Lelukauppa Jumbo

Rodoksella

9

15039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreikan ystävä

      Rodoksen Jumbo on oikea lapsiperheen paratiisi (jos siis on matkabudjettia). Tavarat ovat kyllä pääsääntöisesti kiinalaisia, mutta hintataso on sen mukainen; hinnat alkavat 20 sentistä ja kalleimmat lelut ovat suomalaisittain hyvin edullisia. Itse olemme hankkineet Jumbosta mm. Chiccon autoistuimen hintaan 99,90 egee ja pienen lapsen ajettavan mönkijän ääni- ja valotehostein hintaan 19,90 egee. Siellä on myös vaatteita, leluja lemmikeille ja aikuisille kodin somisteita (kynttilöitä, maljakoita, koriste-esineitä, magneetteja yms. yms.).
      Omalla kahden viikon matkallamme kävimme Jumbossa kahdesti ja ostimme reilusti tuliaisia ja kodin somisteita. Vauvallemme (1v 2 kk) toimme ylimääräisenä ruumapakettina Paavo Pesusienen pehmeän nojatuolin, eikä siitä mennyt ylimääräisiä kustannuksia.
      Koko kuusihenkisen perheemme Kreikan lomaohjelmassa on aina Jumbossa käynti, suosittelen lämpimästi kaikille lapsiperheille ja miksei aikuisillekin. Ja matkalaukkuihin kannattaa Suomessa pakatessa jättää reilusti tyhjää tilaa...

      • vastauksesta

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Juuri tuollaista kaipasimmekin.


      • Rodos 08
        vastauksesta kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Juuri tuollaista kaipasimmekin.

        Missä päin saarta tämä Jumbo sijaitsee?


      • tuolla

      • Ylihuomenna Rodokselle

      • perille
        Ylihuomenna Rodokselle kirjoitti:

        Kuten Kartasta näkyy paikka on Rodoksen kaupungista Lindokseen johtavan päätien varrella. Muistaakseni sinne on kyllä päätieltä opasteet, mutta reitti on hieman sokkeloinen (ainakin ensimmäisestä risteyksestä, josta sinne ohjataan), mutta onneksi kauppa näkyy suhteellisen kauaksi...

        Käytiin perheen kanssa viime viikolla Jumbossa ja taksikyyti maksoi 7€ suuntaansa Rhodoksen kaupungista. Jumbon neuvonnasta tilaavat taksin veloituksetta paluukyydille. Eipä sitä olekaan ennen menty lelukauppaan taksilla, mutta kolmen hengen bussikyyti olisi maksanut melkein saman.


    • mii--

      tuo sivu ainakaan minun koneellani... Eikä myöskään jos hakee www.jumbo.gr......

    • Jumbo löytyy täältä

      Lat 36.4132 ja lon 28.2026

      • Jumbon täältä

        36° 24' 53.08'' P
        28° 12' 38.16'' I


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe