Osuuspankin nettisivu...

arrrhhh....

Moi!

En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta laitan sen silti.

Elikkä kyselisin sitä onko jollakin muulla sellasta ongelmaa että nämä Osuuspankin sivut tökkivät?

Minulla on aina kun asioin sivulla heti kun kirjaudun sisään ei esim eka sivu avaudu ollenkaan ylhäällä on kaikki toiminnot yms. muut... Välillä kun yrittää maksaa laskuja tai siirtää jollekkin muulle tilille rahaa niin menee aikaa koska sivut eivät vaan aukea!! olen monesti joutunnut kirjautumaan ulos ja sulkemaan IE:een ja kirjautua uudestaa että pystyisin maksamaan laskuja... välillä sek'ään ei auta....

mistä tämä voisi johtua koneesta ei voi johtua koska ollaan kokeiltu muilla perheen koneilla mutta silti tökkii... voisiko johtua laajakaistasta?

7

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii**

makselin just laskuja.Vuosiakäyttänyt eikä koskaan ollut häiriöitä.

• toimivat

Täälläkään ei häiriöitä. Johtunee käyttäjästä tai käyttäjän koneesta.

• Joo..

8 meganen Sonera

IE7 ..Norton

• Binbin-daze

arvoista voisi olla tyhjentää väliaikaistiedostot vai mitä ne nyt suomeks on 'temporary internet files'. En tuon ie7:n sielunelämää tunne sen paremmin mutta saattais auttaa tai ainakin saadaan suljettua tämä syy pois.

• ympäristö

>... koska ollaan kokeiltu muilla perheen koneilla ...

Mutta käyttääkö kaikki Windowsia ja samaa selainta eli IEtä?

Asiaa kannattaisi varmaan kysellä sieltä pankin päästä. Josko he tietäisivät onko joku client-ympäristö joka tuottaa tällaista kun se kai on nyt jo selvinnyt että suurimmalla osalla ei ole ongelmia.

Itselläni ei koskaan (n. 6 vuotta) ole esiintynyt vastaavaa ja oma ympäristöni on Mandriva Linux ja Opera, tämänhetkinen versio 9.5

• hyvin toimii

Minulla XP käyttis IE7-selain, Elisan tietoturvapalvelu. OP-sivustot toimineet vuosia ongelmitta.

Tältä sivustolta menen maksamaan laskuja ja toimii moitteettomasti.
        https://www.op.fi/op

• firefoxilla

Linux ja firefox toiminut moitteetta jo monta vuotta. Edellä jo joku sanoikin että tyhjennä ekaksi selaimen väliaikaistiedostot, firefoxissa tyhjennyksen voi säätää automaattiseksi aina kun selain suljetaan, wintouwssista en voi antaa takuuta kun en ole käyttänyt sitä enää vuosiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe