http://www.yle.fi/syrhama/

katjuzgainen

niin et jos joku on pelannu ja tietää sen kolmos avaimen ristikoiden vastaukset niin voisko kertoo ku en tiiä ainakaan mikä on runojen veitsi ja yms. ja siinä yhessä missä kysytään kaikee et mikä on näyttelijöiden työpaikka niin tiedän siinä kaikkeen vastaukset mut se ei mee silti:/ ja siinä toisessakaa se ei mee..pliis auttakaa:/ oon yrittäny ja miettiny monta kuukautta:| kiitos jo etukäteen

19

2446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopetus

      eli 1) TEATTERI 2) RIISI 3) SILMÄT 4) TYYNY 5)NYRKKI

      ja siitä toisesta en tiedä itsekään, toivottavasti auttaa :D

    • sILMITÖN.....SÄÄSKI

      aapuuuaa joku jos tietää mikä on runojen veitsi kertoo mulle!:

    • annafani

      Se on tikari=)

    • late1kdjfnjmfdmfdmfm

      en tiedä vastausta itsekään

    • MÄ VAAN

      OLISIKO TIKARI? EN TIEDÄ SAITKO JO VASTAUKSEN, MUTTA KAIKEN VARALTA...

    • tietäjät

      runojen veitsi on sellainen asia jonka vain osa voivat käsittää se on ..................................................``riimi``

      • tietäjät

        no ei me tiietä veikattiin riimiä mutta se oli väärin mut oliskohan se tikari


      • jzs
        tietäjät kirjoitti:

        no ei me tiietä veikattiin riimiä mutta se oli väärin mut oliskohan se tikari

        Voiskos joku kertoa sen kolmos avaimen niitten salasanojen vastauksia. Jään niihin aina jumiin...


      • 97
        jzs kirjoitti:

        Voiskos joku kertoa sen kolmos avaimen niitten salasanojen vastauksia. Jään niihin aina jumiin...

        1)EMAKKO 2)KORVAT 3)TÄTI 4)TIKARI 5)ISÄ 6) SÄÄSKI


      • a-ino
        97 kirjoitti:

        1)EMAKKO 2)KORVAT 3)TÄTI 4)TIKARI 5)ISÄ 6) SÄÄSKI

        mää kirjotin siihen tikari, mut se ei menny läpi "help me"


      • KAKKA222
        a-ino kirjoitti:

        mää kirjotin siihen tikari, mut se ei menny läpi "help me"

        KIRJOITAKAA NE ISOLLA NII SE ONNISTUU


      • A-INO
        KAKKA222 kirjoitti:

        KIRJOITAKAA NE ISOLLA NII SE ONNISTUU

        EN TAJUA SITÄ KELLO JUTTUA SE ON VAIKEA AUTTAKAA ANTAMALLA JOKU ESIMERKKI


      • kaaira
        jzs kirjoitti:

        Voiskos joku kertoa sen kolmos avaimen niitten salasanojen vastauksia. Jään niihin aina jumiin...

        3. avaimen arvoituksien vastauksia
        mitä enemmän kuivaat sen märemmäksi se tulee? =pyyhe
        munan kokoinen mutta yltää talon ympäri? =lankakerä
        tulee lasin läpi sitä rikkomatta? =valo


    • se viisain xD :D

      1. emakko 2. korvat 3. täti 4.tikari 5. isä tai isi 6. sitä en tiedä koitin silmät mutta ei toiminut :/ varmaan kun sivuja ei päivitetä enään ja tuota toistakaan sekään ei mennyt oikein

      • joku jossain vaiheessa

        Hei haloo se 6.on sääski. Isolla kaikki!
        Ja 5.on isÄ.Se ristikko on tollanen.Se menee just noin...
        EMAKKORVATÄTIKARISÄÄSKI


    • AAPUA

      mikä on 3. avaimen mikä on kiinni nurkassa mutta voi silti matkustaa ympäri maailmaa

      • Enälyy

        :d ENTIIÄ entä kello tehtävä????? EN ÄLYYY XD


    • pikinipsu

      mikä on silmälaseissa pareina esintyvä

    • Anonyymi

      Kenellä on lakki jalassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe