Hei!
Kävipä niin, että viime kesänä hankittu saunalahden kytkykänny, N76, viime kuussa vain lopullisesti pimahti näytöiltään. Aiemmin väliin sekoili, mutten välittäny :(
Saunalahden asiakaspalvelu käski viemään elisashopitin huoltoon.. vein. Ensin siellä vain sanottiin, et taitaapi vaan olla joku sähkövika.. hmm.
Tänään jo rupesin kyselemään mikä mättää.. kun ei mtn kuulu. Tulos.. muutamien puhelujen jälkeen.. Että takuu ei tässä tapauksessa korvaa mtn, koska(sain sitten sähköpostiin kuvia ja lausunnon pyytäessäni sitä)
"Piirikortilla havaitsimme takuun ulkopuolisia vaurioita, itseaiheutettuja / takuuehtojen vastaisia huoltotoimenpiteitä.
Liitintä juotettu jolloin liittimen muovinen osa sulanut, lisäksi tinaa on levinnyt piirikortin kultauksille. Yksi jalka ei ole liittimeltä juottunut ollenkaan.
Lisäksi yksi mikropiiri on murtunut kulmasta."
Hassua vain, etten ole ikinä käyttänyt kännyäni huollossa..!!!!! Tuskimpa mun kissakaa on yöllä käynyt leikkimässä juotellen kännyä... :D
Kuinka tässä nyt toimisi? Kuulemma korjaavat mielellään, kunhan vain itse maksan.. eli korjautan noita vaurioita, joita en ole takuulla aiheuttanut.. kele.
Yks arvio oli sitten, että olen alunperin saanut jonkun palauttaman puhelimen.. nojaa.. en oikeen jaksas uskoa. Ja eiköhän tuollaiset juotosmokat olisi tehnyt kännyn muutenkin toimimattomaksi jo alunperin?!
Neuvokaas joku järkevä, ennenkuin huomenna alan soittelemaan saunalahteen, kuluttaja-asiamiehelle yms.. kun kuitenkaan, ei mulla taida olla mtn mahkuja todistaa, etten sitä kännyä missään ole käyttänyt.. snif. Taitaa jäädä omaks kipeeks koko homma.:(
Neuvoa?!
N76Häröö
1
460
Vastaukset
- jenczu
..että saunalahti ei huolla puhelintasi, vaan nokian valtuutettu huolto Anglo Service. Operaattori on välikäsi puhelimen huoltoasioissa. Anglo Service päättää huolloista ja siitä, mikä menee takuuseen. Nokialla on tietyt takuuehdot. Operaattori ei kuitenkaan oikein voi asialle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115407Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖513463Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403436Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933328- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311666450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341647Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1511316- 161179