Olemme varanneet koko perheelle matkan Espanjaan , mutta nyt alkoi äitiä pelotta, että kone tippuu. Kaduttaa koko matkan varaaminen. Mitä teen ? Olen ilon pilaaja, Ajattelen, että vien perheeni johonkin vaaralliseen tilanteesee tahallani. Otanko lääkettä ennen koneeseen menoa ? Olen lentänyt kyllä aikaisemminkin monta vuotta sitten .
pelottaa
5
736
Vastaukset
- cherry3
Ajattele jotain muuta kuin pelottavaa asiaa. Ajattele, miten mukavaa teillä tulee olemaan matkalla koko perheen kanssa.
Myönnän, että itseänkin helposti pelottaa, varsinkin etukäteen ennen lentoa, mutta koneessa se pelko laantuu.
Lähtö tulee sitten kun tulee, eikä se pelkääminen mitään auta.
Pientä rauhoittavaa voit ottaa jos hirveesti pelottaa. - kannattaa ottaa yhteyttä
Esim. Finnairiin, joka järjestää lentopelkokursseja. Eikä sinne osallistuminen ole mitenkään hävettävää, sillä lentämisen pelkääminen on täysin normaalia kun ihminen ei tunne olevansa itse tilanteen herra. Finnairin sivuilta löytyy lisää tietoa asiasta.
Rauhoittavien suhteen suosittelen olemaan varovainen. Koneessa alhaisempi ilmanpaine voi vaikuttaa yhdessä nautittujen lääkkeiden kanssa yllättävän voimakkaasti - äläkä nauti sitten rauhoittavien kanssa edes sitä yhtä punaviinilasillista, mutta lentomatkasta tulee varmasti täysi helvetti sinulle ja muille.- pelkääjä
Kursseille ei nyt ehdi,tämä loma varattiin ihan ex tempore, ensin ajateltiin kierrellä autolla Euroopassa ( taitaa olla vielä vaarallisempaa ) Kai minä sitten jonkin napin otan, jos alkaa kovasti pelottaa.
- sinulle...
Olet oikeassa:Olet ilon pilaaja,sillä kirjoittelet milloin milläkin nimimerkillä ja milloin mihinkin asiaan liittyen milloin mitäkin tällä palstalla...ja aina kirjoituksesi paljastaa sinut yhdeksi ja samaksi feikiksi.Eli sinänsä olet ilon pilaaja mutta myös yksi tämän palstan pilaajista :-) Onnittelut.
- pelkääääjä
Olen kysynyt tältä palstalta neuvoa monesta asiasta eri nimimerkillä, se on totta, aina saanut asiallisen vastauksen paisi nyt SINULTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015