Onko vastauksia??

mietin tässä vaan....

6

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BadMyntton

      et lopettaisi jo? Kerro minulle kuinka koiralla pädetään? MInusta ainakaan pätemistä ei ole se, jos käsissä on koira jota ei pysty hallitsemaan. Minulla ei todellakaan ole huono itsetunto vaan egoni on suurempi kuin Grand Canyon ja en sen jatkeena tuskin enää yksi koira kovinkaan paljon merkitsee. Minua säälittää sinun pakonomainen jo lähes maaniseksi muodostunut tarpeesi jauhaa aivan järjetöntä skagia täällä ja vain siitä ainoasta syystä ettei sinulla muutakaan ole. Minä en ole agressiivinen, eikä ole koiranikaan. En myöskään koe olevani paskasakkia, mitä se nyt sitten onkaan...Sinä et todennäköisesti tunne yhtään ihmistä jolla dobermanni saati ole nähnyt sellaista kuin elokuvissa, koska asenteesi heitä ja niitä kohtaan on noinkin kieroutunut ja kuvasi täysin väärä. Minulta ei myöskään sanat lopu kesken, ei varsinkaan kaltaisesi ultimuksen kanssa! Sormien menettäminen olisi aivan oikea rangaistus tuollaisen paskan kirjoittamisesta jota sinä viljelet, joten pyyhippäs finninokka silmäsi, niistä nenäsi ja ota päikkärit:D

      • ihmetellä pitää

        kyllä sinulla ei järki leikkaa, suotta kinamaan moisen ääliön kanssa.


      • BadMyntton
        ihmetellä pitää kirjoitti:

        kyllä sinulla ei järki leikkaa, suotta kinamaan moisen ääliön kanssa.

        Maailmassa monta on ihmeellistä asiaaaaaaa....
        Järkeni leikkaa kuin partaveitsi. Minähän kinaan jos minua huvittaa! Äitikin sanoi että saan kinata, kunhan en vain pure!


      • sentenced..............
        BadMyntton kirjoitti:

        Maailmassa monta on ihmeellistä asiaaaaaaa....
        Järkeni leikkaa kuin partaveitsi. Minähän kinaan jos minua huvittaa! Äitikin sanoi että saan kinata, kunhan en vain pure!

        saman jutun voisi äitisi opettaa koirillenne.... heh..


      • niin etttä tuollainen
        sentenced.............. kirjoitti:

        saman jutun voisi äitisi opettaa koirillenne.... heh..

        hyökkivä tai huonosti käyttäytyvä koira on jäänyt ilman kasvatusta tai siinä on epäonnistuttu vaikka olisi yritettykin.

        Vaikka olisikin omistanut aiemmin labbiksen tai pystykorvan niin dobberin kanssa joutuu ehdottomasti tekemään enemmän töitä kasvatuksen suhteen. Dobberin energisyys tulle useimmile yllätyksenä.
        Varsinkin uroksia menee kiertoon vuoden kahden ikäisenä vaikkeivät olisi agressiivisia vaan vain helevetin vilkkaita.

        Dobberi tarvitsee johtajan tai siitä tulee johtaja. Silloin elämä on kylläkin helvettiä eikä siinä ego pääse kasvamaan kuin niillä, joilla jokatapauksessa on kusta päässä, vaikkei olisi koiraakaan.

        Itse ihastuin aikanaan hyvin kasvatettuun dobberiin, joka ei yrittänyt syödä minua eikä pikku koiraani. Sitten pitkän tutkinnan ja harkitsemisen jälkeen urosdobberi tuli meille.

        Kasvatimme sitä melko tiukasti ja säännöt oli selkeät. En sitten tarkoita hakkaamista mutta niskasta olen kyllä nappassut.
        Koira oli mitä mahtavin lasten kanssa ja se varoi myös satuttamasta pieniä koiria. Se halusi vain hellyyttä ja runsaasti liikuntaa ja puuhastelua.

        Kun humalaiset tietysti halusivat uhitella niin silloin olemus kasvoi mutta en antanut sen rähistä vaan pakenin paikalta mahdollisimman rauhallisesti.

        Koira oli tosi rakas niin meille kuin tuttavillemmekin juuri siksi, että se auttoi monia pois koirapelosta. Koira kuoli kaksi vuotta sitten ja vieläkin sitä muistellaan. Kunhan tässä saan tietyt asiat hoidettua niin meille tulee taas dobberi. Ei egon jatkeeksi eikä kenenkään muun kuin itsemme vuoksi ja siksi kun lapsetkin niin kovasti sitä toivovat.
        He eivät sitä kasvata vaan minä pieni nainen, joka ärjyin pari viikkoa sitten hyökkäilevän vapaana juoksevan ison pystykorvan pois luotani.
        Auktoriteettia on hyvä olla.


      • ,.,.,.
        niin etttä tuollainen kirjoitti:

        hyökkivä tai huonosti käyttäytyvä koira on jäänyt ilman kasvatusta tai siinä on epäonnistuttu vaikka olisi yritettykin.

        Vaikka olisikin omistanut aiemmin labbiksen tai pystykorvan niin dobberin kanssa joutuu ehdottomasti tekemään enemmän töitä kasvatuksen suhteen. Dobberin energisyys tulle useimmile yllätyksenä.
        Varsinkin uroksia menee kiertoon vuoden kahden ikäisenä vaikkeivät olisi agressiivisia vaan vain helevetin vilkkaita.

        Dobberi tarvitsee johtajan tai siitä tulee johtaja. Silloin elämä on kylläkin helvettiä eikä siinä ego pääse kasvamaan kuin niillä, joilla jokatapauksessa on kusta päässä, vaikkei olisi koiraakaan.

        Itse ihastuin aikanaan hyvin kasvatettuun dobberiin, joka ei yrittänyt syödä minua eikä pikku koiraani. Sitten pitkän tutkinnan ja harkitsemisen jälkeen urosdobberi tuli meille.

        Kasvatimme sitä melko tiukasti ja säännöt oli selkeät. En sitten tarkoita hakkaamista mutta niskasta olen kyllä nappassut.
        Koira oli mitä mahtavin lasten kanssa ja se varoi myös satuttamasta pieniä koiria. Se halusi vain hellyyttä ja runsaasti liikuntaa ja puuhastelua.

        Kun humalaiset tietysti halusivat uhitella niin silloin olemus kasvoi mutta en antanut sen rähistä vaan pakenin paikalta mahdollisimman rauhallisesti.

        Koira oli tosi rakas niin meille kuin tuttavillemmekin juuri siksi, että se auttoi monia pois koirapelosta. Koira kuoli kaksi vuotta sitten ja vieläkin sitä muistellaan. Kunhan tässä saan tietyt asiat hoidettua niin meille tulee taas dobberi. Ei egon jatkeeksi eikä kenenkään muun kuin itsemme vuoksi ja siksi kun lapsetkin niin kovasti sitä toivovat.
        He eivät sitä kasvata vaan minä pieni nainen, joka ärjyin pari viikkoa sitten hyökkäilevän vapaana juoksevan ison pystykorvan pois luotani.
        Auktoriteettia on hyvä olla.

        ei sais tekemälläkään tappajaa, se on olevinaan niin pieni sylivauva=) Ei tappas kärpästäkään mutta eipä sitä uskota ennen kuin tämän koiran tapaa, et tervetuloa tutustumaan minun sylivauvaan=)Sama on minun malinois/saku coktaililla=)

        Ja enemmän yllätys minulle oli tää sekotus kun dopperi ja silti on hyvin pärjätty aina, ei mitään ongelmia ikinä.Mut tosiaan, tulkaa tutustumaan niin tiedätte että kaikki koirat ei ole sitä mitä elokuvissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe