Moro!
Mistä olette tilanneet Sigraa tai muuta vastaavaa?Onko kukaan tilannut täältä.MyLoveToys.Heille käy vain Visa tai joku muu Luottokortti maksuvälineeksi.Jos maksan Visalla,miten toimin?Tarkat ja asialliset ohjeet kiitos!Ps.Hyvää Kesää kaikille!
Sigraa
4
1419
Vastaukset
- tässä,,,
Mitä tarkkoja ohjeita tarkoitat? Ihan tuikitavallinen nettilomake täytetään ainoa ero että siinä on kentät visanumerolle ja varmistusnrolle (3 numeroa). Tietty nimi ja osoite jne. Mastercardissa usein pompataan suomalaisen pankin sivuille varmistamaan pankkitunnuksilla henkilöllisyys.
- pettynyt
Itse tilasin tuolta mainitsemastasi paikasta ja pillerit jäi tulliin, ei tosin tullut muuta sanktiota kuin vaadittiin kirjallinen lupa tullille hävittää pillerit.
- sigraa saanut
Miksiköhän Sigrasi jäi tulliin? Onko Sigra jotenkin kiellettyjen aineiden listalla? Itse tilasin yksi heinäkuinen lauantai-ilta ja jo seuraavana tiistaina tai keskiviikkona tuli paketti postiluukusta. Itse tämä uusi Sigra pistää vähän epäilyttämään. Edellinen Sigran versio aiheutti jo tyydyttävän tuloksen, kun otti kuudesosan 50 mg:n tabletista, mutta tämä uusi (100 mg:n tabletti) ei toiminut ollenkaan samalla annostuksella. Liekö sitten tuolla määrällä placebo-vaikutus ylipäätään vai mikä lie..? Mitä kokemuksia muilla uudesta Sigrasta?
- lerppa34
sigraa saanut kirjoitti:
Miksiköhän Sigrasi jäi tulliin? Onko Sigra jotenkin kiellettyjen aineiden listalla? Itse tilasin yksi heinäkuinen lauantai-ilta ja jo seuraavana tiistaina tai keskiviikkona tuli paketti postiluukusta. Itse tämä uusi Sigra pistää vähän epäilyttämään. Edellinen Sigran versio aiheutti jo tyydyttävän tuloksen, kun otti kuudesosan 50 mg:n tabletista, mutta tämä uusi (100 mg:n tabletti) ei toiminut ollenkaan samalla annostuksella. Liekö sitten tuolla määrällä placebo-vaikutus ylipäätään vai mikä lie..? Mitä kokemuksia muilla uudesta Sigrasta?
Minullakin usean vuoden kokemus noista vanhemmista Sigroista ja oli todella tehokasta kamaa toisinaan nautittuna. Nyt tilasin tuolta ruotsista ja kolmen kokeilukerran jälkeen ei mitään tehoa yhden pillerin nauttimisella. Pitänee vielä koittaa kahdella, josko pienentäneet vaikuttavaa ainetta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989