Kannabis laillista?

Alkoholia vastaan

Wikipedian mukaan Tsekeissa kannabis on laillista. Prahassa ei varmasti ole samanlaista kuin Amsterdamissa että coffee shopeja on joka nurkassa? Onko siellä laillista olla "kannabis-yrittäjä"?

Prahaan on aikomus syksyllä ja olisi kiva tietää, voisiko siellä harrastaa myös pössytteyä. Jos voi niin missä? Miten siihen suhtaudutaan?

8

6363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohrapirtelöä

ainakin oli kaupan hyllyllä..

• Kyllästynyt hörhöihin

pilaamaan Brno'n puistoja, siellä pössytetään
      lastenpuistojenkin vieressä.

• SeuraavaksiPrahaanko

Taitaa saada nykyään aika helpostikkin. Itse olen matkustellut damiin ja tehnyt siellä paljon muutakin kuin poltellut, mutta pidän siitä että illalla voin mennä baariin istumaan juoda bissen ja polttaa jointin tai kaksi. Prahassa kuulemma sitä myydään kaduilla, joissakin baareissa ja ruokapaikoissa.

Olisikohan täällä joku Prahassa viihtyvä joka tykkää itsekkin poltella välillä. Ja voisi valaista minua asiassa että miten homma toimii siellä?

• prahamama

Ei ole laillista, vaan dekriminalisoitua (vai miten tää on suomeksi?)
      Eli sitä ei voi "virallisesti" ostaa mistään, mutta käytännössä suht.helposti saatavissa. Olkaa kuitenkin varovaisia - mielestäni kadulta ei koskaan kannata ostaa mitään.
      Pienien määrien hallussapidosta ei käsittääkseni rangaista, eikä poliisit kauheasti puutu pilvenpolttoon. Pössyttelyä ei katsota pahalla tietyissä baareissa, mutta ei kannata olettaa,että saisit polttaa missä tahansa (tupakkaahan saa siis kuitenkin polttaa lähes jokaisessa baarissa). Jos on rennon oloinen baari, niin voit kysäistä baarimikolta asiasta. Kannattaa pysyä pahimpien turistirysien ulkopuolella.

Ruokakaupoissa ym. ei kannabista myydä, muuta kuin turisteille tarkoitettua "kannabis"vodkaa yms, pelkkää rahastusta.

t. Prahassa asuva, poltan pilveä muutaman kerran vuodessa eli mikään suurkuluttaja en ole

• SeuraavaksiPrahaanko

Amsterdamissakaan se ei ole ihan täysin laillista. Katsotaan läpi sormien ja coffeeshopeista saa suht laillisesti ostaa ja siellä nauttia tuotteista. Itsekkään en pahemmin innostu kadulta ostamisesta, sitä en harrasta damissakaan joten miten tunnistaa baari jossa tälläinen toiminta on hyväksyttyä? Jossain nettikeskustelussa kerrottiin että jostain ruokaravintolasta (olisko ollut pizza paikka) sai ostaa myös kukkaa.

• Niki-74

Voi pössytellä vapaasti Prahassa, myynti on kielletty. Pieniä määriä hasista sisältäviä juomia, keksejä, tikkareita, sipsejä jne on myynnissä. Tosin en testannut

• Käynyt

Honest guide teki tästä juuri jutun:

https://youtu.be/NwpM-gAhmdY

Lyhyesti: kannabis on laitonta Tsekissä, sen sijaan turistien huijaaminen ei ole.

• Anonyymi

No nyt tuosta viereisestä putiikista kun HEMPO CANNABIS SHOP

Jilská 235/7, Praha 1, Staré město 110 00 +420 777 064 842

Praha-Prestige s.r.o.

ICO: 28240081 DIČ: CZ28240081 Náměstí Svatopluka Čecha 1357/9. Vršovice (Prah

a 10), 101 00 Praha

Pokladna: Jilska 7 (Pokladna 1)

Datum vystaveni: 8.7.2024 15:57:12

Pořadové číslo účtenky: 20220065604

Cislo objednávky: 018

2g 21% WHITE WIDOW

700,00 Kč

29x350.00 Kc/9

1ks 21% Narcos papers white

80,00 Kč

1 ks x 80.00 Kč/ks

1ks 21% EUPHORIA Carbon Filters

7mm

1 ks x 200.00 Kč/ks

200,00 Kč

1ks 21% Grinder Plast

100,00 Kč

1 ks x 100.00 Kč/ks

Hotovost: 1 080,00 Kč

Sazba

Základ

DPH

21 %

892,56 Kč

187,44 Kč

Dotykačka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5106
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1828
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1507
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1457
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1204
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1203
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1046
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1025
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      974
    Aihe