Onko vastauksia??

mietin tässä vaan....

6

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BadMyntton

      et lopettaisi jo? Kerro minulle kuinka koiralla pädetään? MInusta ainakaan pätemistä ei ole se, jos käsissä on koira jota ei pysty hallitsemaan. Minulla ei todellakaan ole huono itsetunto vaan egoni on suurempi kuin Grand Canyon ja en sen jatkeena tuskin enää yksi koira kovinkaan paljon merkitsee. Minua säälittää sinun pakonomainen jo lähes maaniseksi muodostunut tarpeesi jauhaa aivan järjetöntä skagia täällä ja vain siitä ainoasta syystä ettei sinulla muutakaan ole. Minä en ole agressiivinen, eikä ole koiranikaan. En myöskään koe olevani paskasakkia, mitä se nyt sitten onkaan...Sinä et todennäköisesti tunne yhtään ihmistä jolla dobermanni saati ole nähnyt sellaista kuin elokuvissa, koska asenteesi heitä ja niitä kohtaan on noinkin kieroutunut ja kuvasi täysin väärä. Minulta ei myöskään sanat lopu kesken, ei varsinkaan kaltaisesi ultimuksen kanssa! Sormien menettäminen olisi aivan oikea rangaistus tuollaisen paskan kirjoittamisesta jota sinä viljelet, joten pyyhippäs finninokka silmäsi, niistä nenäsi ja ota päikkärit:D

      • ihmetellä pitää

        kyllä sinulla ei järki leikkaa, suotta kinamaan moisen ääliön kanssa.


      • BadMyntton
        ihmetellä pitää kirjoitti:

        kyllä sinulla ei järki leikkaa, suotta kinamaan moisen ääliön kanssa.

        Maailmassa monta on ihmeellistä asiaaaaaaa....
        Järkeni leikkaa kuin partaveitsi. Minähän kinaan jos minua huvittaa! Äitikin sanoi että saan kinata, kunhan en vain pure!


      • sentenced..............
        BadMyntton kirjoitti:

        Maailmassa monta on ihmeellistä asiaaaaaaa....
        Järkeni leikkaa kuin partaveitsi. Minähän kinaan jos minua huvittaa! Äitikin sanoi että saan kinata, kunhan en vain pure!

        saman jutun voisi äitisi opettaa koirillenne.... heh..


      • niin etttä tuollainen
        sentenced.............. kirjoitti:

        saman jutun voisi äitisi opettaa koirillenne.... heh..

        hyökkivä tai huonosti käyttäytyvä koira on jäänyt ilman kasvatusta tai siinä on epäonnistuttu vaikka olisi yritettykin.

        Vaikka olisikin omistanut aiemmin labbiksen tai pystykorvan niin dobberin kanssa joutuu ehdottomasti tekemään enemmän töitä kasvatuksen suhteen. Dobberin energisyys tulle useimmile yllätyksenä.
        Varsinkin uroksia menee kiertoon vuoden kahden ikäisenä vaikkeivät olisi agressiivisia vaan vain helevetin vilkkaita.

        Dobberi tarvitsee johtajan tai siitä tulee johtaja. Silloin elämä on kylläkin helvettiä eikä siinä ego pääse kasvamaan kuin niillä, joilla jokatapauksessa on kusta päässä, vaikkei olisi koiraakaan.

        Itse ihastuin aikanaan hyvin kasvatettuun dobberiin, joka ei yrittänyt syödä minua eikä pikku koiraani. Sitten pitkän tutkinnan ja harkitsemisen jälkeen urosdobberi tuli meille.

        Kasvatimme sitä melko tiukasti ja säännöt oli selkeät. En sitten tarkoita hakkaamista mutta niskasta olen kyllä nappassut.
        Koira oli mitä mahtavin lasten kanssa ja se varoi myös satuttamasta pieniä koiria. Se halusi vain hellyyttä ja runsaasti liikuntaa ja puuhastelua.

        Kun humalaiset tietysti halusivat uhitella niin silloin olemus kasvoi mutta en antanut sen rähistä vaan pakenin paikalta mahdollisimman rauhallisesti.

        Koira oli tosi rakas niin meille kuin tuttavillemmekin juuri siksi, että se auttoi monia pois koirapelosta. Koira kuoli kaksi vuotta sitten ja vieläkin sitä muistellaan. Kunhan tässä saan tietyt asiat hoidettua niin meille tulee taas dobberi. Ei egon jatkeeksi eikä kenenkään muun kuin itsemme vuoksi ja siksi kun lapsetkin niin kovasti sitä toivovat.
        He eivät sitä kasvata vaan minä pieni nainen, joka ärjyin pari viikkoa sitten hyökkäilevän vapaana juoksevan ison pystykorvan pois luotani.
        Auktoriteettia on hyvä olla.


      • ,.,.,.
        niin etttä tuollainen kirjoitti:

        hyökkivä tai huonosti käyttäytyvä koira on jäänyt ilman kasvatusta tai siinä on epäonnistuttu vaikka olisi yritettykin.

        Vaikka olisikin omistanut aiemmin labbiksen tai pystykorvan niin dobberin kanssa joutuu ehdottomasti tekemään enemmän töitä kasvatuksen suhteen. Dobberin energisyys tulle useimmile yllätyksenä.
        Varsinkin uroksia menee kiertoon vuoden kahden ikäisenä vaikkeivät olisi agressiivisia vaan vain helevetin vilkkaita.

        Dobberi tarvitsee johtajan tai siitä tulee johtaja. Silloin elämä on kylläkin helvettiä eikä siinä ego pääse kasvamaan kuin niillä, joilla jokatapauksessa on kusta päässä, vaikkei olisi koiraakaan.

        Itse ihastuin aikanaan hyvin kasvatettuun dobberiin, joka ei yrittänyt syödä minua eikä pikku koiraani. Sitten pitkän tutkinnan ja harkitsemisen jälkeen urosdobberi tuli meille.

        Kasvatimme sitä melko tiukasti ja säännöt oli selkeät. En sitten tarkoita hakkaamista mutta niskasta olen kyllä nappassut.
        Koira oli mitä mahtavin lasten kanssa ja se varoi myös satuttamasta pieniä koiria. Se halusi vain hellyyttä ja runsaasti liikuntaa ja puuhastelua.

        Kun humalaiset tietysti halusivat uhitella niin silloin olemus kasvoi mutta en antanut sen rähistä vaan pakenin paikalta mahdollisimman rauhallisesti.

        Koira oli tosi rakas niin meille kuin tuttavillemmekin juuri siksi, että se auttoi monia pois koirapelosta. Koira kuoli kaksi vuotta sitten ja vieläkin sitä muistellaan. Kunhan tässä saan tietyt asiat hoidettua niin meille tulee taas dobberi. Ei egon jatkeeksi eikä kenenkään muun kuin itsemme vuoksi ja siksi kun lapsetkin niin kovasti sitä toivovat.
        He eivät sitä kasvata vaan minä pieni nainen, joka ärjyin pari viikkoa sitten hyökkäilevän vapaana juoksevan ison pystykorvan pois luotani.
        Auktoriteettia on hyvä olla.

        ei sais tekemälläkään tappajaa, se on olevinaan niin pieni sylivauva=) Ei tappas kärpästäkään mutta eipä sitä uskota ennen kuin tämän koiran tapaa, et tervetuloa tutustumaan minun sylivauvaan=)Sama on minun malinois/saku coktaililla=)

        Ja enemmän yllätys minulle oli tää sekotus kun dopperi ja silti on hyvin pärjätty aina, ei mitään ongelmia ikinä.Mut tosiaan, tulkaa tutustumaan niin tiedätte että kaikki koirat ei ole sitä mitä elokuvissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe