http://www.iltasanomat.fi/hauvakone/
Kuka lienee kehittänyt kyseisen jutun?
Tuntuu siltä, että mitä minä arvosta mäykyissä, ei mene yhteen tämän koneen kanssa.
Iltasanomien hauvakoneesta
4
476
Vastaukset
- Minä en usko,
meillä on reilun 30-vuoden aikana ollut kolme mäyräkoiraa ja on edelleenkin yksi. Tämä testi tarjoaa minulle dobermannia, rotua mistä pidän kaikkein vähiten, uskomatonta soopaa:-)))
- Rhanna
Tuo hauvakone tarjosi minulle mäyristä viimeiseksi vaihtoehdoksi ja tässä kohta 2 vuotta olen ollut mäyriksen omistaja.
- virheestä
eihän näitä koskaan kannata vakavasti ottaa. oman rodun kohdalla sieltä löytyy vakava virhe tilan puutteen kohdalta. rotuni tarvitsee todella paljon omaa tilaa laumiksena, kun hauvakone määrittelee tilantarpeen erittäin pieneksi.
virheistä voi ja kannattaa ilmoittaa. näet omat vastauksesi ja koneelle asetetut vastauksen kohdat joten siitä selviää, miksi ajatukset koneen kanssa eivät kohtaa. - kone näyttää
mitä sattuu. Muun muassa että mäyräkoira tarvitsee vähän liikuntaa vaikka näin ei ole. Muissakin kohdissa oli vähän epämääräiset vastaukset. Minulle suositteli whippettia ja ties mitä rotuja, vaikka lk mäyriksiä ollut vuosikaudet! ;D Ei kannata ottaa vakavasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312