Mainostavat kreikkalaisittain euroopan suurimmaksi. Sisäkuvien perusteella sitä onkin, myös valikoimaltaan. Onko kokemuksia hintatasosta??? Mennään sinne tosin joka tapauksessa, mutta paljonko kannattaa jätää laukkuun tilaa ;-)
(Mene stores ja klikkaamalla pohjapiirustusta pääset kaupan kameroihin.)
http://www.jumbo.gr/article_detail.asp?e_lang_id=UK&e_cat_serial=001001&e_cat_id=270
Lelukauppa Jumbo
9
13836
Vastaukset
- Kreikan ystävä
Rodoksen Jumbo on oikea lapsiperheen paratiisi (jos siis on matkabudjettia). Tavarat ovat kyllä pääsääntöisesti kiinalaisia, mutta hintataso on sen mukainen; hinnat alkavat 20 sentistä ja kalleimmat lelut ovat suomalaisittain hyvin edullisia. Itse olemme hankkineet Jumbosta mm. Chiccon autoistuimen hintaan 99,90 egee ja pienen lapsen ajettavan mönkijän ääni- ja valotehostein hintaan 19,90 egee. Siellä on myös vaatteita, leluja lemmikeille ja aikuisille kodin somisteita (kynttilöitä, maljakoita, koriste-esineitä, magneetteja yms. yms.).
Omalla kahden viikon matkallamme kävimme Jumbossa kahdesti ja ostimme reilusti tuliaisia ja kodin somisteita. Vauvallemme (1v 2 kk) toimme ylimääräisenä ruumapakettina Paavo Pesusienen pehmeän nojatuolin, eikä siitä mennyt ylimääräisiä kustannuksia.
Koko kuusihenkisen perheemme Kreikan lomaohjelmassa on aina Jumbossa käynti, suosittelen lämpimästi kaikille lapsiperheille ja miksei aikuisillekin. Ja matkalaukkuihin kannattaa Suomessa pakatessa jättää reilusti tyhjää tilaa...- vastauksesta
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Juuri tuollaista kaipasimmekin.
- Rodos 08
vastauksesta kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Juuri tuollaista kaipasimmekin.
Missä päin saarta tämä Jumbo sijaitsee?
- tuolla
Rodos 08 kirjoitti:
Missä päin saarta tämä Jumbo sijaitsee?
En löytänyt parempaa karttaa
http://www.jumbo.gr/article_detail.asp?m=1&e_lang_id=UK&e_cat_serial=001004001005001&e_cat_id=270&e_article_id=384 - Ylihuomenna Rodokselle
tuolla kirjoitti:
En löytänyt parempaa karttaa
http://www.jumbo.gr/article_detail.asp?m=1&e_lang_id=UK&e_cat_serial=001004001005001&e_cat_id=270&e_article_id=384Kuten Kartasta näkyy paikka on Rodoksen kaupungista Lindokseen johtavan päätien varrella. Muistaakseni sinne on kyllä päätieltä opasteet, mutta reitti on hieman sokkeloinen (ainakin ensimmäisestä risteyksestä, josta sinne ohjataan), mutta onneksi kauppa näkyy suhteellisen kauaksi...
- perille
Ylihuomenna Rodokselle kirjoitti:
Kuten Kartasta näkyy paikka on Rodoksen kaupungista Lindokseen johtavan päätien varrella. Muistaakseni sinne on kyllä päätieltä opasteet, mutta reitti on hieman sokkeloinen (ainakin ensimmäisestä risteyksestä, josta sinne ohjataan), mutta onneksi kauppa näkyy suhteellisen kauaksi...
Käytiin perheen kanssa viime viikolla Jumbossa ja taksikyyti maksoi 7€ suuntaansa Rhodoksen kaupungista. Jumbon neuvonnasta tilaavat taksin veloituksetta paluukyydille. Eipä sitä olekaan ennen menty lelukauppaan taksilla, mutta kolmen hengen bussikyyti olisi maksanut melkein saman.
- mii--
tuo sivu ainakaan minun koneellani... Eikä myöskään jos hakee www.jumbo.gr......
- Jumbo löytyy täältä
Lat 36.4132 ja lon 28.2026
- Jumbon täältä
36° 24' 53.08'' P
28° 12' 38.16'' I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760