muutetaan australiaan yhdessä

sami-90

hei!

löytyiskö ketään kiinnostunutta muuttamaan australiaan 2 vuoden sisällä ? eli etsin seuraa suomalaisesta joka haluisi muuttaa ausrtaliaan mutta ei halua mennä yksin etsin itselleni kaveria jolla olisi kanssa tarkoitus samaan eli mietittäis yhessä mistä saisi työtä ja minne muutettaisiin :D

olisi viellä hyvää aikaa tutustuta..

seuraksi käy tyttö tai poika.. ja ei haittaa periaatteessa vaikka asuisit jo ausseissa mutta haluut vai suomalaista seuraa ja kaveria..

9

1860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti 91

      olis se kyllä kivaa koulujen loputtua muuttaa ulkomaille (: en tie olisko se just australia mun paikka, mut oon aina miettiny et koulujen jälkeen pois suomesta :)

      • sami-90

        ei se tarvi aussit olla mut jos kiinostaa enemälti kerro ihmees.. :D matka seura kelpaa aina :)


    • ehkäpä Australiaan

      Taidan olla sulle hieman vanhaa kaveriseuraa Ausseissa,mutta olen kyllä aika nuorekas akka ja tulen nuorten kanssa hyvin toimeen.=).
      Mulla on miehen takia sama suunnitelma ja juuri tuo 2 vuotta on mullakin suurinpiirtein suunnitteilla,tuskin aiemmin voin lähteä.
      En tiedä jos ihan kokonaan muutenkaan menen,mutta ainakin kuukauksiksi kerrallaan.Ja tietenkin talvisilla. Mä olen jo ollutkin kertaalleen Australiassa,ihan lomalla,mutta silloin en ollut vielä tavannut ukkoani. Lievästi vähän harmittaakin. No,samapa se siinä mielessä että sinnehän voi mennä aina uudelleen. Halvimpia two-way lippuja olen bongannut olevan ehkä 1200e/hlö.
      One-way lippuja,sinua ajatellen on hinnoissa ainakin 890e/hklö.
      Mä olen vaan joutunut jo vähän kattelemaan tota sinne "menoa" ja hemmetistihän se vaatii kaikenlaista,mutta onhan tässä vielä aikaa katsella mitä vaaditaan.
      En ole siis vielä varma olenko menossa kokonaan,mutta ainakin ajoiksi. Inhoan muuten yksin matkustamista ja varsinkin lentämistä,joten olisi ihanaa jos saisi seuraa!
      Kohteeni muuten olisi Brisbanesta hieman pohjoiseen,mutta rannalla.
      Kirjoittele tänne ensin jos haluat vaihdella ajatuksia. Mä laitan sulle sitten e-mailini. =)

      • lennot

        mitä minä olen löytänyt ovat return 1069e!!

        Ihanaa lokakuussa minäkin menen miestäni sinne moikkaamaan!! Tosin hän ei ole aussi, mutta asustaa siellä muutaman vuoden! Tavattiin siellä ja se on aivan ihana maa!!

        Ps. Ausseihin ei ihan noin vaan muuteta! Ottakaa selvää mitä kaikkia paperisotaa tartte käydä ym.ym..Mutta kahdeksi vuodeksi saatte WH viisumin..tosin vuodeksi kerrallaan ja toisen vuoden saa jos poimii banaaneita ym 3kk.. Mutta toivottavasti onnistutte kaikki suunnitelmissanne!


    • sami-90

      moi kyllä seura kelpaa ja sähän oisit just hyvä matka kaveri kun kerta tunnet jonkun austraaliasta :D

      • Ehkä Australiaan/Ohdake-

        Kiitos kivasta viestistä.
        Loistavaa ettet katso ikää,koska mullekin se on ihan sama,tulen kaikenikäisten kanssa toimeen ja olen sosiaalinen.
        Kyllä vain,minulla on itseasiassa montakin tuttua Australiassa,ensinnäkin tämä mun mieheni(britti),sitten on sukulaisia(suomalaisia) sekä vielä yksi pitkäaikanen kirjekaverini Julie(aussi),mutta hän asuu omasta kohteestani niin kaukana ettei hänestä juurikaan taida iloa mulle olla,paitsi puhelinkaveri.
        Jos haluat kirjoittaa niin tässä e-mailni
        [email protected].
        Jos vaan kaikki natsaa,voidaan saada vaikka mitä aikaiseksi.=)


    • muutosta kiinnostunut

      millon tarkalleen olet lähdössä? olen itsekkin kiinnostunut jo pitempääm australiaan muutosta. olen samana vuonna syntynyt jne. onko mitänn tietoa opiskelu mahdollisuuksista tai työllistymisestä?

    • seura kelpaa =]

      minäkin olen menossa australiaan kahden vuoden kuluttua kesällä. olen nuori mutta lupa on matkata sydneyyn vuoden opiskelun merkeissä =] ajatus olisi sinne myös jäädä pidemmäksi aikaakin kun vain vuosi joten asuntoa tarvittaisiin.

      ilmoittelehhan minne päin australiaa olisit matkaamassa

    • Ellu T.

      Heips, täällä myös yksi lähtijä... Muitakin innokkaita on näköjään myös ilmaantunut...:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe