EELIA

?????

Eli onko Eelia tyton vai pojan nimi? Tai nimi ollenkaan?

14

2471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisiliskosisko

pitäisin minä, vaikka sitä on vrk:n mukaan annettu sekä tytöille (6) että pojille (7).

Elia, Eeli ja Eliel on ainakin tunnettuja pojan nimiä, joten siksi itse en osaisi kuvitella tuota tytölle. Toisaalta Eelian -ia loppu hämää, koska se on yleinen tyttöjen nimissä. (Maria, Sofia, Olivia, Julia...)

• Täti

Eelia voisi olla naisen nimikin,
      mutta miellän sen silti miehen nimeksi,
      koska Elia (yhdellä e:llä) on vakiintunut miehen nimeksi.
      Elia-nimisiä miehiä on 401, ja naisia 10.

• Epätietoinen elina

Ensimmäisenä tuli mieleen Leelia(n lepotuoli), eli siis tyttö, mutta kieltämättä kun Elia ja muut samantyyppiset ovat pojannimiä, sekin ajatus on lähellä. Joku varmaan sanoo Eliankin pitkällä E:llä. Tätä varmasti saisi kyllä vähän selitellä.

• tikka tuulis

Eeli nimi tulee Eelis nimestä, joka vastaavasti on muodostunut Elisa nimestä.
      Elisa on meillä tytön nimi ja Eelis pojan. Näin on eräs selitys nimelle.

Periaatteessa Eelia nimi on nätti, mutta aiheuttaa varmaan hämmennystä, koska sukupuolen määrittäminen nimen mukaan tuottaa vaikeuksia.

Ensikuulemalta vaikuttaa pojan nimeltä, koska on yhden a:n varassa muuttuakseen Eeli-nimeksi.
      Arkikäytössä, puhekielessä tyttöstä helposti kutsuttaisiin Eeliksi, sillä a-kirjain tipahtaisi helposti pois.

Hm.. tai muuttuisi Elluksi!

• Gemin

Mun toinen nimi on Eelia ja olen miespuolinen.

• Sievänimi

Pojan nimi! Tulee Raamatun profeetta Eliasta, jota kutsuttiin myös Eeliaksi. Samaa sarjaa kuin Elia, Elja, Eeli, Eelis.

• Anonyymi

Eelia on ehdottomasti tytön nimi! Mieti EELIA poikana iha outo juttu. Eeli ja Eelia on pojan nimi. Eelia sointuu paremmin tytön nimeen mielestäni se kuvaa hentoa ja hellää nimieä TYTÖLLE. Tytön nimetään yleensä loppuu A kirjaimeen ja tässä teille ratkaisu kysymykseenne EELIA ON TYTÖN NIMI

• Anonyymi

Uudestaan (kirjoitusvirheitä) Eelia on ehdottomasti tytön nimi! Mielestäni asiasta ei voi väitellä! Eelis ja Eeli ovat pojan nimä, Eelia tytön nimi! Tytön nimet yleensä loppuu A kirjaimeen, kuin taas mietit että kuinka monta pojan nimeä loppuu A:han? EELIA on kaunis tytön nimi joka sointuu kuin sävel se on kuin laulajan kaunis taidenimi. Uskon että ihan kuka vain haluaisi olla Eelia niminen! Tässä teille ratkaisu kummaan kysymykseeni EELIA ON TYTÖN NIMI

• Anonyymi

Täällä asusta ihana Poika nimeltä Eelia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä asusta ihana Poika nimeltä Eelia.

Niin ja kirjoittaja on nimeltään EELIA JA OLEN TYTTÖ

• Anonyymi

Ei nykyisin ole enää tyttöjä tai poikia.
      Ei ole myöskään tytöjen/poikien nimiä.
      Pirkko voi ihan hyvin olla mies ja Pentti voi olla nainen.

• Anonyymi

Mun yhden ystävän nimi on Eelia ja hän on tyttö.

• Anonyymi

se on ohmon nimi

• Anonyymi

Se on nimi ja mä oon tyttö ja mun nimi on eelia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 512
      7677
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2676
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2581
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1930
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1778
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      4
      1495
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1193
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1168
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe