Nyt 2-vuotiaamme...Missä ukki kuppaa. Kun ukki oli myöhässä. Kaa menee kohta kouluun ja laittaa repun selkään..Autossa: Laita isi musat soimaan. Kiitos seurasta , oli kivaa. Kun esim. ruokailu ei kiinnosta:) Mene pesulle äiti , ettet ole haisuli. Osaatko laittaa muumit pyörimään.. Lääkäri reissulla: Missä täällä on ovi , hyvää kesää:)
Vastaukset 3
- mitä mitä!!
En kyllä tajunnut ekalla lukemalla yhtään mitään...
Mites olisi jos jaottelisit nuo jutut ihan erillisiin kappaleisiin?
Haluaisitko itse lukea tekstiä:olipakerranpienityttöjokahalusinaapuriltakeksinjasittenseuraavanapäivänähalusikintikkarin.
Kyllä juttusi aukesi,mutta parannahan seuraavaan kertaan,please. - mutta mutta
mä taas en tajunnut tota juttua vaikka luin monta kertaa o.O
aloittajalle: saanko kysyä, että minkä ikäinen olet?- tilanne komiikka pienen poj...
Jutussahan oli monta tilanne komiikkaa, 2 vuotiaan kanssa. Ne oli vaan kirjoitettu yhteen pötköön. Minua kyllä nauratti, kun "sieluni silmilläni" näen tämä pikkumiehen topakkuuden. Kyseessä siis oli vasta 2v-pikkumies. Joten, tarkkana saa vanhemmat olla, tällä kaverilla on hoksottimet...., oppii ympäristöstään tosi nopeasti. Hauska juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112721
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?65571- 44558
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha73512Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät41495Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26493- 152434
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40418Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6404- 20371