paljonko maksaa rulla AIV-paaluverkkoa? siis sidontaverkko ja moneenko paaluun se riittää??
kiitos etukäteen..
paaluverkko
5
1013
Vastaukset
- paalille
Kotimainen verkko maksoi, 3000 metrin rulla, 207 euroa veroineen.Verkkoa menee noin kaksi kertaa paalin ympäri joten siitä voi laskea.Taitaa tulla noin 7-8 metriä tavallista 1,2 metrin paalia kohden.
- hämmästynyt paalun verkotuk...
mitään verkkoja laiteta.Paalut juntataan maahan pystyyn tukemaan päälletulevaa rakennetta pehmeässä maastossa.Ei niihin verkkoja kääritä.
- onkin
kymysys varsin tukevatekoisesta verkkoaidasta.
- hämmästynyt.........
onkin kirjoitti:
kymysys varsin tukevatekoisesta verkkoaidasta.
asia niinkin.
- Balue
Saksalainen, toimii hyvin, 3 km rulla siinä 170 euroa, riittää itsellä n 250 paaliin, kun kierroksia 2,3. Piippolainen toimii myös, mutta liian kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882