kuka myy matkan minulle

Kultahietikolle!

jos on este itse päästä jo ostetulle matkalle. Voisin ehkä maksaa 200euroa yhden viikon lomasta Kultahietikolla! Tarjotkaa.

14

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EHKÄ...

      ...maksaa? Voi kun houkutteleva ja avokätinen tarjous sinulta!

      • neuvo

        Matkatoimistot varmasti myyvät.Sinne suuntaan kun kävelet!!


    • .............

      et tällähetkellä matkaa sinne saa tuolla hintaa!!!!!!!!!!!!!!!!

      • hehhhhhe

        suomessa baari-iltaan voi helposti mennä tuo 200e.naurettava summa


      • matkan sinne 4 tähden
        hehhhhhe kirjoitti:

        suomessa baari-iltaan voi helposti mennä tuo 200e.naurettava summa

        hotlaan (Zdravets,paikallinen luokitus),aika:15.6-22.7 alle 200e (sis.toimistokulut aamiaisbuffet). Työttömän täytyy etsiä halpoja äkkilähtöjä, joten mikä vaan K-hietikon hotelli käy mulle jos saan 200e:lla viikon sinne aamiaisbuffee tietysti olla pitää ;). Älkää närkästykö tästä! Siis jos vaikka sairastutte/muusta syystä ette pääse, ostaisin ko. hintaan mieluusti. Käyttörahaa pitää säästää n.250-300e (se riittää),jo 2 krt tänä vuonna siellä vk:n ollut joten kolmas kerta ei ois pahitteeksi,vai mitä! Tarjotkaapa!


      • näpyttelyvirhe
        matkan sinne 4 tähden kirjoitti:

        hotlaan (Zdravets,paikallinen luokitus),aika:15.6-22.7 alle 200e (sis.toimistokulut aamiaisbuffet). Työttömän täytyy etsiä halpoja äkkilähtöjä, joten mikä vaan K-hietikon hotelli käy mulle jos saan 200e:lla viikon sinne aamiaisbuffee tietysti olla pitää ;). Älkää närkästykö tästä! Siis jos vaikka sairastutte/muusta syystä ette pääse, ostaisin ko. hintaan mieluusti. Käyttörahaa pitää säästää n.250-300e (se riittää),jo 2 krt tänä vuonna siellä vk:n ollut joten kolmas kerta ei ois pahitteeksi,vai mitä! Tarjotkaapa!

        siis oli viikon matka tietysti eli ajalla: 15.6-22.6 (juhannuksen aika varmaan halpensi matkaa...)


      • matkavakuutus
        matkan sinne 4 tähden kirjoitti:

        hotlaan (Zdravets,paikallinen luokitus),aika:15.6-22.7 alle 200e (sis.toimistokulut aamiaisbuffet). Työttömän täytyy etsiä halpoja äkkilähtöjä, joten mikä vaan K-hietikon hotelli käy mulle jos saan 200e:lla viikon sinne aamiaisbuffee tietysti olla pitää ;). Älkää närkästykö tästä! Siis jos vaikka sairastutte/muusta syystä ette pääse, ostaisin ko. hintaan mieluusti. Käyttörahaa pitää säästää n.250-300e (se riittää),jo 2 krt tänä vuonna siellä vk:n ollut joten kolmas kerta ei ois pahitteeksi,vai mitä! Tarjotkaapa!

        korvaa matkan hinnasta suurimman osan, jos ei kokonaan.


      • Sairastunut
        matkavakuutus kirjoitti:

        korvaa matkan hinnasta suurimman osan, jos ei kokonaan.

        Korvasi kokonaan.


      • Oikein !
        Sairastunut kirjoitti:

        Korvasi kokonaan.

        Aloittaja taitaa olla naiivi ja pitää muita yhtä naiiveina = tyhminä !!!


    • :DDDDDDDD

      tarjoa itse tai ole tarjoamatta, ketään ei kiinnosta, ongelma on ihan sun oma!
      mistä pönttövuoresta olet ???

    • haloohaloo..........

      Mikähä lie ongelma viestiin vastanneilla. Eihän se oo tyhmä joka kysyy vaan se joka vastaa:D

      • kysyjää

        Totta se on , että 200 € pääsee viikon matkalle , jos ottaa äkkilähdön eikä määrittele majoitusta.Matkallani tänä keväänä oli eräs henkilö,joka oli ottanut sellaisen ja hän oli 3:n tähden hotellissa aamupaloineen . Ottakaa selvää ensin ja sitten vinoilkaa , jos on aihetta.


      • sitten ostamaan!
        kysyjää kirjoitti:

        Totta se on , että 200 € pääsee viikon matkalle , jos ottaa äkkilähdön eikä määrittele majoitusta.Matkallani tänä keväänä oli eräs henkilö,joka oli ottanut sellaisen ja hän oli 3:n tähden hotellissa aamupaloineen . Ottakaa selvää ensin ja sitten vinoilkaa , jos on aihetta.

        ei tartte täällä enää vinkua.


    • käyttäisit

      ne valtiolta saamas rahat muuhun kuin lomailuun!
      -JA MENE TÖIHIN!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe