Itse olin Helioksessa. Siisti ja rauhallinen. Tyylikästä porukkaa.
Allapuolella vanhempi "räkähotelli". Ainakin kahdella partsilla nuorisolaumat rääky yötä päivää.
Onneksi Helioksen partsin ovet piti äänet ulkona.
Millasta täläsisssä halvoissa nuorisomölyluolissa on asua? Ei ainakaan nukuta.
mölyhotelli
4
1165
Vastaukset
- ihan hirveää!!
Itse olimme poikaystäväni kanssa edelliskesänä bulgarian sb:ssä erittäin rauhattomassa hotellissa. Oma budjettimme oli pieni joten piti suht halpa hotelli saada (tätä virhettä emme enää koskaan tee)
Hotelli oli täynnä ruotsalaisia "teini" jengejä. Emme mekään ole mitään kalkkiksia, vaan parikymppisiä itsekkin, mutta se saata*an moinen möly ja ruotsalaiset yhteislaulut saivat kyllä kihisemään kiukusta. Allas baari soitti musiikkia aamu 7 aamu 5! Ruotsalainen purkkapop siis raikasi. Huoneemme oli 1 kerroksessa ja joku ääliö päätti kännissä keskellä yötä kiivetä sinne.
Sekään ei helpottanut että huoneessa ei ollut ilmastointia vaan sen sijaan muurahaispesä!
Oli muuten hevettiä, jos suoraan saan sanoa, mutta onneksi virheistä oppii ja viime vuonna säästimmekin rutkasti rahaa ja matkustimme egyptiin aivan loistavaan hotelliin :)
Niin ja tuota kyseistä sb hotellia ei ole enää finnmatkojen sivuilla, en yhtään ihmettele!- otan osaa !
Miten voi noin huono tuuri käydä ? Olen pahoillanni puolestanne.
Vaikka hotelli olisikin vaatimaton, on sentään joku perusoikeus saada nauttia pienelläkin rahalla lomasta.
Näitä yötäpäivää remuhotelleja on edelleenkin Bulgarian rannikolla, katsokaa ihmiset tarkkaan hotellinen sijainti lomakeksuksessa !
Sillä on iso merkitys lomallenne ! - hotelli
Oliko nimi Continental 3&4, me olimme siinä 3 tai 4 vuotta sitten ja meno oli juuri tuollaista :[
hotelli kirjoitti:
Oliko nimi Continental 3&4, me olimme siinä 3 tai 4 vuotta sitten ja meno oli juuri tuollaista :[
Kyllä oli kyseinen hotelli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452894Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061674Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611438
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2201204