Mainostavat kreikkalaisittain euroopan suurimmaksi. Sisäkuvien perusteella sitä onkin, myös valikoimaltaan. Onko kokemuksia hintatasosta??? Mennään sinne tosin joka tapauksessa, mutta paljonko kannattaa jätää laukkuun tilaa ;-)
(Mene stores ja klikkaamalla pohjapiirustusta pääset kaupan kameroihin.)
http://www.jumbo.gr/article_detail.asp?e_lang_id=UK&e_cat_serial=001001&e_cat_id=270
Lelukauppa Jumbo
9
15039
Vastaukset
- Kreikan ystävä
Rodoksen Jumbo on oikea lapsiperheen paratiisi (jos siis on matkabudjettia). Tavarat ovat kyllä pääsääntöisesti kiinalaisia, mutta hintataso on sen mukainen; hinnat alkavat 20 sentistä ja kalleimmat lelut ovat suomalaisittain hyvin edullisia. Itse olemme hankkineet Jumbosta mm. Chiccon autoistuimen hintaan 99,90 egee ja pienen lapsen ajettavan mönkijän ääni- ja valotehostein hintaan 19,90 egee. Siellä on myös vaatteita, leluja lemmikeille ja aikuisille kodin somisteita (kynttilöitä, maljakoita, koriste-esineitä, magneetteja yms. yms.).
Omalla kahden viikon matkallamme kävimme Jumbossa kahdesti ja ostimme reilusti tuliaisia ja kodin somisteita. Vauvallemme (1v 2 kk) toimme ylimääräisenä ruumapakettina Paavo Pesusienen pehmeän nojatuolin, eikä siitä mennyt ylimääräisiä kustannuksia.
Koko kuusihenkisen perheemme Kreikan lomaohjelmassa on aina Jumbossa käynti, suosittelen lämpimästi kaikille lapsiperheille ja miksei aikuisillekin. Ja matkalaukkuihin kannattaa Suomessa pakatessa jättää reilusti tyhjää tilaa...- vastauksesta
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Juuri tuollaista kaipasimmekin.
- Rodos 08
vastauksesta kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Juuri tuollaista kaipasimmekin.
Missä päin saarta tämä Jumbo sijaitsee?
- tuolla
Rodos 08 kirjoitti:
Missä päin saarta tämä Jumbo sijaitsee?
En löytänyt parempaa karttaa
http://www.jumbo.gr/article_detail.asp?m=1&e_lang_id=UK&e_cat_serial=001004001005001&e_cat_id=270&e_article_id=384 - Ylihuomenna Rodokselle
tuolla kirjoitti:
En löytänyt parempaa karttaa
http://www.jumbo.gr/article_detail.asp?m=1&e_lang_id=UK&e_cat_serial=001004001005001&e_cat_id=270&e_article_id=384Kuten Kartasta näkyy paikka on Rodoksen kaupungista Lindokseen johtavan päätien varrella. Muistaakseni sinne on kyllä päätieltä opasteet, mutta reitti on hieman sokkeloinen (ainakin ensimmäisestä risteyksestä, josta sinne ohjataan), mutta onneksi kauppa näkyy suhteellisen kauaksi...
- perille
Ylihuomenna Rodokselle kirjoitti:
Kuten Kartasta näkyy paikka on Rodoksen kaupungista Lindokseen johtavan päätien varrella. Muistaakseni sinne on kyllä päätieltä opasteet, mutta reitti on hieman sokkeloinen (ainakin ensimmäisestä risteyksestä, josta sinne ohjataan), mutta onneksi kauppa näkyy suhteellisen kauaksi...
Käytiin perheen kanssa viime viikolla Jumbossa ja taksikyyti maksoi 7€ suuntaansa Rhodoksen kaupungista. Jumbon neuvonnasta tilaavat taksin veloituksetta paluukyydille. Eipä sitä olekaan ennen menty lelukauppaan taksilla, mutta kolmen hengen bussikyyti olisi maksanut melkein saman.
- mii--
tuo sivu ainakaan minun koneellani... Eikä myöskään jos hakee www.jumbo.gr......
- Jumbo löytyy täältä
Lat 36.4132 ja lon 28.2026
- Jumbon täältä
36° 24' 53.08'' P
28° 12' 38.16'' I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453