jos on este itse päästä jo ostetulle matkalle. Voisin ehkä maksaa 200euroa yhden viikon lomasta Kultahietikolla! Tarjotkaa.
kuka myy matkan minulle
14
1704
Vastaukset
- EHKÄ...
...maksaa? Voi kun houkutteleva ja avokätinen tarjous sinulta!
- neuvo
Matkatoimistot varmasti myyvät.Sinne suuntaan kun kävelet!!
- .............
et tällähetkellä matkaa sinne saa tuolla hintaa!!!!!!!!!!!!!!!!
- hehhhhhe
suomessa baari-iltaan voi helposti mennä tuo 200e.naurettava summa
- matkan sinne 4 tähden
hehhhhhe kirjoitti:
suomessa baari-iltaan voi helposti mennä tuo 200e.naurettava summa
hotlaan (Zdravets,paikallinen luokitus),aika:15.6-22.7 alle 200e (sis.toimistokulut aamiaisbuffet). Työttömän täytyy etsiä halpoja äkkilähtöjä, joten mikä vaan K-hietikon hotelli käy mulle jos saan 200e:lla viikon sinne aamiaisbuffee tietysti olla pitää ;). Älkää närkästykö tästä! Siis jos vaikka sairastutte/muusta syystä ette pääse, ostaisin ko. hintaan mieluusti. Käyttörahaa pitää säästää n.250-300e (se riittää),jo 2 krt tänä vuonna siellä vk:n ollut joten kolmas kerta ei ois pahitteeksi,vai mitä! Tarjotkaapa!
- näpyttelyvirhe
matkan sinne 4 tähden kirjoitti:
hotlaan (Zdravets,paikallinen luokitus),aika:15.6-22.7 alle 200e (sis.toimistokulut aamiaisbuffet). Työttömän täytyy etsiä halpoja äkkilähtöjä, joten mikä vaan K-hietikon hotelli käy mulle jos saan 200e:lla viikon sinne aamiaisbuffee tietysti olla pitää ;). Älkää närkästykö tästä! Siis jos vaikka sairastutte/muusta syystä ette pääse, ostaisin ko. hintaan mieluusti. Käyttörahaa pitää säästää n.250-300e (se riittää),jo 2 krt tänä vuonna siellä vk:n ollut joten kolmas kerta ei ois pahitteeksi,vai mitä! Tarjotkaapa!
siis oli viikon matka tietysti eli ajalla: 15.6-22.6 (juhannuksen aika varmaan halpensi matkaa...)
- matkavakuutus
matkan sinne 4 tähden kirjoitti:
korvaa matkan hinnasta suurimman osan, jos ei kokonaan.
- Sairastunut
matkavakuutus kirjoitti:
korvaa matkan hinnasta suurimman osan, jos ei kokonaan.
Korvasi kokonaan.
- Oikein !
Sairastunut kirjoitti:
Korvasi kokonaan.
Aloittaja taitaa olla naiivi ja pitää muita yhtä naiiveina = tyhminä !!!
- :DDDDDDDD
tarjoa itse tai ole tarjoamatta, ketään ei kiinnosta, ongelma on ihan sun oma!
mistä pönttövuoresta olet ??? - haloohaloo..........
Mikähä lie ongelma viestiin vastanneilla. Eihän se oo tyhmä joka kysyy vaan se joka vastaa:D
- kysyjää
Totta se on , että 200 € pääsee viikon matkalle , jos ottaa äkkilähdön eikä määrittele majoitusta.Matkallani tänä keväänä oli eräs henkilö,joka oli ottanut sellaisen ja hän oli 3:n tähden hotellissa aamupaloineen . Ottakaa selvää ensin ja sitten vinoilkaa , jos on aihetta.
- sitten ostamaan!
kysyjää kirjoitti:
Totta se on , että 200 € pääsee viikon matkalle , jos ottaa äkkilähdön eikä määrittele majoitusta.Matkallani tänä keväänä oli eräs henkilö,joka oli ottanut sellaisen ja hän oli 3:n tähden hotellissa aamupaloineen . Ottakaa selvää ensin ja sitten vinoilkaa , jos on aihetta.
ei tartte täällä enää vinkua.
- käyttäisit
ne valtiolta saamas rahat muuhun kuin lomailuun!
-JA MENE TÖIHIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725