Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei kirjaudu....

voi, voi

Olen aloitteleva skypen käyttäjä. Tähän asti on mennyt hyvin. Nyt olen muutaman päivän yrittänyt kirjautua skypeen mutta ei vain onnistu, mitään ei tapahtdu. Sanoo lopulta punaisella että ei onnistu kirjautuminen. Nytkin on tuossa taustalla pyörinyt jo monta tuntia ja yrittää yhdistää. Osaisiko joku sanoaa mitä on tapahtunut? Tai mitä pitäisi tehdä? Asensin jo skypen uudestaankin, mutta ei auttanut.

8

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koneeltasi

      ole kukaan muu kirjautuneena ? Vain yksi voi olla kerrallaan.

    • Poro1

      sekä eilen, että nyt aamullakin ja koko ajan...


      :)

    • oi, oi

      Väärä tunnus tai väärä salasana.

    • se-sama

      Kun olet asentanut sen uudelleen mene työkalut, asetukset ja ruksaa sieltä se avaa automaattisesti kun Windows käynnistyy.
      Jos olet XP-käyttäjänä ottanut vastaan windows-päivityksen, niin siinä päivityksessä oli virhe, mainittiin lehdissäkin, ohjauspaneelin kautta saat peruuttua sen sieltä lisää poista ohjelmia kautta, tarkista viime päivitykset ja poista ne, käsittääkseni selitys löytyy myös Windows-sivuiltakin. Tämän päivän Vista-käyttäjien päivityksessä oli vähän samoja ongelmia.

      • voi, voi

        Kiitos tiedosta. Ajattelin kyllä itsekkin jo samaa, koska tämä tilanne tuli ihan yhtä äkkiä. Minulla on Vista ja päivityksiä on ollut. Ja kun nyt muistelen, niin juuri jonkun päivityksen jälkeen Skype ei enää toiminut. Ei siis väärä salasana tai tunnus. Osaan kyllä muuten käyttää konetta.

        Kiitos asiallisesta neuvosta!!! Eikös tänne juuri sen vuoksi oteta yhteyttä, että aina joku toinen voi tietää enemmän kuin minä???!!!


      • tyhmäkin
        voi, voi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Ajattelin kyllä itsekkin jo samaa, koska tämä tilanne tuli ihan yhtä äkkiä. Minulla on Vista ja päivityksiä on ollut. Ja kun nyt muistelen, niin juuri jonkun päivityksen jälkeen Skype ei enää toiminut. Ei siis väärä salasana tai tunnus. Osaan kyllä muuten käyttää konetta.

        Kiitos asiallisesta neuvosta!!! Eikös tänne juuri sen vuoksi oteta yhteyttä, että aina joku toinen voi tietää enemmän kuin minä???!!!

        Mulla on kans vähän samoja ongelmia, käytän xp:tä ja asensin sen vähän aikaa sitten uudelleen kokonaan. Mikä päivitys pitää poistaa että skype toimii, en löytänyt windowsin sivuilta juttua siitä?


      • se-sama
        tyhmäkin kirjoitti:

        Mulla on kans vähän samoja ongelmia, käytän xp:tä ja asensin sen vähän aikaa sitten uudelleen kokonaan. Mikä päivitys pitää poistaa että skype toimii, en löytänyt windowsin sivuilta juttua siitä?

        Huomasin vasta nyt tuon päivityskyselyn, Vistassa sen tunnus oli KB955020 11.7.2008, Windows update ja sieltä päivityshistoria sitä kautta näet mitä päivityksiä on tullut ja milloin


    • ihan

      varma että olet kirjoittanut salasanan ja skypenimen oikein?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe