Kuinka usein vaihdatte tutin uuteen? Onko vaan myyntikikka kun tuttipaketeissa lukee, et pitäis vaihtaa parin kuukauden välein?
G: Tutin vaihdosta
6
3445
Vastaukset
- tätä pohtinut
kysyin anopiltani tässä taannoin, että kuinka usein se tutti pitikään vaihtaa uuteen. hän siihen, että häh ja alkoi nauramaan. ennen kuulemma pidettiin tutteja niin kauan, että se tutti osa irtosi tai alkoi murenemaan.
meillä poika 4kk ja samoilla tuteilla menennään edelleen. en tiedä millon vaihdan. sitten kun kaupassa saan inspiksen ostaa uudet tutit. varmaankin.
mutta sen tiiän ettei ne tutit mikskään mee siinä kahen kuukauden aikana, joten mun mielestä vaan ostamiseen pakottamista.
ehkä ne sit menee nopeemmin huonoiks ku ipanoilla alkaa oleen hampaat ni sit pian vaihtaa useemmin ja tarkastella tutteja huolellisemmin. - joopahoo
siis mulle kerrottiin että siks kun niihin voi tulla pöpöjä jotka eivät lähde edes keittämällä mut muuta syytä ei kerrottu esikoiseni ei ole vielä kuollut vaikka söikin yli 6kk yhtä tuttia (muu tutti ei kelvannut 6kk-1v2kk nukkumiseen).
- .....
Mä olen ostanut niin monta tuttia (jotenki niitä vaan kerty, ku oli "unohtunut" et oli jo edellisestäkin kaupasta ostanut...) et vaihdan aina joka päivälle uuden puhtaan tutin. Kaikki on kyllä ollut jo käytössä varmasti sen yli 2kk ja ihan hyväkuntoisen näköisiä ovat. Ja aijon käyttää niitä niin kauan ku ovat ehjiä.
- parin kuukauden välein.
Meillä vauva on nyt yli puolivuotias ja noin kahden kuukauden välein olen vaihtanut kaikki tutit uusiin. Kerrallaan on aina reilu kymmenen tuttia. Kyllä ne menee aika pahan näköiseksi jo siinä ajassa vaikka kuinka keittelee.Huomaa kyllä vasrinkin jos käyttää silikoni tutteja, niistä ruskeista ei niinkään.
Ja onhan ne vastasyntyneen tutit erikokoisiakin kuin myöhemmän vaiheen.
Ja meillä kyllä vaihtuu tutti monta kertaa päivässä, ei musta ole kiva työntää jossain matolla lojunutta tuttia takas suuhun. Eipä ole iso vaiva käydä vaihtamassa välillä.
Meillä tuttia käytetään oikeastaan vain autossa ja nukkumaan mennessä. Ei tykkää syödä huvikseen.
- tutit
pois vain hyvästä syystä. Esim.menee rikki venytettäessa(luonnonkumiset menee selvästi helpommin),tutti heitetty vessanpyttyyn ja tutilla sekoitettu koiran oksennusta;)) Eli niin kauan käytetään kun kestää. Sameaksi ne menee jonkun ajan päästä,mutta eipä näytä makuun vaikuttavan;))
Mä pidän moista myyntikikkana. Tuttipullon tutteja ei vaihdettu kertaakaan ihan vaihtamisen ilosta.- ....
Eka vaihdon tein 5kk iässä kun alkoi syödä tuttia ja pikkuvauvatutit olivat jo pieniä, seuraava vaihto 8kk iässä kun olivat sen näkösiä...Eli noi 3kk kerrallaan ja uudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3061262- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35737Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33662