V..tun HETERO!!

whatta fuck?!

Nyt kun olen tässä seurannut näitä muutamia keskusteluja, niin en oikein ymmärrä, että miten ihmeessä noi jopa vihamieliset heterot oikein eksyy tänne kirjoittelemaan ihan ihme juttuja? Miten ne viitsii vaivautua ja mitä kiksejä ne siitä saa?

Eikö se nyt vaadi heterolta aika hemmetisti mielenkiintoa samaa sukupuolta kohtaan, että se yleensä tulee näille palstoille? Ja onko tosi, että tällaisilla "hetero-heikeillä" ei ole muuta tekemistä kuin käydä avautumassa homoille ja samalla hajota siihen, ettei itse uskalla olla suvaitsevainen tai homo.

Ei mulla voisi vähempää kiinnostaa lähteä kirjoitteleen jotain vastaavia juttuja esim lesbo-palstoille tai johonkin hetero-miesten sukka-fetissi palstoille.

Jokainen saa tehdä toisen ihmisen kanssa mitä haluaa, kunhan se perustuu vapaaehtoisuuteen. Enkä nyt v..tu tarkoita pelkästään seksiä. Sehän se on ensimmäisenä hetero-miehellä mielessä kun se homoa ajattelee.

40

3431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullista

      Jos tuo hetero haluaa vain ottaa asioista selvää eikä ole vain tuomitse ahdasmielisesti jotain ryhmää kuten näyttää jotku homot tekevän yllättäväkin helposti.
      Tuntuvat olevan aika ahdasmielistä ja suvaitsemantonta porukkaa noi homot.
      Ei ihme jos homot eivät menesty esim. työelämässä tai urheilussa , kun niiden aina pitää hakea jotain negatiivistä ja kuvitella että joku ajattelee niistä pahaa.

      • whatta fuck!?

        En mä tietenkään tuomitse henkilöitä, jotka aidosti ja oikeasti haluaa jotain kysyä homoilta, mutta tarkoitan nyt näitä tyyppejä, jotka tulee aukomaan päätänsä tänne.

        En mä kuvittele, että joku ajattelee homoista aina jotain pahaa, en todellakaan. Eikä se ole se pointti tässä jutussa. En yleistä, vaan puhun nyt näistä tyypeistä, jotka tulee tälle palstalle kyselemään tyyliin "käykö homot töissä?". Ei ne sitä ihan v..tuilematta tee. Huumoria tietenkin pitää olla, mutta missä se raja kulkee? Ehkä tänne pitäisi perustaa semmoinen "Hetero, kysy homolta"-palsta ja miksi ei myös päinvastoin ;)

        Ja homot ne just pärjääkin suvaitsevaisuutensa ja sosiaalisuutensa ansiosta.


      • todella ahdasmielinen
        whatta fuck!? kirjoitti:

        En mä tietenkään tuomitse henkilöitä, jotka aidosti ja oikeasti haluaa jotain kysyä homoilta, mutta tarkoitan nyt näitä tyyppejä, jotka tulee aukomaan päätänsä tänne.

        En mä kuvittele, että joku ajattelee homoista aina jotain pahaa, en todellakaan. Eikä se ole se pointti tässä jutussa. En yleistä, vaan puhun nyt näistä tyypeistä, jotka tulee tälle palstalle kyselemään tyyliin "käykö homot töissä?". Ei ne sitä ihan v..tuilematta tee. Huumoria tietenkin pitää olla, mutta missä se raja kulkee? Ehkä tänne pitäisi perustaa semmoinen "Hetero, kysy homolta"-palsta ja miksi ei myös päinvastoin ;)

        Ja homot ne just pärjääkin suvaitsevaisuutensa ja sosiaalisuutensa ansiosta.

        Minunkin mielestä olet erittäin ahdasmielinen.
        Ei homokultturia edistetä olemalla ahdasmielinen ja tuomitsemalla kaikkia muita ihmisiä.
        Nyt mua vähän hävettää olla homoseksuaali, kun annat meistä noin yksinkertaisen ja tyhmänoloisen kuvan.
        Älkää nyt luulko että kaikki homot olisivat tyhmiin ja ennakoluuloisia typeryksiä.


      • "poikkeus"

        Ei muka pärjää työelämässä, eikä urheilussa. Minkälainen tutkimus, vai mutu tietoa. Ja kyllä tosi asia on, että tällä palstalla pyörii joku häirikkö, eikä mikään tapoihin tutustuja.


      • kirjoittaa lesbojenkin sivu...
        todella ahdasmielinen kirjoitti:

        Minunkin mielestä olet erittäin ahdasmielinen.
        Ei homokultturia edistetä olemalla ahdasmielinen ja tuomitsemalla kaikkia muita ihmisiä.
        Nyt mua vähän hävettää olla homoseksuaali, kun annat meistä noin yksinkertaisen ja tyhmänoloisen kuvan.
        Älkää nyt luulko että kaikki homot olisivat tyhmiin ja ennakoluuloisia typeryksiä.

        Sitä kiinnostaa gay-sivut eikä teksti ainakaan tuolla puolen ollut mitään muuta kuin ahdasmielinen ja ymmärtämätön.


      • Whatta fuck!?
        todella ahdasmielinen kirjoitti:

        Minunkin mielestä olet erittäin ahdasmielinen.
        Ei homokultturia edistetä olemalla ahdasmielinen ja tuomitsemalla kaikkia muita ihmisiä.
        Nyt mua vähän hävettää olla homoseksuaali, kun annat meistä noin yksinkertaisen ja tyhmänoloisen kuvan.
        Älkää nyt luulko että kaikki homot olisivat tyhmiin ja ennakoluuloisia typeryksiä.

        Kuka tässä nyt on ahdasmielinen ja tuomitsevainen? Minä nyt tarkoitan henkilöitä, jotka tulevat ja haukkuvat homoja tai yleensä erilaisia ihmisiä. Pitääkö homon suvaita kaikki se pään aukominen vain hiljaisesti ja toivoa parempaa huomista haukkujalle? Kyllä homoilla, ihan niin kuin kaikilla muillakin on oikeus puolustaa itseänsä, eikä kaikkea todellakaan tarvi sietää.

        Mä annan homoista itsensä ja tasavertaisuutensa tuntevan tavallisen kansalaisen kuvan. Ihmisen, joka uskaltaa puolustaa itseään. Ihan niin kuin kuka tahansa puolustautuu silloin kun vastaan hyökätään. Sä ehkä saatat olla alistuva henkilö, joka on hyväksynyt homojen roolin yhteiskunnan heikkona vähemmistönä. Homot ei ole kenenkään ylä- tai alapuolella. Ihan tasavertaisia kansalaisia tässä kaikki ovat.

        Ja se sterotyyppinen kuva, mikä homoista tällä hetkellä on, ei ainakaan minua hirveästi lohduta. Tästä ei ole muuta tietä kuin ylöspäin...


      • Anonyymi
        whatta fuck!? kirjoitti:

        En mä tietenkään tuomitse henkilöitä, jotka aidosti ja oikeasti haluaa jotain kysyä homoilta, mutta tarkoitan nyt näitä tyyppejä, jotka tulee aukomaan päätänsä tänne.

        En mä kuvittele, että joku ajattelee homoista aina jotain pahaa, en todellakaan. Eikä se ole se pointti tässä jutussa. En yleistä, vaan puhun nyt näistä tyypeistä, jotka tulee tälle palstalle kyselemään tyyliin "käykö homot töissä?". Ei ne sitä ihan v..tuilematta tee. Huumoria tietenkin pitää olla, mutta missä se raja kulkee? Ehkä tänne pitäisi perustaa semmoinen "Hetero, kysy homolta"-palsta ja miksi ei myös päinvastoin ;)

        Ja homot ne just pärjääkin suvaitsevaisuutensa ja sosiaalisuutensa ansiosta.

        Ällötvä hinu tuun tänne vaa kattomaa ja ettii jotai mille nauraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällötvä hinu tuun tänne vaa kattomaa ja ettii jotai mille nauraa

        Jos asuu yh-mutsin kanssa pääkaupunkiseudulla, harrastaa jenkkifutista ja fyysisesti liki Alex Collack, niin on vaan tuonut elämäniloa harmaaseen ympäristöön.


    • ahdistaa

      No eläpä nyt. Se nyt vaan on niin että vaikka ei haluaisikaan itselleen sitä myöntää niin kyllä se veri aina näille palstoille vetää. Kyllähän se ahdistaa sitä enempi mitä kauemmin tuota kestää. Anonyymiavautuminen on yksi tapaa purkaa turhautumista. Vähän aikaa sillä pärjää ja sitte taas kaappi alkaa tuntua ahtaalta.

    • jojojoo

      No kyllähän se on ihan selvä että jos tänne eksyy niin kyllä miehet kiinnostaa. Vaikka nää kaappihomot ei sitä itselleen myöntäiskään.

      Oon aatellu ihan samaa että emmäkään menis minnekkään heteropalstoille riehumaan koska yksinkertaisesti ei vois tippaakaan kiinnostaa. Jokainen joka tulee tänne haukkumaan homoja paljastaa samalla itsensä. ;)

      • te perk

        Homot kyl aika outoja, oon jonkun aikaa tutkiskellu noita teidän touhuja aina jos joku hetsku tulee tälle palstalle te väitätte sen olevan kaappi-homo. te ootte oikeesti täynnä itteenne ja teillä on se oma elämä ja se sit on niin niin... ja sit jos teidän chattiinne menee naisena niin alkaa kyllä joku siellä huutaa ET SAATANAN AKKA MEE POIS TÄÄLTÄ. te ja teidän omat piirinne, teille pitäis varmaan hommata oma maa VAIK-HOMOLANDIA niin ois takuulla sota jonkun naapuri maan kanssa te tuhoisitte ite ittenne noine ajatuksinenne, varmaan seuraava joka tän lukee väittää taas et oon kaappi homo koska oon käyny täällä ja chatis et haluun muka miestä, onko pakko olla homo jos jos kus seuraa teidän touhuja. lesbot on paljon suvaitsevampia kuin aijät onse ny jo saatana kumma.


      • lesboksi sua ei kukaan ota
        te perk kirjoitti:

        Homot kyl aika outoja, oon jonkun aikaa tutkiskellu noita teidän touhuja aina jos joku hetsku tulee tälle palstalle te väitätte sen olevan kaappi-homo. te ootte oikeesti täynnä itteenne ja teillä on se oma elämä ja se sit on niin niin... ja sit jos teidän chattiinne menee naisena niin alkaa kyllä joku siellä huutaa ET SAATANAN AKKA MEE POIS TÄÄLTÄ. te ja teidän omat piirinne, teille pitäis varmaan hommata oma maa VAIK-HOMOLANDIA niin ois takuulla sota jonkun naapuri maan kanssa te tuhoisitte ite ittenne noine ajatuksinenne, varmaan seuraava joka tän lukee väittää taas et oon kaappi homo koska oon käyny täällä ja chatis et haluun muka miestä, onko pakko olla homo jos jos kus seuraa teidän touhuja. lesbot on paljon suvaitsevampia kuin aijät onse ny jo saatana kumma.

        eikä huoli, ni jäljelle jää vain homot, ku hetskukaan et oikeesti voi olla. Olet selvästikin kaappihomo. Jos kuiteskin käytät hametta ja luukkuhousuja tai pikkareita, olet kaappilepakko.


      • ...tana
        te perk kirjoitti:

        Homot kyl aika outoja, oon jonkun aikaa tutkiskellu noita teidän touhuja aina jos joku hetsku tulee tälle palstalle te väitätte sen olevan kaappi-homo. te ootte oikeesti täynnä itteenne ja teillä on se oma elämä ja se sit on niin niin... ja sit jos teidän chattiinne menee naisena niin alkaa kyllä joku siellä huutaa ET SAATANAN AKKA MEE POIS TÄÄLTÄ. te ja teidän omat piirinne, teille pitäis varmaan hommata oma maa VAIK-HOMOLANDIA niin ois takuulla sota jonkun naapuri maan kanssa te tuhoisitte ite ittenne noine ajatuksinenne, varmaan seuraava joka tän lukee väittää taas et oon kaappi homo koska oon käyny täällä ja chatis et haluun muka miestä, onko pakko olla homo jos jos kus seuraa teidän touhuja. lesbot on paljon suvaitsevampia kuin aijät onse ny jo saatana kumma.

        Eihän sitä nyt kaikkia hetskuja kaappihomoiksi kuvitella. Nämä tyypit, jotka tulee tänne vittuilemaan ja avautumaan homouden irstaudesta on vain aika lievästi epäilyttäviä tyyppejä. TÄÄ EI NYT KOSKE KAIKKIA TÄÄLLÄ KÄYVIÄ HETSKUJA!!!

        Kyl mun puolesta heterot (myös naiset) saa homopalstoilla hengailla, mutta haukkuminen yms on se, mikä yleensä saa näiden palstojen tyypit hermostumaan. Homot saa muualla vieläkin niin paljon v..tuilua osakseen, että on se nyt perkele ettei edes nimettömänä saa olla rauhassa. Kyllä homo miehet ovat suvaitsevaisia, mutta JOKU RAJA siihen mitä täytyy ottaa vastaan!!


      • miss.julia
        ...tana kirjoitti:

        Eihän sitä nyt kaikkia hetskuja kaappihomoiksi kuvitella. Nämä tyypit, jotka tulee tänne vittuilemaan ja avautumaan homouden irstaudesta on vain aika lievästi epäilyttäviä tyyppejä. TÄÄ EI NYT KOSKE KAIKKIA TÄÄLLÄ KÄYVIÄ HETSKUJA!!!

        Kyl mun puolesta heterot (myös naiset) saa homopalstoilla hengailla, mutta haukkuminen yms on se, mikä yleensä saa näiden palstojen tyypit hermostumaan. Homot saa muualla vieläkin niin paljon v..tuilua osakseen, että on se nyt perkele ettei edes nimettömänä saa olla rauhassa. Kyllä homo miehet ovat suvaitsevaisia, mutta JOKU RAJA siihen mitä täytyy ottaa vastaan!!

        Miksi näin kauhea ns. riita?
        Joka keskustelussa on jotain kinaa heteroiden ja homojen välillä.
        Ihan niikuin täälä olisi menossa suomalaiset- ruotsalaiset ottelu.
        Homot ja heterot ovat kummatkin ihan ihmisiä.
        Kummatkin joskus rasittavia..
        Mutta ei voi mitää..

        jakselkaa


      • GiaL
        te perk kirjoitti:

        Homot kyl aika outoja, oon jonkun aikaa tutkiskellu noita teidän touhuja aina jos joku hetsku tulee tälle palstalle te väitätte sen olevan kaappi-homo. te ootte oikeesti täynnä itteenne ja teillä on se oma elämä ja se sit on niin niin... ja sit jos teidän chattiinne menee naisena niin alkaa kyllä joku siellä huutaa ET SAATANAN AKKA MEE POIS TÄÄLTÄ. te ja teidän omat piirinne, teille pitäis varmaan hommata oma maa VAIK-HOMOLANDIA niin ois takuulla sota jonkun naapuri maan kanssa te tuhoisitte ite ittenne noine ajatuksinenne, varmaan seuraava joka tän lukee väittää taas et oon kaappi homo koska oon käyny täällä ja chatis et haluun muka miestä, onko pakko olla homo jos jos kus seuraa teidän touhuja. lesbot on paljon suvaitsevampia kuin aijät onse ny jo saatana kumma.

        Ja teikäläisen ikä oli? Koita nyt vähän rauhoittua siellä. Maailmassa on - sori vaan - aika monenlaisia ihmisiä, ja saattaa tietysti tuntua houkuttelevalta luokitella niitä sen mukaan, ketä ne panee. Ehkä tunnet, että kaaos omassa elämässäsi vähän väistyy, kun teet niin. Luomasi järjestys on ikävä kyllä aika näennäinen, koska meitä on niin moneen junaan (ja älä nyt saa tosta kielikuvasta vääriä assosiaatioita, vaikka kaappitapaus olisitkin).

        On ihan normaalia, että vähemmistöryhmällä on jossain määrin omat piirinsä. Miksei saisi olla? On asioita, joista tietyn seksuaali-identiteetin omaavat ihmiset puhuvat luontevimmin keskenään. Onko sun väenväkisin tultava tänne uhoamaan, jos asialistallasi on pelkkää vittuilua?


      • kysyn......
        te perk kirjoitti:

        Homot kyl aika outoja, oon jonkun aikaa tutkiskellu noita teidän touhuja aina jos joku hetsku tulee tälle palstalle te väitätte sen olevan kaappi-homo. te ootte oikeesti täynnä itteenne ja teillä on se oma elämä ja se sit on niin niin... ja sit jos teidän chattiinne menee naisena niin alkaa kyllä joku siellä huutaa ET SAATANAN AKKA MEE POIS TÄÄLTÄ. te ja teidän omat piirinne, teille pitäis varmaan hommata oma maa VAIK-HOMOLANDIA niin ois takuulla sota jonkun naapuri maan kanssa te tuhoisitte ite ittenne noine ajatuksinenne, varmaan seuraava joka tän lukee väittää taas et oon kaappi homo koska oon käyny täällä ja chatis et haluun muka miestä, onko pakko olla homo jos jos kus seuraa teidän touhuja. lesbot on paljon suvaitsevampia kuin aijät onse ny jo saatana kumma.

        Sä pyörit homopalstalla ja homochatissa ja olet muka hetero niin miksi ?


      • keyhole
        kysyn...... kirjoitti:

        Sä pyörit homopalstalla ja homochatissa ja olet muka hetero niin miksi ?

        Jospa se onkin kaappitirkistelijä? ;)


      • *faghag*
        te perk kirjoitti:

        Homot kyl aika outoja, oon jonkun aikaa tutkiskellu noita teidän touhuja aina jos joku hetsku tulee tälle palstalle te väitätte sen olevan kaappi-homo. te ootte oikeesti täynnä itteenne ja teillä on se oma elämä ja se sit on niin niin... ja sit jos teidän chattiinne menee naisena niin alkaa kyllä joku siellä huutaa ET SAATANAN AKKA MEE POIS TÄÄLTÄ. te ja teidän omat piirinne, teille pitäis varmaan hommata oma maa VAIK-HOMOLANDIA niin ois takuulla sota jonkun naapuri maan kanssa te tuhoisitte ite ittenne noine ajatuksinenne, varmaan seuraava joka tän lukee väittää taas et oon kaappi homo koska oon käyny täällä ja chatis et haluun muka miestä, onko pakko olla homo jos jos kus seuraa teidän touhuja. lesbot on paljon suvaitsevampia kuin aijät onse ny jo saatana kumma.

        Olet sinäkin kyllä aika outo, kun osaat lukea vain valikoivasti. Katsopas tämän palstan etusivua, mitä siellä sanotaan?

        "Homoseksuaalien oma keskustelupaikka - vain homoille."

        Onkos mikään ihme, jos joku "epäilee" homoksi, kun kirjoitat palstalle, joka on vain homoille?

        Ja miksi ihmeessä heteromies menee (jopa toistuvasti) homochattiin? Ja vielä naisena? En ymmärrä.


      • ET VAIN
        *faghag* kirjoitti:

        Olet sinäkin kyllä aika outo, kun osaat lukea vain valikoivasti. Katsopas tämän palstan etusivua, mitä siellä sanotaan?

        "Homoseksuaalien oma keskustelupaikka - vain homoille."

        Onkos mikään ihme, jos joku "epäilee" homoksi, kun kirjoitat palstalle, joka on vain homoille?

        Ja miksi ihmeessä heteromies menee (jopa toistuvasti) homochattiin? Ja vielä naisena? En ymmärrä.

        HOMOILLE, olet taas tyypillinen lajisi edustaja, et tänne ei sais kukaan muu tulla.


      • LUKEE
        ET VAIN kirjoitti:

        HOMOILLE, olet taas tyypillinen lajisi edustaja, et tänne ei sais kukaan muu tulla.

        SIINÄ SITTENKIN ,OLEN PAHOILLANI, en varmaankaan osaa lukea, tyhmä hetero kun olen. en tuu tänne enää kun jo lakikin sen kieltää. jep. ja sitä paitsi tää koko keskustelukin on ihan tyhmä, kukahan senkin joskus aloitti.


      • Nimetön
        LUKEE kirjoitti:

        SIINÄ SITTENKIN ,OLEN PAHOILLANI, en varmaankaan osaa lukea, tyhmä hetero kun olen. en tuu tänne enää kun jo lakikin sen kieltää. jep. ja sitä paitsi tää koko keskustelukin on ihan tyhmä, kukahan senkin joskus aloitti.

        Miks tää keskustelu nyt niin tyhmä on? Jos tuota keskustelu listaa katsoo, niin tää on jopa järkevimmästä päästä. Tää keskustelu on niin tyhmä, koska sä oot niin tyhmä, ettet ymmärrä koko keskustelua.

        Tai no mistä mä tiiän ootko sä tyhmä, joten antaa olla.


      • hihihihihih
        ET VAIN kirjoitti:

        HOMOILLE, olet taas tyypillinen lajisi edustaja, et tänne ei sais kukaan muu tulla.

        on näitä ns. "hyperheteroiden" juttuja mukava lukea. viikon kalorit paloi nauraessa. :DD


    • Nimetön

      Homofobiaan on useita, yllättäviäkin syitä, joihin en tässä paneudu, mutta nämä tälle palstalle kirjoittavat heterot, jotka pelkästään haukkuvat, saavat kiksinsä siitä, että heillä on huono itsetunto ja asettumalla homojen yläpuolelle he pääsevät edes hetkeksi pätemään elämässään.

      • ku ei vaan tiiä

        Eipä ole kyllä tuommoista asiaa tullut ikinä ajatelleeksi, mutta toi varmaan pitää paikkansa. Mut homot on niin hemmetin fiksuja, että niiden yläpuolelle pääseminen ei kyl kovin helpolla onnistu ;)

        Tästä hyvästä tulee varmaan aikamoinen palautelista; "homot on niin leuhkoja, itseään täynnä olevia kaikki tietäviä jne"... ;) Huumoria ihmiset, HUUMORIA!!

        Se olis kyl mielenkiintoista tietää, että miksi heteronaiset ovat niin kiinnostuneita homojen maailmasta?


      • Nimetön
        ku ei vaan tiiä kirjoitti:

        Eipä ole kyllä tuommoista asiaa tullut ikinä ajatelleeksi, mutta toi varmaan pitää paikkansa. Mut homot on niin hemmetin fiksuja, että niiden yläpuolelle pääseminen ei kyl kovin helpolla onnistu ;)

        Tästä hyvästä tulee varmaan aikamoinen palautelista; "homot on niin leuhkoja, itseään täynnä olevia kaikki tietäviä jne"... ;) Huumoria ihmiset, HUUMORIA!!

        Se olis kyl mielenkiintoista tietää, että miksi heteronaiset ovat niin kiinnostuneita homojen maailmasta?

        onkin se pointti, homo voi olla käynyt yliopiston ja hetero vaikka apukoulun, mutta homonvihaajan mielestä hetero on aina yläpuolella.


      • homoja pidetään
        Nimetön kirjoitti:

        onkin se pointti, homo voi olla käynyt yliopiston ja hetero vaikka apukoulun, mutta homonvihaajan mielestä hetero on aina yläpuolella.

        aina sairaina.


      • heterolta
        homoja pidetään kirjoitti:

        aina sairaina.

        Enemmistöllä suomalaisista on vain apukoulu käytynä, etenkin siellä vanhemmassa ikäpolvessa. Taitaapi olla oikeassa aikaisempi kirjoittaja siinä, että huono koulutus ja ennakkoluulot korreloivat. Apukoulun käyneet lienevät huonoja tekemään diagnooseja yhtään mistään ;)


      • Nimetön
        heterolta kirjoitti:

        Enemmistöllä suomalaisista on vain apukoulu käytynä, etenkin siellä vanhemmassa ikäpolvessa. Taitaapi olla oikeassa aikaisempi kirjoittaja siinä, että huono koulutus ja ennakkoluulot korreloivat. Apukoulun käyneet lienevät huonoja tekemään diagnooseja yhtään mistään ;)

        kansakoulua/peruskoulua.


      • niitä diagnooseja teköö? Ei...
        heterolta kirjoitti:

        Enemmistöllä suomalaisista on vain apukoulu käytynä, etenkin siellä vanhemmassa ikäpolvessa. Taitaapi olla oikeassa aikaisempi kirjoittaja siinä, että huono koulutus ja ennakkoluulot korreloivat. Apukoulun käyneet lienevät huonoja tekemään diagnooseja yhtään mistään ;)

        kukaan nyt niin idiootti ole.


      • niitä diagnooseja teköö? Ei...
        heterolta kirjoitti:

        Enemmistöllä suomalaisista on vain apukoulu käytynä, etenkin siellä vanhemmassa ikäpolvessa. Taitaapi olla oikeassa aikaisempi kirjoittaja siinä, että huono koulutus ja ennakkoluulot korreloivat. Apukoulun käyneet lienevät huonoja tekemään diagnooseja yhtään mistään ;)

        kukaan nyt niin idiootti ole.


      • Kyllä
        niitä diagnooseja teköö? Ei... kirjoitti:

        kukaan nyt niin idiootti ole.

        Kyllä minä suvaitsen ihmisen riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta...
        Mikä siinä on niin ihmeellistä?
        Joku pitää vaaleasta,joku tummasta..Joku tytöistä,joku pojista...Minä pidän molemmista ;)
        jne...Jokaisella on oikeus olla sitä mitä on!Ne ahdasmieliset,jotka ajattelevat että on vain yksi "tyyppi" josta tykätä ,niin elävät todella ahdasmielisen elämän... Olisiko se Ihanteellista elämää jos joku sääntö määräisi .mitä sinun tulee tuntea?...Melko kaavamaista! Teeskentelyä!


      • Mieman
        Kyllä kirjoitti:

        Kyllä minä suvaitsen ihmisen riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta...
        Mikä siinä on niin ihmeellistä?
        Joku pitää vaaleasta,joku tummasta..Joku tytöistä,joku pojista...Minä pidän molemmista ;)
        jne...Jokaisella on oikeus olla sitä mitä on!Ne ahdasmieliset,jotka ajattelevat että on vain yksi "tyyppi" josta tykätä ,niin elävät todella ahdasmielisen elämän... Olisiko se Ihanteellista elämää jos joku sääntö määräisi .mitä sinun tulee tuntea?...Melko kaavamaista! Teeskentelyä!

        Kirjoitat muuten aivan totta! Jos joku määrää, kaava tai muu uskomus sen mitä haluat, niin voiko se oikeasti olla sitä mitä haluat? Vaikea on ainakin kuvitella. Minkä sille voi, jos ihastuu johonkin. Ei kai sille voi mitään. Toiset tukahduttaa tunteensa tavalla tai toisella ja toiset taas tekevät tunteidensa eteen jotain, jotta saavutta myös elämässään jotain mistä ovat ehkä haaveilleet.

        Teeskentelyä tässä maailmassa riittää, sen huomaa ainakin täällä "vähemmistömaailmassa".


      • johtuu
        ku ei vaan tiiä kirjoitti:

        Eipä ole kyllä tuommoista asiaa tullut ikinä ajatelleeksi, mutta toi varmaan pitää paikkansa. Mut homot on niin hemmetin fiksuja, että niiden yläpuolelle pääseminen ei kyl kovin helpolla onnistu ;)

        Tästä hyvästä tulee varmaan aikamoinen palautelista; "homot on niin leuhkoja, itseään täynnä olevia kaikki tietäviä jne"... ;) Huumoria ihmiset, HUUMORIA!!

        Se olis kyl mielenkiintoista tietää, että miksi heteronaiset ovat niin kiinnostuneita homojen maailmasta?

        siitä,että heteronaisilla on sellainen käsitys homoista,että he ovat tyylikkäitä,hauskoja,ystäviä ilman ehdotuksia,kiinnostuneita muista yms.
        Käsityshän on kutakuinkin oikea.
        Itselläni on homoja ystäväpiirissä paljon,ja paras ystävänikin on homo.
        Niin ja siis,olen itse heteronainen.


      • homoja
        johtuu kirjoitti:

        siitä,että heteronaisilla on sellainen käsitys homoista,että he ovat tyylikkäitä,hauskoja,ystäviä ilman ehdotuksia,kiinnostuneita muista yms.
        Käsityshän on kutakuinkin oikea.
        Itselläni on homoja ystäväpiirissä paljon,ja paras ystävänikin on homo.
        Niin ja siis,olen itse heteronainen.

        Käsitys homoista tyylikkäinä, hauskoina ja sosiaalisina suojelee meitä toisenlaisia homoja. Meitä pidetään heteroina.


      • meitä joo...homoja
        homoja kirjoitti:

        Käsitys homoista tyylikkäinä, hauskoina ja sosiaalisina suojelee meitä toisenlaisia homoja. Meitä pidetään heteroina.

        Aivan totta, siitä pisteet meille ;)


    • Anonyymi

      Me heterot olemme normaaleja. Te pylly pojat olette idiootteja. Hyi, hävetkää
      Heteropride

      • Anonyymi

        Kansanedustajat säätivät lain puolesta, koska tietävät miten luotsataan.


    • Anonyymi

      Yksikään mies ei asunut pyllypojan yh-äidin luona. Nainen kosti yhteiskunnalle ja kasvatti pojasta just tuollaisen gayn.

    • Anonyymi

      Mä olisin vaan ylpeä.

    • Anonyymi

      Ho mo ho mo ho mo ho mo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe