Nyt 2-vuotiaamme...Missä ukki kuppaa. Kun ukki oli myöhässä. Kaa menee kohta kouluun ja laittaa repun selkään..Autossa: Laita isi musat soimaan. Kiitos seurasta , oli kivaa. Kun esim. ruokailu ei kiinnosta:) Mene pesulle äiti , ettet ole haisuli. Osaatko laittaa muumit pyörimään.. Lääkäri reissulla: Missä täällä on ovi , hyvää kesää:)
naurattaa:)
3
893
Vastaukset
- mitä mitä!!
En kyllä tajunnut ekalla lukemalla yhtään mitään...
Mites olisi jos jaottelisit nuo jutut ihan erillisiin kappaleisiin?
Haluaisitko itse lukea tekstiä:olipakerranpienityttöjokahalusinaapuriltakeksinjasittenseuraavanapäivänähalusikintikkarin.
Kyllä juttusi aukesi,mutta parannahan seuraavaan kertaan,please. - mutta mutta
mä taas en tajunnut tota juttua vaikka luin monta kertaa o.O
aloittajalle: saanko kysyä, että minkä ikäinen olet?- tilanne komiikka pienen poj...
Jutussahan oli monta tilanne komiikkaa, 2 vuotiaan kanssa. Ne oli vaan kirjoitettu yhteen pötköön. Minua kyllä nauratti, kun "sieluni silmilläni" näen tämä pikkumiehen topakkuuden. Kyseessä siis oli vasta 2v-pikkumies. Joten, tarkkana saa vanhemmat olla, tällä kaverilla on hoksottimet...., oppii ympäristöstään tosi nopeasti. Hauska juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1146098- 835207
- 1414563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623034
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076