Mistähän löytyisi koukkunumeroiden millimetrivastaavuus.... Ei ole omalla googletuksella selkokielistä sivua tullut vastaan?
Vastaukset 3
- AFTM#4
18# on 1:1 muurahainen ja 20# hyttynen.
Siimat ja vapa ovat aftm#x luokasta riippuen.
Koukkujen valmistajat kertovat varmasti eli kokeile valmistajien sivuja.- on...
Kysymyksen merkitys on siinä että sain tunturiretkeä varten sarjan valokuvia ns. hyviksi tunnetuista perhoista ja nee oli kuvattu kompassin mm-asteikkoa vasten. Kun piti perhot.netistä tilata vastaavia niin milläs sovitat tunnetut millit näihin koukkunumeroihin? Siinä pohja kysymykselle ja ei ole vieläkään selvinnyt...
- Korpiainen
Etsippä käsiisi kirja Oivalliset ottiperhot kirj.
Juha Pusa 1995 ISBN 951-97264-0-3.
Siellä on sivuilla 17-23 eri valmistajien koukkukuvia 1:1 siitä vaan viivottimella mittailemaan,parempaa vihjettä en osaa antaa tuon kyllä pitäisi riittää.
Kireitä siimoja terv Antsu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518