046 suunta

kertokaa

Minkä operaattorin liittymä numero alkaa numerolla 046-89, on nimittäin tullut jotain ihme häiriköintiä kyseisestä numerosta. Onko kyseessä prepaid liittymä?

20

44542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiuhtinen

      kyseessä on kolumbus

      • Anonyymi

        Eikä ole kuin Elisa.


    • äiti f

      Tyttärelleni tuli törky viesti jossa pyydettiin vielä kuvaakin. Tein rikosilmoituksen.

      • äiti f urpo

        No et turhan urpo ole?


    • Salainen tai prepaid

      Minulle tuli puhelu 19.1.2012 numerosta joka alkaa 046-60. Sanoi olevansa Vammaisten koulutuksen ja työllistymisen tuki ry:stä. Tiedustelin numerotiedustelusta, josta numeron sanottiin olevan salainen tai prepaid liittymä.

      • janus63

        046 6001319 Vammaisten Koulutuksen ja Työllistymisen Tuki ry


    • lorttonen1

      Tää soittelee taas... :/

    • ELaine

      Niin soittelee... :/

      • Ihaa

        0466001340 soitaa, linja katkeaa heti kun vastaa.


      • Jepsas
        Ihaa kirjoitti:

        0466001340 soitaa, linja katkeaa heti kun vastaa.

        046 613.. Tuli vihjaileva romanttinen viesti.. Ketä tää on..


      • ghf
        Jepsas kirjoitti:

        046 613.. Tuli vihjaileva romanttinen viesti.. Ketä tää on..

        Ketä..? :-D


    • Anonyymi

      Karvainen Jorma kuulemma soittelee ainakin noista numeroista WhatsAppilla videopuheluita ja voitte sitten arvaillakin mitä sisältö on.

    • Anonyymi

      Alunperin 046 on ollut Elisa tavoitettavuuspalvelujen numerosuunta.

      Myöhemmin Elisa on alkanut antaa tuosta numerosarjasta numeroita myös Prepaid -liittymille.

      Eli kyseessä voi olla joko Elisa tavoitettavuuspalvelun numerosuunta tai sitten joko Kolumbus tai Saunalahti Prepaid.

    • Anonyymi

      046 ja 042 alkuisista numeroista soitetaan näitä Microsoftin nimissä olevia tietojen kalastelupuheluita. Puhelut ovat selvästi tulleet Intiasta (aksentin perusteella) ja kyseessä on call center tyyppinen yritys jonka tarkoituksena saada ihmisiltä vilunkipelillä rahaa.
      Erikoista, että operaattorit eivät tarkista yritysten taustoja, kun antavat numeroita mahdollisesti rikolliseen toimintaan?

      • Anonyymi

        Eikös prepaidin voi tilata vaikka saunamökkiin gambiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös prepaidin voi tilata vaikka saunamökkiin gambiaan.

        Tori.fi ja muissa esiintyy Prepaid liittymää.
        Sen avulla on helppo tehdä nettihuijaus, saatuaan rahat-ennakkomaksun—- yhteys loppuu.
        Prepaid pitäisi ylsilöidä paremmin.


    • Anonyymi

      Sain tekstarin 046 alkuisesta numerosta. On kuulemma tavarantoimitus ja joku koodi oli alla.
      Just maanantaina hain Ärrältä tilaamani paketin. PostNorth oli toimittajafirma.
      Mitään muuta en ole tilannut.
      En avannut tekstaria kun luin PostNothin sivuilta että huijari-ilmoituksia on liikkeellä silloin tällöin.
      Mistä nuo rikolliset tietää milloin joku tilaa jotain ? Onko firmassa rikollisia ilmiantajia töissä ?!!

      • Eivät huijarit (yleensä) tiedä eivätkä välitä siitä onko huijattavalla tavaraa oikeasti tulossa, vaan syytävät "saapumisilmoituksia" sadoin tuhansin.

        Aina johonkin osuu, joka on samalla kertaa sekä odottamassa pakettia, niin kiireinen, ettei jaksa ajatella ja muutoinkin vähän yksinkertainen.


    • Anonyymi

      Minkä ihmeen takia suomi24:n ylläpito poisti viestini, jossa sanoin, että 046 on Elisan prepaid -liittymien suuntanumero? Tiedän ihan 100% varmasti, että se on, koska itselläni on Elisan prepaid -liittymä ja oma numeroni alkaa suuntanumerolla 046.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe