olen ostamassa tuota asetta itselleni kuin sain juuri luvat. mitä mieltä olette kyseisestä pienoispistoolista? osuuko sillä 50m päästä tauluun?
browning
3
382
Vastaukset
- mitkä
on hyviä luoteja kyseiseen aseeseen?
- Osuu ...
Pistooliammunta ammutaan yleensä 25 metriin. Pienoiskiväärillä 50 metriin.
- Tadzio de Santis
Jos näkee taulun noin kaukaa ja on isoja tauluja. Itselläni ehdoton yläraja taitaa olla tuo 30 metriä mikä paikallisella korpiradalla on pistooliradan pituus. Sen kauemmaksi en näe kuin pelkkiä hahmoja.
Pienoispistoolilla ammuttaessa panoksia menee solkenaan, joten kannattanee suosiolla ostaa iso loota halvimpia patruunoita, ehkä koemielessä pari rasiaa laadukkaampiakin.
Itse ostin suosiolla 500kpl lootan remington thunderbolteja, 15.90 euroa. Myyjät yrittävät yleensä pelotella miten huonoja ne ovat, tahtovat varmaan myydä kalliimpaa.
Ei ne thuderit niin huonoja ole kuin väitetään. Tänään ammuin 200 patruunaa, näistä kaksi ei lauennut ensi yrittämällä. Ei muuta kuin peukalolla iskuri takaisin taakse ja toisella kertaa laukesivat.
Patruunoitten osumatarkkuudesta voi olla montaa mieltä, mutta se on alkuunsa kiinni niin paljon enemmän itse ampujasta ettei siitä kannata olla huolissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283709Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963544Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473094Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082829Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132358Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie392138Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955