jos on este itse päästä jo ostetulle matkalle. Voisin ehkä maksaa 200euroa yhden viikon lomasta Kultahietikolla! Tarjotkaa.
kuka myy matkan minulle
14
1665
Vastaukset
- EHKÄ...
...maksaa? Voi kun houkutteleva ja avokätinen tarjous sinulta!
- neuvo
Matkatoimistot varmasti myyvät.Sinne suuntaan kun kävelet!!
- .............
et tällähetkellä matkaa sinne saa tuolla hintaa!!!!!!!!!!!!!!!!
- hehhhhhe
suomessa baari-iltaan voi helposti mennä tuo 200e.naurettava summa
- matkan sinne 4 tähden
hehhhhhe kirjoitti:
suomessa baari-iltaan voi helposti mennä tuo 200e.naurettava summa
hotlaan (Zdravets,paikallinen luokitus),aika:15.6-22.7 alle 200e (sis.toimistokulut aamiaisbuffet). Työttömän täytyy etsiä halpoja äkkilähtöjä, joten mikä vaan K-hietikon hotelli käy mulle jos saan 200e:lla viikon sinne aamiaisbuffee tietysti olla pitää ;). Älkää närkästykö tästä! Siis jos vaikka sairastutte/muusta syystä ette pääse, ostaisin ko. hintaan mieluusti. Käyttörahaa pitää säästää n.250-300e (se riittää),jo 2 krt tänä vuonna siellä vk:n ollut joten kolmas kerta ei ois pahitteeksi,vai mitä! Tarjotkaapa!
- näpyttelyvirhe
matkan sinne 4 tähden kirjoitti:
hotlaan (Zdravets,paikallinen luokitus),aika:15.6-22.7 alle 200e (sis.toimistokulut aamiaisbuffet). Työttömän täytyy etsiä halpoja äkkilähtöjä, joten mikä vaan K-hietikon hotelli käy mulle jos saan 200e:lla viikon sinne aamiaisbuffee tietysti olla pitää ;). Älkää närkästykö tästä! Siis jos vaikka sairastutte/muusta syystä ette pääse, ostaisin ko. hintaan mieluusti. Käyttörahaa pitää säästää n.250-300e (se riittää),jo 2 krt tänä vuonna siellä vk:n ollut joten kolmas kerta ei ois pahitteeksi,vai mitä! Tarjotkaapa!
siis oli viikon matka tietysti eli ajalla: 15.6-22.6 (juhannuksen aika varmaan halpensi matkaa...)
- matkavakuutus
matkan sinne 4 tähden kirjoitti:
korvaa matkan hinnasta suurimman osan, jos ei kokonaan.
- Sairastunut
matkavakuutus kirjoitti:
korvaa matkan hinnasta suurimman osan, jos ei kokonaan.
Korvasi kokonaan.
- Oikein !
Sairastunut kirjoitti:
Korvasi kokonaan.
Aloittaja taitaa olla naiivi ja pitää muita yhtä naiiveina = tyhminä !!!
- :DDDDDDDD
tarjoa itse tai ole tarjoamatta, ketään ei kiinnosta, ongelma on ihan sun oma!
mistä pönttövuoresta olet ??? - haloohaloo..........
Mikähä lie ongelma viestiin vastanneilla. Eihän se oo tyhmä joka kysyy vaan se joka vastaa:D
- kysyjää
Totta se on , että 200 € pääsee viikon matkalle , jos ottaa äkkilähdön eikä määrittele majoitusta.Matkallani tänä keväänä oli eräs henkilö,joka oli ottanut sellaisen ja hän oli 3:n tähden hotellissa aamupaloineen . Ottakaa selvää ensin ja sitten vinoilkaa , jos on aihetta.
- sitten ostamaan!
kysyjää kirjoitti:
Totta se on , että 200 € pääsee viikon matkalle , jos ottaa äkkilähdön eikä määrittele majoitusta.Matkallani tänä keväänä oli eräs henkilö,joka oli ottanut sellaisen ja hän oli 3:n tähden hotellissa aamupaloineen . Ottakaa selvää ensin ja sitten vinoilkaa , jos on aihetta.
ei tartte täällä enää vinkua.
- käyttäisit
ne valtiolta saamas rahat muuhun kuin lomailuun!
-JA MENE TÖIHIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882