Iltasanomien hauvakoneesta

http://www.iltasanomat.fi/hauvakone/

Kuka lienee kehittänyt kyseisen jutun?
Tuntuu siltä, että mitä minä arvosta mäykyissä, ei mene yhteen tämän koneen kanssa.
4529
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

meillä on reilun 30-vuoden aikana ollut kolme mäyräkoiraa ja on edelleenkin yksi. Tämä testi tarjoaa minulle dobermannia, rotua mistä pidän kaikkein vähiten, uskomatonta soopaa:-)))

Äänestä
  • Tuo hauvakone tarjosi minulle mäyristä viimeiseksi vaihtoehdoksi ja tässä kohta 2 vuotta olen ollut mäyriksen omistaja.

Äänestä

eihän näitä koskaan kannata vakavasti ottaa. oman rodun kohdalla sieltä löytyy vakava virhe tilan puutteen kohdalta. rotuni tarvitsee todella paljon omaa tilaa laumiksena, kun hauvakone määrittelee tilantarpeen erittäin pieneksi.

virheistä voi ja kannattaa ilmoittaa. näet omat vastauksesi ja koneelle asetetut vastauksen kohdat joten siitä selviää, miksi ajatukset koneen kanssa eivät kohtaa.

Äänestä

mitä sattuu. Muun muassa että mäyräkoira tarvitsee vähän liikuntaa vaikka näin ei ole. Muissakin kohdissa oli vähän epämääräiset vastaukset. Minulle suositteli whippettia ja ties mitä rotuja, vaikka lk mäyriksiä ollut vuosikaudet! ;D Ei kannata ottaa vakavasti!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kysymys. kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/hauvakone/

Kuka lienee kehittänyt kyseisen jutun?
Tuntuu siltä, että mitä minä arvosta mäykyissä, ei mene yhteen tämän koneen kanssa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu