Etela Amerikan tytot?

Lasse..

Minnepain etela amerikkaa kannattaisi matkustaa jos matkan syy olisi tutustua paikallisiin tyttoihin?

Eli maa jossa tytot ovat hyvannakoisia ja ystavallisia. Olisi myos hyva jos osaisivat tehda aloitteen itse niin saastyisin siitakin vaivasta.

Osaan espaniaa sujuvasti joten se ei ole ongelma.

25

5889

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietiskelee

      täällä asiaa... Asun maassa, johon on tullut paljon Etelä-Amerikkalaisia ja monet tytöt ovat todella kauniita,iloisia ja spontaaneja.

      Mutta Etelä-Amerikka on hyvin katolista aluetta, joten se vaikuttaa ainakin siellä tyttöjen käytökseen.Hyvän tytön päämäärä on löytää itselleen mies, joka elättää hänet. Naisen on vaikea mennä työelämään, koska se usein tarkoittaa sitä, etä pitääkseen työnsä, on mentävä sänkyyn jonkun pomon kanssa. Tämän vuoksi tytöt eivät ole itsenäisiä kuten euroopassa.

      Nyt sitten riippuu siitä, millaista seuraa olet hakemassa; vakavaa seurustelua vai bailabaila-juttuja.

      Luulisin kuitenkin, etä Brasilia voisi olla sinulle mukava paikka, vaikka siellä puhutaankin portugalin kieltä. Pärjäisit varmasti.Jotkut sanovat, että siellä on maailman kauneimmat naiset.
      Yleensäkin latinonaisilla on kaunis kävelyrytmi ja hehän tanssivat lapsesta lähtien.

      Mihin en ehkä suosittelisi menemään, jos ulkonäköä pitää ajatella, on Kolumbia, Bolivia, Peru...
      Venetsuelassa on kuulemma naiset kauniita, mutta itse maa on vaarallinen.
      Cubassa takuulla löytää naisseuraa, jos on "rikas" eurooppalainen, mutta enpä tiedä... kommunismi on niin vahva siellä, että en ehkä suosittelisi. Ajatustapa on niiiiin erilainen.
      Tiedän erään, että he euroopassa asuessaankin saattavat pistää taskuunsa vaikka kadulta löytyvän kamman tai vastaavaa. Köyhyys ja puute ei hevillä unohdu.

      Argentiinassa on ihmiset yllättävän vaaleitakin.

      Etelä-Amerikassa on tavallista, että miehet käyvät prostituoitujen luona, joten sellaiset naiset varmaan hakeutuvat juttusille. Tautivaara on suuri, mielummin ole selibaatissa kuin hakeudut maksullisen naisen kanssa.
      Ja sitten kannattaa varoa transuja tietenkin.

      Minulla on paljon latinoystävia ja olen kuullut paljon tarinaa niistä maista - he oikeasti ovat kaiken korruption ja köyhyyden keskellä kehittyneet erittäin taitaviksi myös huijaamaan. Joten pidä varasi!
      Saitkohan mitään vinkkejä?
      Hyvää matkaa :)

    • Kolumbiasta

      Jos naiskauneutta haet, niin mene Kolumbian rannikolle esim. Cartagenaan. Myös Venezuela on hyvä vaihtoehto.

    • ei kannata

      "kannattaisi matkustaa jos matkan syy olisi tutustua paikallisiin tyttoihin? "

      Ei oikeastaan _kannata_ ollenkaan, ellei muuta syytä ole. Ei ne niin ihmeellisiä ole.

      Andien maissa (Bolivia, Peru, Ecuador) on paljon intiaaneja, puolet väestöstä, ja lopuistakin suurin osa mestitsejä. Suuri osa väestöstä hyvin köyhää. Se antaa oman leimansa ihmisten ulkonäköön. On siellä toki nättejä tyttöjä myös.

      Brasiliassa (portugalinkielinen) ja Karibialla taas on afrikkalaisen väestön osuus suurempi kuin muualla.

      Itse tunnen parhaiten nuo Andien maat. Niissäkin väestö vaihtelee ulkonäöltään, tavoiltaan ja luonteeltaan seudusta riippuen. Rannikon ihmiset ovat erilaisia kuin vuoristolaiset ja viidakkoseutujen väestö erilaista kuin kaikki muut.
      Minulle ovat paikalliset naispuoliset tuttavat opettaneet että jos haluan tutustua johonkin naiseen minun kuuluisi tehdä aloite. "Jos haluat tutustua johonkin, sano se. Kukaan nainen ei tee aloitetta". En ole kuitenkaan kertaakaan "tehnyt aloitetta" ja silti naisseuraa on riittänyt. Ulkomaalainen, sivistynyt, vaalea, sinisilmäinen (varakas?) herrasmies on kuitenkin sellainen namupala etteivät tavanomaiset sopivaisuussäännöt päde.

      Viulut maksat sinä, vaikka kyseessä olisi ihan "kunnollinen" tyttö, ellei se satu olemaan rikas, mikä ei ole kovin todennäköistä.

      • on tietysti

        nämä ihmiset jotka elävät turistien kustannuksella. Naiset (miksei miehetkin) jotka hankkiutuvat jonkun turistin tyttö/poikaystäväksi, ja kun turisti lähtee hommaavat taas uuden.
        Tuhansittain, miljoonittain, tyttöjä jotka haluavat lähteä jonkun ulkomaalaisen mukaan, melkein hinnalla millä hyvänsä.
        Kummallista on että transvestiitteja siellä näkee paljon enemmän. Ja nämä oikeasti yrittävät huijata miesparkaa.


      • ooooon blondi
        on tietysti kirjoitti:

        nämä ihmiset jotka elävät turistien kustannuksella. Naiset (miksei miehetkin) jotka hankkiutuvat jonkun turistin tyttö/poikaystäväksi, ja kun turisti lähtee hommaavat taas uuden.
        Tuhansittain, miljoonittain, tyttöjä jotka haluavat lähteä jonkun ulkomaalaisen mukaan, melkein hinnalla millä hyvänsä.
        Kummallista on että transvestiitteja siellä näkee paljon enemmän. Ja nämä oikeasti yrittävät huijata miesparkaa.

        "Tuhansittain, miljoonittain, tyttöjä jotka haluavat lähteä jonkun ulkomaalaisen mukaan, melkein hinnalla millä hyvänsä".

        Ihan täällä suomessakin on miljoonittain tyttöjä jotka vain odottaa jotain eksoottista tumma hiuksista miestä saapuvaksi joka ottaa heidät.

        Minä olen yksi heistä. Mutta jos ei ala näkykä täytyy lähteä omaa tummaa hurmuria etsimään merten taa.


      • harmittaa
        ooooon blondi kirjoitti:

        "Tuhansittain, miljoonittain, tyttöjä jotka haluavat lähteä jonkun ulkomaalaisen mukaan, melkein hinnalla millä hyvänsä".

        Ihan täällä suomessakin on miljoonittain tyttöjä jotka vain odottaa jotain eksoottista tumma hiuksista miestä saapuvaksi joka ottaa heidät.

        Minä olen yksi heistä. Mutta jos ei ala näkykä täytyy lähteä omaa tummaa hurmuria etsimään merten taa.

        kun te tytöt vaan odottelette ja haette niitä etelän tummia ja lipeviä miehiä. Ois täällä Suomessakin monta hyvää miestä vapaana, jos ei ois vaatimuksena tumma ihonväri ja synnynnäiset kehujanlahjat. Ei ne etelän miehetkään loputtomiin jaksa kehua. Se on se alku aina sitä huumaa, mutta arki tulee niissäkin suhteissa eteen.


    • TheRooster

      Olet tyhmä mies. Mutta olethan suomalainen, joten se nyt ei ole mikään yllätys.

      A) Katolisessa maassa naiset eivät tee alotteita, elleivät he ole prostituoituja... Silloin he voivat myös hyvin todennäköisesti olla transuja. Paikalliset naiset ovat eurooppalaisiin naisiin verrattuina hyvin passiivisia ja alistuvia, ovathan kasvaneet machokulttuurin ympäröimänä. Paikalliset kunnon tytöt eivät anna muunmaalaisille miehille mitään, ja turha kuvitella, että vaaleat hiukset tai vaalea iho muuttaa asiaa mihinkään suuntaan. Veljet ja isät ovat todella suojelevia ja kontrolloivia sisariaan/tyttäriään kohtaan, eli niitä kauniita, nuoria naisia sinä et pääse edes kättelemään.

      B) Ystävällisyys on ihan yhtä aitoa kuin ystävällisyys, jota saat thaimaalaiselta naiselta. Eli näyteltyä. Rahankuvat vilkkuu silmissä. Rikkaat naiset eivät sinua päin vilkaisekaan, sillä ainoa keino millä naiset pääsevät Etelä-Amerikan maissa rahapuuhun kiinni on rikkaan miehen naiminen. Ja yritäpä viedä latinomieheltä tämän vaimo, niin löydät itsesi aika kiperästä tilanteesta...

      C) Itse olin aika pettynyt paikallisten tyttöjen ulkonäköön... Persjalkaisia ja isonenäisiä on hyvin paljon. Kaikilla on pienehköt rinnat. Tosin jos törmäät kauniiseen naiseen, on hän sitten todella kaunis. Nämä ovat kuitenkin yleensä niitä hyvien perheiden tyttöjä... Paikallisten prostituoitujen ulkonäkö on mitä on. Mustia naisia paljon. Jonkin verran oli tietenkin itselläni ennakkoluuloja matkassa, olenhan minäkin päässyt juttelemaan kaikenlaisia tarinoita kauniista latinoista. Mutta ei siellä ihan rehellisesti sanottuna kovin suurta määrää nättejä tyttöjä ole. Ja jos on, niin ei ole suomalaisella keskivertomiehellä mitään toivoa, ellet ole Markus Pöyhösen kopio ja omaa Vesa Keskisen varoja.

      Tämä siis minulta, nykyisin 28v mieheltä joka olen reilannut Kolumbiassa, Venezuelassa ja Braziliassa kaksi vuotta. Tarkoitus ei ollut ehkä olla niin tyly, kunhan yritin vähän herätellä sinua haaveunesta. Jos lähdet matkaan korkein toivein niin räsähdät maanpinnalle aika äkkiä. Kulttuuri, ilmasto ja maisemat jees.

      • kädessä

        A) Katolisuus ei tee ihmisestä aseksuaalista olentoa. Olethan kuullut katolisten pappien toilailuista? Kyllä naiset ovat katolisessakin maassa ihan samanlaisia kuin muuallakin.
        Oletko ihan oikeasti viettänyt 2 vuotta Etelä-Amerikassa? Etkä ole päässyt naisia edes kättelemään? Siellä on muuten tapana antaa naisille poskisuudelma, ei kätellä.
        Tuossa ylempänä mainitsin kokemuksistani lähinnä Andien maissa...niin sielläkin minulle on sanottu että miehen kuuluu tehdä aloite. Naiset itse ovat minulle niin opettaneet...Mutta havaintojen perusteella se ei ihan pidä paikkaansa. Kyllä minun seuraani on hakeutunut ihan tavallisia, koulutettuja, työssäkäyviä naisia. Eräskin sanoi että kyllä hän odotti että minä tekisin jotain, mutta sitten arveli että olen varmaan niin ujo! :-)...
        En ole huomannut isien ja veljien pahasti rajoittavan. Kyllä minä olen käynyt ulkona naisten kanssa ja vieraillut heidän kotonaankin, ihan vaikka suhde on ollut vain ystävyyspohjalla, eikä kukaan ole siihen puuttunut.
        B) Siellä on tosiaan tuhansittain tyttöjä jotka mielellään naisivat ulkomaisen (euurooppalaisen tai pohjois-amerikkalaisen) miehen.
        C)Naisten ulkonäkö on kuten muuallakin, on rumia, tavallisia ja nättejä...


      • sama...
        kädessä kirjoitti:

        A) Katolisuus ei tee ihmisestä aseksuaalista olentoa. Olethan kuullut katolisten pappien toilailuista? Kyllä naiset ovat katolisessakin maassa ihan samanlaisia kuin muuallakin.
        Oletko ihan oikeasti viettänyt 2 vuotta Etelä-Amerikassa? Etkä ole päässyt naisia edes kättelemään? Siellä on muuten tapana antaa naisille poskisuudelma, ei kätellä.
        Tuossa ylempänä mainitsin kokemuksistani lähinnä Andien maissa...niin sielläkin minulle on sanottu että miehen kuuluu tehdä aloite. Naiset itse ovat minulle niin opettaneet...Mutta havaintojen perusteella se ei ihan pidä paikkaansa. Kyllä minun seuraani on hakeutunut ihan tavallisia, koulutettuja, työssäkäyviä naisia. Eräskin sanoi että kyllä hän odotti että minä tekisin jotain, mutta sitten arveli että olen varmaan niin ujo! :-)...
        En ole huomannut isien ja veljien pahasti rajoittavan. Kyllä minä olen käynyt ulkona naisten kanssa ja vieraillut heidän kotonaankin, ihan vaikka suhde on ollut vain ystävyyspohjalla, eikä kukaan ole siihen puuttunut.
        B) Siellä on tosiaan tuhansittain tyttöjä jotka mielellään naisivat ulkomaisen (euurooppalaisen tai pohjois-amerikkalaisen) miehen.
        C)Naisten ulkonäkö on kuten muuallakin, on rumia, tavallisia ja nättejä...

        Mutta tietysti on niin että jos sinne menee nimenomaan seksi mielessä saa sitä mitä ansaitsee, eli prostituoituja, huijareita, jne.
        Muuten ihmissuhteet pelaavat suurinpiirtein samoin kuin täällä. Pitää vaan olla varuillaan sillä ulkomaalainen vetää kuin magneetti puoleensa noita huijareita ym.


    • alkup Lasse

      Ei saakeli.. Ei kyll taalta palstalla kannata kysyy neuvoo kun kukaan ei tieda mitaan.

      Turha sinun therooster on tulla tanne aukoon paatas. Sun kertomuksessa on kylla niin monta valhetta etta huhhuh. Aika ilmiselvaa etta olet joku katkeroitunut vanha suomalaisakka oikeassa elamassa.

      Toinen sanoo etta kolumbialaiset eivat ole kauniita ja toinen sanoo etta ovat. Mika nyt sitten on totuus? Ja millaisia ovat luonteltaan? Mita olen kattonut noitten kuvia postimyyntivaimosivuilta niin eivat kylla kovin erikoisia ole. Tosin tuskinpa se priima tavara haluu jonkun lihavan jenkkisedan polvelle.

      Brasseista taas olen kuullut etta eivat hekaan ole kovin kauniita ole ja eivat ollenkaan siveellisia. Keskisen tyttoystava on kuitenkin
      todella hyvannakoinen joten ehka tuosta huolimatta kayn visiitilla. Mitenkohan se keskinen onnistu tohon tutustumaan kun ei osaa kielia eika mitaan..

      Mikaan kuuba ei sitten kelpaa. Kuulemma noilta naisilta puuttuu taysin seksuaalinen moraali.

      Onko jollakin kokemusta Puerto Ricosta?

      • laitaan

        niinkuin jo on käynyt ilmi, siellä on naisia laidasta laitaan, ihan kuten meilläkin. Olen käynyt Argentiinassa, Brasiliassa, Boliviassa, Perussa, Ecudorissa ja Kolumbiassa ja havaintojeni perusteella löydät joka maasta prostituoituja rumia ja ei niin rumia, "tavallisia kunnollisia naisia" rumia ja ei niin rumia ja muutamia hyvännäköisiä sekä naisia jotka etsivät nimenomaan jotain ulkomaalaista miestä rumia, tavallisia ja muutamia harvoja hyvännäköisiä. Seksiä saat varmasti ihan tavallisisltakin naisilta jos sitä saat Suomessakin. Siellä homma toimii ihan samoilla säännöillä.


      • nainen Hesasta

        No se Keskisen tyttö on ilmeisesti joku kadun kasvatti ja kouluttamaton. Ja mitä Keskisenn tuleen, niin kyllä se siltä onnistuu raahaamaan Suomeen vaikka apinan tyttöystäväkseen, sen verran typerä pelle on itsekkin.Mitäs sitä yhteisellä kielellä tekee, kun ja jos molemmat ovat yhtä pöljiä ja ruumiin kieli riittää.

        Miksi yleensä haluat matkustaa kyseiseen maanosaan vain naisia mielessä? Eikö kyseisissä maissa nyt ole muuta mielenkiintoista nähtävää ja koettavaa? Itse matkustelen aina kyllä muut asiat mielessä etunenässä kuin paikalliset seksikokemukset. Etelä- Amerikassa kävin viime talvena Brasiliassa ja sekä miehet että naiset komeita, ruskettuneita ja kauniita suurimmaksi osaksi. Ehkä se tumma ihonvärikin jo tekee ihmisistä kauniimpia ja terveemmännäköisiä. Kyllä ne muuten siellä taas rupsahtaa aikaisemmin kuin pohjoisen naiset. Olen 44v ja minua luultiin about 37-38 vuotiaaksi, heh. Itse lähden uudelleen syyskuussa Etelä- Amerikkaan, ehkä Argentiinaan tai Kuubaan. Miehet ovat siellä kuulemma kuumia!! Jos Argentiinaan lähden, niin siellä saa tanssia tangoa, olen nääs tango- fani.


      • A-Lasse
        nainen Hesasta kirjoitti:

        No se Keskisen tyttö on ilmeisesti joku kadun kasvatti ja kouluttamaton. Ja mitä Keskisenn tuleen, niin kyllä se siltä onnistuu raahaamaan Suomeen vaikka apinan tyttöystäväkseen, sen verran typerä pelle on itsekkin.Mitäs sitä yhteisellä kielellä tekee, kun ja jos molemmat ovat yhtä pöljiä ja ruumiin kieli riittää.

        Miksi yleensä haluat matkustaa kyseiseen maanosaan vain naisia mielessä? Eikö kyseisissä maissa nyt ole muuta mielenkiintoista nähtävää ja koettavaa? Itse matkustelen aina kyllä muut asiat mielessä etunenässä kuin paikalliset seksikokemukset. Etelä- Amerikassa kävin viime talvena Brasiliassa ja sekä miehet että naiset komeita, ruskettuneita ja kauniita suurimmaksi osaksi. Ehkä se tumma ihonvärikin jo tekee ihmisistä kauniimpia ja terveemmännäköisiä. Kyllä ne muuten siellä taas rupsahtaa aikaisemmin kuin pohjoisen naiset. Olen 44v ja minua luultiin about 37-38 vuotiaaksi, heh. Itse lähden uudelleen syyskuussa Etelä- Amerikkaan, ehkä Argentiinaan tai Kuubaan. Miehet ovat siellä kuulemma kuumia!! Jos Argentiinaan lähden, niin siellä saa tanssia tangoa, olen nääs tango- fani.

        Tuskinpa se keskisen pelle mikaan rikas olisi jos se olisi typera. Ja voihan likka olla ihan kiva ja hyva vaimo vaikka olisi "kadun kasvatti" ja "kouluttamaton". Parempihan se vaan on ottaa joku koyhasta maasta joku kun paikallinen onnenonkija.

        Eika sun kylla suomalaisena naisena kannattaisi avata suutasi noista syista. Ei se hyva luonne nyt taida olla ihan ekana valintakriiterina kun te kumppaninne valitsette.

        Ja onko sitten joku tangotanssi sitten yhtaan parempi syy matkustaa johonkin paikkaan?

        Olisi kylla parempi ettei naiset tahan ketjuun kirjoittaisi. Tai voisivat edes lopettaa latinotyttojen ja suomalaisten miesten haukkumiset.


      • A-Janne
        laitaan kirjoitti:

        niinkuin jo on käynyt ilmi, siellä on naisia laidasta laitaan, ihan kuten meilläkin. Olen käynyt Argentiinassa, Brasiliassa, Boliviassa, Perussa, Ecudorissa ja Kolumbiassa ja havaintojeni perusteella löydät joka maasta prostituoituja rumia ja ei niin rumia, "tavallisia kunnollisia naisia" rumia ja ei niin rumia ja muutamia hyvännäköisiä sekä naisia jotka etsivät nimenomaan jotain ulkomaalaista miestä rumia, tavallisia ja muutamia harvoja hyvännäköisiä. Seksiä saat varmasti ihan tavallisisltakin naisilta jos sitä saat Suomessakin. Siellä homma toimii ihan samoilla säännöillä.

        kyllahan joka paikassa on seka rumia etta kauniita. Se keskimaarainen kauneus kuitenkin vaihtelee aika paljon paikasta toiseen. Esim Guatemaalassa ei juuri ole kauniita naisia, eika ne kauniitkan kovin kauniita ole. Ihmeen lyhyitakin ovat. Ihan kivaa porukkaa mutta jos kauneutta haluaa niin ei kannata vaivautua.

        Luonteetkin vaihtelevat - turha luulla etta ihmiset kovinkaan yksiloita ovat, kylla se kulttuuri aikapaljon muovaa ihmista. Esim meksikolaiset naiset harvemmin tekevat aloitteita. Guatemaalassa ja siita eteenpain kylla.


      • nainen hesasta
        A-Lasse kirjoitti:

        Tuskinpa se keskisen pelle mikaan rikas olisi jos se olisi typera. Ja voihan likka olla ihan kiva ja hyva vaimo vaikka olisi "kadun kasvatti" ja "kouluttamaton". Parempihan se vaan on ottaa joku koyhasta maasta joku kun paikallinen onnenonkija.

        Eika sun kylla suomalaisena naisena kannattaisi avata suutasi noista syista. Ei se hyva luonne nyt taida olla ihan ekana valintakriiterina kun te kumppaninne valitsette.

        Ja onko sitten joku tangotanssi sitten yhtaan parempi syy matkustaa johonkin paikkaan?

        Olisi kylla parempi ettei naiset tahan ketjuun kirjoittaisi. Tai voisivat edes lopettaa latinotyttojen ja suomalaisten miesten haukkumiset.

        No, olen kyllä itse tavannut Keskisen henk. koht. töitteni takia, ja en nyt menisi ihan sanomaan, että olisi mikään järjenjättiläinen. Näkeehän sen jo "vanha erkkikin" sen puuhista, että mikä on miehiään, raiskaussyytteet ja muut hölmöilyt!!

        Tottakain sitä voi vakka valita kantensa, vaikka ei yhteistä kieltä olisikaan. Kyllähän sitä huonoa englantia sölkötetään monissa monikulttuurissa parisuhteissa, että sillee...Ja sitäpaitti, Keskinen ei ole itse tehnyt paljoa kauppansa eteen. Isänsä ja veljien perintönä sai jatkaa toimintaa ja liiketoimmintaa hoitaa viisaammat miehet, samaan aikaan kun kundi on kalastelemassa vaikka nyt Brasiliassa.

        Mulla on varaa sanoa omat mielipiteeni täällä niinkuin muuallakin, pyytelemättä anteeksi keneltäkään. Luonteestani et tiedä kyllä yhtään mitään niinkuin et tiedä minusta muutenkaan, että sillee. Niin tietysti pitäisi myönnellä teitä äijänkäppänöitä, niin sitten olisi ehkä hyvä, mutta näin ei käynyt tässä tapauksessa. Ei tässä sen enempää latinotyttöjä haukuttu, sanottiin vaan oma mielipide asiasta, kun kerran kysyit. Ja meikäläinenhän ei mahda mitään suomalaisten miesten uunomaisuudelle!!


      • epsilon
        A-Janne kirjoitti:

        kyllahan joka paikassa on seka rumia etta kauniita. Se keskimaarainen kauneus kuitenkin vaihtelee aika paljon paikasta toiseen. Esim Guatemaalassa ei juuri ole kauniita naisia, eika ne kauniitkan kovin kauniita ole. Ihmeen lyhyitakin ovat. Ihan kivaa porukkaa mutta jos kauneutta haluaa niin ei kannata vaivautua.

        Luonteetkin vaihtelevat - turha luulla etta ihmiset kovinkaan yksiloita ovat, kylla se kulttuuri aikapaljon muovaa ihmista. Esim meksikolaiset naiset harvemmin tekevat aloitteita. Guatemaalassa ja siita eteenpain kylla.

        Melko mielenkiintoista että joku yleensäkin matkustaa naiminen mielessä ts. joku ulkonäkö kiinnostaa tjs. Uskomatonta, mutta totta näköjään. Täytyy olla todella epätoivoinen ihminen joka juoksee naisten perässä pelkän ulkonäön takia ja pitää sitä vielä täällä kysellä missä maissa on kauneimmat naiset. hah, hah, hah.

        Olin brasseissa lomalla viime talvena ja samassa hotellissa oli juuri kuvittelemani tyyppi aluperäisestä kirjoittajasta; joku maalaisjuntti lippalakki päässä jatkuvasti ja vaatteeet likaisen kuluneet. Naisia pitää saada hinnalla millä hyvänsä, että saa kehuskella kavereilleen. Joka päivä kännissä kuin ankka ja jutut sitä luokkaa. Kylläpä tuli suomi selväksi paikallisille, kun vielä raahasi hotellihuoneeseensa rositan että vaan muut näkisivät että jätkähän on ihan kunnon mies. Vitsi mikä häpeä. Muutkin suomailaiset nauroivat ja koko hotellin henkilökunta.


      • Lasse..
        epsilon kirjoitti:

        Melko mielenkiintoista että joku yleensäkin matkustaa naiminen mielessä ts. joku ulkonäkö kiinnostaa tjs. Uskomatonta, mutta totta näköjään. Täytyy olla todella epätoivoinen ihminen joka juoksee naisten perässä pelkän ulkonäön takia ja pitää sitä vielä täällä kysellä missä maissa on kauneimmat naiset. hah, hah, hah.

        Olin brasseissa lomalla viime talvena ja samassa hotellissa oli juuri kuvittelemani tyyppi aluperäisestä kirjoittajasta; joku maalaisjuntti lippalakki päässä jatkuvasti ja vaatteeet likaisen kuluneet. Naisia pitää saada hinnalla millä hyvänsä, että saa kehuskella kavereilleen. Joka päivä kännissä kuin ankka ja jutut sitä luokkaa. Kylläpä tuli suomi selväksi paikallisille, kun vielä raahasi hotellihuoneeseensa rositan että vaan muut näkisivät että jätkähän on ihan kunnon mies. Vitsi mikä häpeä. Muutkin suomailaiset nauroivat ja koko hotellin henkilökunta.

        Tiesitko etta telkkarista tulee valilla sellaista ohjelmaa jota kutsutaan missikisaksi? Varmaan sinakin pitaisit sita huvittavana ja melko mielenkiintoisena; siella kuulemma etsitaan maan tai jopa maailman kauneinta. Uskomatonta, mutta totta nakojaan. hah, hah, hah.

        Kannattaisi satsata vahan ton luetun ymmartamiseen. En ole kirjoittanut naimisesta tai sita etta valitsisin naisia pelkan parstakertoimen perusteella.

        Valitettavasti joudut pettymaan mutta minulla ei ole paljon yhteista tuon henkilon kanssa jota sina niin ystavallisesti kuvailit maalaisjuntiksi. Itse olen absolutisti, en ole maalta, en kayta lippalakkia, kuteet ostan usan ylaluokan kaupoista (saks 5th ave ym) ja vaihdan paivittain. Kaukana se todellisuus sinun mielikuvitusmaailmastasi.


      • epsilon
        Lasse.. kirjoitti:

        Tiesitko etta telkkarista tulee valilla sellaista ohjelmaa jota kutsutaan missikisaksi? Varmaan sinakin pitaisit sita huvittavana ja melko mielenkiintoisena; siella kuulemma etsitaan maan tai jopa maailman kauneinta. Uskomatonta, mutta totta nakojaan. hah, hah, hah.

        Kannattaisi satsata vahan ton luetun ymmartamiseen. En ole kirjoittanut naimisesta tai sita etta valitsisin naisia pelkan parstakertoimen perusteella.

        Valitettavasti joudut pettymaan mutta minulla ei ole paljon yhteista tuon henkilon kanssa jota sina niin ystavallisesti kuvailit maalaisjuntiksi. Itse olen absolutisti, en ole maalta, en kayta lippalakkia, kuteet ostan usan ylaluokan kaupoista (saks 5th ave ym) ja vaihdan paivittain. Kaukana se todellisuus sinun mielikuvitusmaailmastasi.

        No tulihan tuokin selväksi. Huonon itsetunnon kuitenkin omaat, kun piti selventää mikä olet "miehiäsi." Mutta junttihan voi olla monella tapaa, kuten rivien välistä saattaa lukea!!


      • locombiaan(kolumbiaan)
        Lasse.. kirjoitti:

        Tiesitko etta telkkarista tulee valilla sellaista ohjelmaa jota kutsutaan missikisaksi? Varmaan sinakin pitaisit sita huvittavana ja melko mielenkiintoisena; siella kuulemma etsitaan maan tai jopa maailman kauneinta. Uskomatonta, mutta totta nakojaan. hah, hah, hah.

        Kannattaisi satsata vahan ton luetun ymmartamiseen. En ole kirjoittanut naimisesta tai sita etta valitsisin naisia pelkan parstakertoimen perusteella.

        Valitettavasti joudut pettymaan mutta minulla ei ole paljon yhteista tuon henkilon kanssa jota sina niin ystavallisesti kuvailit maalaisjuntiksi. Itse olen absolutisti, en ole maalta, en kayta lippalakkia, kuteet ostan usan ylaluokan kaupoista (saks 5th ave ym) ja vaihdan paivittain. Kaukana se todellisuus sinun mielikuvitusmaailmastasi.

        esim caliin tai medelliniin (menos caliente). useat naiset ovat kolumbiassa (ja miehet myös) ystävllisiä ja vieraanvaraisia. tietysti turistista aina vahan halutaan hyötyä. niin kuin jo sanottu korkeasti koulutetuilla ja varakkailla omat ympyränsä, vaikea päästä sisään jos et tunne ketään. mutta muihin sitten on helppo tutustua ja kuten kolumbialainen tuttuni sanoo ; naikkoset sielä naivat rahaa, ukon ulkonäöstä viis. tuli mieleen saks,lla shoppailusta että jos asut nyC:ssa mene hyvä mies iltamenoihin queensin washington heights,sielä niitä kauniita latinotyttöjä riittää. suerte parse


    • .......................

      Jos haluat maahan jossa tytöt ovat hyvännäköisiä ja ystävällisiä niin matkusta mahdollisimman kauas suomesta.
      Jos taas haluat mahdollisimman paljon "sitä yhtä" niin mene Helsinkiin ja leiki ulkomaalaista. Voi sitä lahnan määrää....

      • utsepkistan

        niin ja suomi on pullollaan pienimunaisia, ällöttäviä ja epäsiistejä sekä tyylittömiä kännisiä paskanjauhajia. Löysitkö kenties itsesi jostain näistä kuvauksista, uskon niin!!


      • tantat
        utsepkistan kirjoitti:

        niin ja suomi on pullollaan pienimunaisia, ällöttäviä ja epäsiistejä sekä tyylittömiä kännisiä paskanjauhajia. Löysitkö kenties itsesi jostain näistä kuvauksista, uskon niin!!

        Olokaapa hiljaa. Nämä asiat ei teille kuulu..


      • 19+10

        Onko täällä hyviä tyttö tai transmestoja,vai kaikkialla?
        maria tai hasaa?


      • Hmmmmmmm
        19+10 kirjoitti:

        Onko täällä hyviä tyttö tai transmestoja,vai kaikkialla?
        maria tai hasaa?

        Maceio on pikkukaupunki (n. 800 000 asukasta)...olehan varovainen kun siellä aineita kyselet. Muuten aivan loistava paikka, ei mikään biletyspaikka, mutta ihmiset todella miellyttäviä.

        Transsuja nyt oli jopa Porto De Galinhasissa jossa on 6000 asukasta...


      • 12+14
        Hmmmmmmm kirjoitti:

        Maceio on pikkukaupunki (n. 800 000 asukasta)...olehan varovainen kun siellä aineita kyselet. Muuten aivan loistava paikka, ei mikään biletyspaikka, mutta ihmiset todella miellyttäviä.

        Transsuja nyt oli jopa Porto De Galinhasissa jossa on 6000 asukasta...

        Pitäisi Maceion olla 100 kertaa isompi kuin Porto de G. Näkyykö mitenkään vai ovatko kaikki mettässä?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      388
      3763
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2639
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1855
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1300
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1172
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      166
      1162
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1157
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1104
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      922
    Aihe