemmissä operaattori puljuiss ei edes ole niin paljon varakapuloita jaettavaksi, ja joissakin paikoissa ne varakapulat tuntuvat menevän rikki liian usein ja siitä syystä liikkeet on saattanut luopua kyseisestä käytännöstä.


      • on se ihme...
        kysyä kirjoitti:

        Itsellä oli toinen kytky kapula reistaillu ja lähettivät huoltoon viikoksi. pyydettyäni sain väliaikaisen kapulan siksi aikaa kun oma oli huollossa. Asiaan saatta myös vaikuttaa kaupan koko, esim pienemmissä operaattori puljuiss ei edes ole niin paljon varakapuloita jaettavaksi, ja joissakin paikoissa ne varakapulat tuntuvat menevän rikki liian usein ja siitä syystä liikkeet on saattanut luopua kyseisestä käytännöstä.

        Ihmeellistä miten monella on ongelmia soneran kanssa, itsellä kun ei ole ollut soneran kanssa mitään ongelmia, kaikki muut liittymät testattu ja ne kusetti niin paljon kaikenmaailman laskuilla että huhhuh. Ja minun puhelin ongelmat sonera hoitaa kyllä nopeasti, asiakaspalveluun kun soittaa odotan ehkä minuutin pääsen läpi, aina on oltu mukavia jne :o


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe