046 suunta

kertokaa

Minkä operaattorin liittymä numero alkaa numerolla 046-89, on nimittäin tullut jotain ihme häiriköintiä kyseisestä numerosta. Onko kyseessä prepaid liittymä?

20

44541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiuhtinen

      kyseessä on kolumbus

      • Anonyymi

        Eikä ole kuin Elisa.


    • äiti f

      Tyttärelleni tuli törky viesti jossa pyydettiin vielä kuvaakin. Tein rikosilmoituksen.

      • äiti f urpo

        No et turhan urpo ole?


    • Salainen tai prepaid

      Minulle tuli puhelu 19.1.2012 numerosta joka alkaa 046-60. Sanoi olevansa Vammaisten koulutuksen ja työllistymisen tuki ry:stä. Tiedustelin numerotiedustelusta, josta numeron sanottiin olevan salainen tai prepaid liittymä.

      • janus63

        046 6001319 Vammaisten Koulutuksen ja Työllistymisen Tuki ry


    • lorttonen1

      Tää soittelee taas... :/

    • ELaine

      Niin soittelee... :/

      • Ihaa

        0466001340 soitaa, linja katkeaa heti kun vastaa.


      • Jepsas
        Ihaa kirjoitti:

        0466001340 soitaa, linja katkeaa heti kun vastaa.

        046 613.. Tuli vihjaileva romanttinen viesti.. Ketä tää on..


      • ghf
        Jepsas kirjoitti:

        046 613.. Tuli vihjaileva romanttinen viesti.. Ketä tää on..

        Ketä..? :-D


    • Anonyymi

      Karvainen Jorma kuulemma soittelee ainakin noista numeroista WhatsAppilla videopuheluita ja voitte sitten arvaillakin mitä sisältö on.

    • Anonyymi

      Alunperin 046 on ollut Elisa tavoitettavuuspalvelujen numerosuunta.

      Myöhemmin Elisa on alkanut antaa tuosta numerosarjasta numeroita myös Prepaid -liittymille.

      Eli kyseessä voi olla joko Elisa tavoitettavuuspalvelun numerosuunta tai sitten joko Kolumbus tai Saunalahti Prepaid.

    • Anonyymi

      046 ja 042 alkuisista numeroista soitetaan näitä Microsoftin nimissä olevia tietojen kalastelupuheluita. Puhelut ovat selvästi tulleet Intiasta (aksentin perusteella) ja kyseessä on call center tyyppinen yritys jonka tarkoituksena saada ihmisiltä vilunkipelillä rahaa.
      Erikoista, että operaattorit eivät tarkista yritysten taustoja, kun antavat numeroita mahdollisesti rikolliseen toimintaan?

      • Anonyymi

        Eikös prepaidin voi tilata vaikka saunamökkiin gambiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös prepaidin voi tilata vaikka saunamökkiin gambiaan.

        Tori.fi ja muissa esiintyy Prepaid liittymää.
        Sen avulla on helppo tehdä nettihuijaus, saatuaan rahat-ennakkomaksun—- yhteys loppuu.
        Prepaid pitäisi ylsilöidä paremmin.


    • Anonyymi

      Sain tekstarin 046 alkuisesta numerosta. On kuulemma tavarantoimitus ja joku koodi oli alla.
      Just maanantaina hain Ärrältä tilaamani paketin. PostNorth oli toimittajafirma.
      Mitään muuta en ole tilannut.
      En avannut tekstaria kun luin PostNothin sivuilta että huijari-ilmoituksia on liikkeellä silloin tällöin.
      Mistä nuo rikolliset tietää milloin joku tilaa jotain ? Onko firmassa rikollisia ilmiantajia töissä ?!!

      • Eivät huijarit (yleensä) tiedä eivätkä välitä siitä onko huijattavalla tavaraa oikeasti tulossa, vaan syytävät "saapumisilmoituksia" sadoin tuhansin.

        Aina johonkin osuu, joka on samalla kertaa sekä odottamassa pakettia, niin kiireinen, ettei jaksa ajatella ja muutoinkin vähän yksinkertainen.


    • Anonyymi

      Minkä ihmeen takia suomi24:n ylläpito poisti viestini, jossa sanoin, että 046 on Elisan prepaid -liittymien suuntanumero? Tiedän ihan 100% varmasti, että se on, koska itselläni on Elisan prepaid -liittymä ja oma numeroni alkaa suuntanumerolla 046.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe