Voi vi#tu menee hermot

Teidän kanssa!!!!!

Ettekö sa#tana osaa kirjoittaa pelkästään suomeksi? Miksi h#lvetissä pitää kirjoittaa sellaista Suomi-Englanti sekoitusta? Luuletteko, että annatte itsestänne jotenkin fiksun kuvan kun osaatte lauseidenne sekaan kirjoittaa hienoja Englanninkielisiä sanoja?

Esim. Hoax! voi v#ttu toi sana alkaa jo nyppimään ku sitä esiintyy joka toisessa viestissä! Onko se niin he#vetin vaivalloista kirjoittaa HUIJAUS? Onhan tossa toki 3 kirjainta enemmän kuin hoax sanassa, joten voihan teidän pikkuriikkiset sormenne puutua kun noin pitkää sanaa kirjoittelisitte!

Jos Englannin kielen taitonne on tasokasta ja haluatte sillä päästä pätemään niin etsikää Englannin kielisiä keskustelupalstoja! Eiköhän niitä ole netti pullollaan! ###TANA!

Now I lähden shopping ruokaa ja beer and illalla mä grillaan sausaggeita ja drink beer very paljon!

Aamen!

8

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainita, että

Puhun itse Suomen lisäksi Norjaa (asunut 6 vuotta Oslossa) niin pitäisikö minun alkaa kirjoitella tänne Suomi-Norja sekasikiö viestejä?

Oisko niitä sitten kiva lueskella? Hä?

And now mä lähden sinne fu#king beer ostoksille!

• Ufo`´

Onkohän tää svindel? Voihan tää olla myös ekte. Joka tapauksessa joku uidentifisert flygende objekt siinä pyörii.

Kommentoikaa

Tusen takk.

• lause (korjaus)

Korjataan oikeaksi fingelskaksi:

Nau mä walkkaan shoppaamaan ruokaa ja beeriä ja eveninginä mä grillaan soositseja ja drinkkaan beeriä veri paljon!

• ufoäijä

englanninkielisiä juttuja silloin tällöin suomennellut, viimeksi suomentamastani tuli tällaista palautetta:
      ...........................
      //
      Et sitten mitenkään
      Kirjoittanut: millään kyvyilläsi 23.6.2008 klo 21.40
      ja ymmärrykselläsi voinut liittää tätä suomennosta siihen ketjuun johon se kuuluisi? oli aivan pakko tehdä oma aloitus, eikö niin, että ihmiset saisivat kiitellä, kehua ja nuolla persettä?
      Saatana millaisia kädettömiä tämä palsta kuhisee.
      //
      .......................

Suomennustaitoni on siksi hidas, että usein käännös on valmis vasta sitten kun alkuperäinen ketju on jo valunut historian sivuille josta sitä tuskin kukaan enää lukee.
      Palautteen johdosta ymmärrän nyt jättää käännökset kommentin esittäjän kaltaisille kyvykkäille kädellisille osaajille, jotka pitkänkin käännöksen pystyvät heti liittämään alkuperäiseen keskusteluketjuun.

• kyseinen

alkuperäinen ketju oli sinun aloituksestasi?

Toisella sivullako? Ei, ei lähelläkään sitä, ainoastaan muutama rivi alempana.

Juuri tuollaisten täysin turhien aloitusten vuoksi, hyvät ketjut painuvat sinne toiselle sivulle unholaan, mutta sitähän sinä et käsitä, ethän?

• mitenkään
        kyseinen kirjoitti:

alkuperäinen ketju oli sinun aloituksestasi?

Toisella sivullako? Ei, ei lähelläkään sitä, ainoastaan muutama rivi alempana.

Juuri tuollaisten täysin turhien aloitusten vuoksi, hyvät ketjut painuvat sinne toiselle sivulle unholaan, mutta sitähän sinä et käsitä, ethän?

millään kyvyilläsi ja ymmärrykselläsi voinut esittää käsityksiäsi sivistyneellä tavalla.
        Kielesi on vankilakundin rääkynää.
        No, jos sellainen satut olemaan on asia täysin ymmärrettävä.

• välittää

aivottomien teinien purkauksista!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen