No ompa tullut aiemmin ostettua Ikean kaapistoja ja laatu olikin ihan hyvä. Jämäkät kaapit ja kunnon kiinnikkeet. Yksityiskohtaiset kokoamisohjeet. Yllätti oikein kun Ikealla on halpismaine.
Nyt sitten ostettiin eteisen kaappi kotikaupungin Iskusta.Mikä lie mielenhäiriö tuli.
Kyllä on hempulia tavaraa ja hintavaa.
Kokoamisohjeetkin vähän sinne päin. Ja koko kokoamisen ajan tuntu, että hajoaa jo ennen kuin on valmiskaan. Kaappi kuitenkin koottuna ja toimii. Naarmuuntuu helposti, eipä taida olla pitkäikäinen. Liukuovi mallia hutera.
Ikeaaa
Vikabitti
1
698
Vastaukset 1
- Törötiina
Minäkin olin ennakkoluuloinen Ikean suhteen.
Päädyin kuitenkin Ikean keittiöön, kun remontoin
vanhan asuntoni.
Helppo koota ja hyvät ohjeet.Keittiö toimii erinomaisesti ja hinta oli todellakin halpa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641673Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1501278Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217922- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 88676
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt197629- 52592