Jeeeeeeee! Winxiin tulee 4 kausi, mutta vasta 2009 vuonna!!!!
Lue esim. sivuiltani:
www.winxhullu.vuodatus.net/
ä*lkää lopettako faniuttanne! winxistä tulee 4 kausi!!!!!!!!!!
2
579
Vastaukset
- Darcy88
Kaikki ton ny tiäs. No ei varmaan oikeestaan, mut kohta ainakin. Ja tosiaan katsokaa tuo linkki ja siellä oleva linkki, jos ette usko.
Siis täältähän se selviää:
http://www.michaelsfavorites2.com/winxclub3/
Tälle ilmiölle on muuten ihan hyvä selitys. Winx on niin suuressa suosiossa Italiasssa, että ne tyypit ei viitti lopettaa sarjaa. Rahaa vaan tuleen. Ja onhan se toki muuallakin suosittu. Kiva rypee rahassa kun eri maat maksaa oikeusista, että ne saa sen töllöön omalla maaperällä.
Jos joku ei muuten vielä huomannut, niin Winxistä tulee toinenkin elokuva. Ensi vuoden jouluks(mikäli oikein ymmärsin) valmistuu italiaks.
Nyt vaan toivotaan, että Maikkari tajuaa hommata kunnon ääninäyttelijät ettei neloskaudesta tule täyttä fiaskoa(niin kuin kolmannesta ääninäyttelijöiden osalta). - ?????
Miksi otsikossa on tähti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883