HEI,Oisko kellään vinkkiä/neuvoa miten saisin hammaslääkäri pelkoni pois.?
Olen koko ikäni potenu hammas lääkäri kammoa/pelkoa.
Varsinkin sillo aina pelko tila iskee kun,olen siel hoitohuoneessa,tuska hiki ja pyörryttäminen alkaa yms.
Tänää viimeks olin pyörtyä kun,pois pääsin hammas lääkäristä vaik tiesin mitä tekevät yms.Ja oli luotettava/tuttu hammas lääkäri ja hän kertoi koko ajan toimen piteen aikana mitä hän tekee milloinkin.
Hammaslääkäristä ei ole moittimista mutta Pelko on aina suuri...Hyvää loppu kesää kaikille.
Hammaslääkäri kammo
6
621
Vastaukset
- hammaslääkärin
kanssa. Tuo hammaslääkäripelko on yleisempää kuin luullaan. Eiköhän sitä jotakin helpotusta asiaan löydy.
Ja kai loppupelissä voi tehdä niin, että nukuttavat hammaspolilla ja hoitavat koko kaluston kuntoon kerralla, jos homma ei muuten onnistu.- myös kammoinen
Voi kun oliskin mahdollista että hoituis nukutuksessa koko kalusto kuntoon, sinä aloittaja sentään olet päässyt lääkärille asti. Minä en saa edes aikaa varatuksi kun jo pelkkä ajatus alkaa ahdistamaan niin että itkettää ja tärisen.
Mulla on ihan oikeat syyt tälle että en ole ainoastaan vainohrhainen... - Äiti-1976
myös kammoinen kirjoitti:
Voi kun oliskin mahdollista että hoituis nukutuksessa koko kalusto kuntoon, sinä aloittaja sentään olet päässyt lääkärille asti. Minä en saa edes aikaa varatuksi kun jo pelkkä ajatus alkaa ahdistamaan niin että itkettää ja tärisen.
Mulla on ihan oikeat syyt tälle että en ole ainoastaan vainohrhainen...HEI,Onneks en ole ainut jolla on hammas lääkäri kammo/pelko.Joskus muksuna olen tuon kammon/pelon saanu....Ja siks on hankala mennä välil ees tuonne yksityiselle hammas lääkärille.
Et,sinäkään ole Yksin tuon asian kanssa, vaikka siltä voi tuntua.Olemme kohtalo tovereita...
TOIVOTAN SINULLE HYVÄÄ JATKOA,JA ROHKEUTTA....! Äiti-1976 kirjoitti:
HEI,Onneks en ole ainut jolla on hammas lääkäri kammo/pelko.Joskus muksuna olen tuon kammon/pelon saanu....Ja siks on hankala mennä välil ees tuonne yksityiselle hammas lääkärille.
Et,sinäkään ole Yksin tuon asian kanssa, vaikka siltä voi tuntua.Olemme kohtalo tovereita...
TOIVOTAN SINULLE HYVÄÄ JATKOA,JA ROHKEUTTA....!joskus lapsena olen kammon saanut. Hoitomenetelmät oli vähän eri silloin kuin nyt. Käyn herkkäkätisellä, erittäin ammattitaitoisella yksityisellä naislääkärillä. Rukoilen mennessäni :)
- kuin soitto
myös kammoinen kirjoitti:
Mulla on ihan oikeat syyt tälle että en ole ainoastaan vainohrhainen...ensineuvoon ja aika omalle lääkärille. Kyllä hampaat ovat ihmiselle niin tärkeät kapistukset, että ne pitää kunnossa olla. Rikkinäisistä hampaista voi aiheutua paljon haittaa, jopa terveydellisiäkin.
Tiedän, että esim. ylivilkkaille lapsille on pitänyt hammashoito tehdä nukutuksessa, koska muuten ei tule mitään ja hampaat on saatava kuntoon. Miksei sitten aikuiselle, jolla on hammaslääkärikammo? Ei muuta kuin soittamaan! Tai kirjaudu hyvis.fi-sivujen kautta ja voit laittaa kyselyn ja saat vastauksen omaan sähköpostiin.
- ent. Mikkeliläinen
Heikki Reinikaiselle siihen Hallituskadun ja Maaherrankadun kulmaan. On (ainakin oli) Mikkelin paras ja inhimillisin hammaslääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2669480IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2996659Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?671604Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721033Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312741