Alkaa vanha Nokiani irtisanoutumaan tehtävistään, joten olisi uuden puhelimen ostamisen aika. Viimeksi kuin ostin uuden puhelimen ei ollut näin paljon valinnanvaraa!?
Voisiko joku suositella hyvää peruspuhelinta, en tarvitse kaiken maailman palveluja, mutta haluan, että puhelimen perupalvelut toimisi hyvin. Lisäksi tärkeänä ominaisuutena pidän akun kestävyyttä. Kiitos!
Peruspuhelin?
12
1058
Vastaukset
- geos
5510. Vaikka iso kokoinen ja muutenkin menee joskus hermot,mutta akku kestaa normaali käytössä kaksipäivää. Puhelin ei mene edes rikki vaikka yrittäisi. Halpa ei tilttaile mukava ja txtarit kirjoittaa nopeesti. Mulla ollu kyseinen malli 1,5vuotta ja edelleen toimii hyvin (vaikka olen heitellyt seinään,kun on oiken v*tuttaut!) :D
Kiva peruskänny ja akku toimii todella hyvin.
Toinen on 7210 värinäyttö ja hyvä muutenkin,mutta ei kestä rajua käyttöä. :) Mutta akku kestää ainakin päivän. Selkeä helppo käyttää norm. kokoinen eikä varmaan 100-200euroo kalliimpi (?) hyviä kokemuksia tästäkin puhelinmallista.
eli pari puhelinta tuossa ja valihde noista toinen.. - jddd
peruspuhelimia: 3310 tai 2100
http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit- Jalli
Eikö tuossa kyselty TOIMIVAA puhelinta?
en ole tähän päivään mennessä nähnyt nokia 3xxx puhelinta joka toimii täysin.
Viimeistään takuu-ajan jälkeen alkavat viat,jotka estävät puhelimen normaalin käytön. Jos puhelinta tarvitsee työkseen ja jokainen keskeytynyt puhelu merkitsee muutaman satasen tappiota niin kannattaa unohtaa halvat Nokiat.
Lisäksi Nokian akut simahtavat parin päivän ja parinkymmenen minuutin puhumisen jälkeen,mutta ainakin Ericssoneissa ja muissakin kestää viikon!
Hyvä peruspuhelin on Ericsson T65 tai T200 tai Siemens M50.
Toimintavarmuus on ihan omaa luokkaa.
Tietenkin kaikille teineille joille on tärkeää että on samanlainen puhelin kuin muilla sekä matopeli ja korkeintaan 5 euron saldoraja niin Nokia 3xxx on ehdottomasti paras! - jeppe
Jalli kirjoitti:
Viimeistään takuu-ajan jälkeen alkavat viat,jotka estävät puhelimen normaalin käytön. Jos puhelinta tarvitsee työkseen ja jokainen keskeytynyt puhelu merkitsee muutaman satasen tappiota niin kannattaa unohtaa halvat Nokiat.
Lisäksi Nokian akut simahtavat parin päivän ja parinkymmenen minuutin puhumisen jälkeen,mutta ainakin Ericssoneissa ja muissakin kestää viikon!
Tietenkin kaikille teineille joille on tärkeää että on samanlainen puhelin kuin muilla sekä matopeli ja korkeintaan 5 euron saldoraja niin Nokia 3xxx on ehdottomasti paras!Turha yleistää joistain yksittäiskappaleista, jotka eivät toimi. Tiedän 5 henkilöä, jotka omistavat 3310:n eivätkä ne ole huollossa käyneet. Itsellä ja vaimolla 3310:t ovat olleet 3 vuotta, kummallakin puhuttu 200 tuntia, eikä huoltoon ole tarvinnut kuskata. Puhelinliikkeen myyjäkin kertoi, ettei ainakaan 3310:t huoltoa työllistä. Valmiusaika on tietenkin huonompi kuin monissa muissa, mutta nykypäivänä ei latauskaan ole ongelma.
- Jalli
jeppe kirjoitti:
Turha yleistää joistain yksittäiskappaleista, jotka eivät toimi. Tiedän 5 henkilöä, jotka omistavat 3310:n eivätkä ne ole huollossa käyneet. Itsellä ja vaimolla 3310:t ovat olleet 3 vuotta, kummallakin puhuttu 200 tuntia, eikä huoltoon ole tarvinnut kuskata. Puhelinliikkeen myyjäkin kertoi, ettei ainakaan 3310:t huoltoa työllistä. Valmiusaika on tietenkin huonompi kuin monissa muissa, mutta nykypäivänä ei latauskaan ole ongelma.
Tuskin yksikään noista viidestä puhelimesta toimivat täysin moitteettomasti.
Jos joku onnistuu löytämään sellaisen 3xxx-sarjan puhelimen jossa ei ole lainkaan vikoja ja akku kestää yli 20min puhelun niin sen kyllä haluan nähdä.
Kyllähän mun Talbottikin toimii hyvin,lähtee käymään jopa 25 asteen pakkasessa kun moottoria lämmittää sähköllä pari tuntia ja koneremonttejakaan ei tarvi tehdä kuin 50tuhannen kilometrin välein.
Katsastuksiinkaan ei yleensä tarvi ostaa osia kuin tuhannella egellä tietysti korjaamolasku päälle mutta se onkin oma vikani koska peukalo on keskellä kämmentä. Ajatelkaa jos olisin ostanut jonkun mersun,joka kuukausi joutuisi maksamaan lainaa pois monta sataa. Mitä se haittaa jos joskus joutuu odottamaan hinausapua pari tuntia kunhan tulee halvaksi!
Eikä ainakaan tarvi kuskata ketään kavereita,ne ei tule ainakaan talvella kyytiin vaikka maksaisi. - Keiju
Jalli kirjoitti:
Tietenkin kaikille teineille joille on tärkeää että on samanlainen puhelin kuin muilla sekä matopeli ja korkeintaan 5 euron saldoraja niin Nokia 3xxx on ehdottomasti paras!Taas näitä valittajia. Mulla on ollu 3210, 3310 ja 3510i eikä minkäänmoista vikaa ole missään näistä ilmenny. Riippuukohan käyttäjästä vai onko mulla ihan törkeen hyvä tuuri...
- Manne
Keiju kirjoitti:
Taas näitä valittajia. Mulla on ollu 3210, 3310 ja 3510i eikä minkäänmoista vikaa ole missään näistä ilmenny. Riippuukohan käyttäjästä vai onko mulla ihan törkeen hyvä tuuri...
Miksi sinulla on sitten ollut kolme puhelinta?
Jos 3210 olisi paras tai hyvä niin kai se olisi sinulla vieläkin.
Sitäpaitsi kun 3xxx puhelin vanhenee, niin se menettää arvonsa lähes kokonaan. 3310 saa jo puoli-ilmaiseksi ja vaihdossa niistä ei hyvitetä mitään. Ainakaan jollei vaihtoa ole mainittu tarjouksessa tyyliin 3510i 250e,kun tuot 3310 vaihdossa 170e
Mulla on ollut sama 8210 jo viisi vuotta,ilman vikoja,en viitsi hävittää koska toimii hyvin ja on pienempi kuin erkki.
Kun ostaa kerran hyvän niin ei tarvi juosta kaupassa vaihtamassa parin kuukauden välein muodin vaihtuessa ja vanhan hajotessa.
Sitäpaitsi Sony-Ericssonista saa nykyään enemmän vastinetta rahoilleen kuin Nokialta. - Lilly
Keiju kirjoitti:
Taas näitä valittajia. Mulla on ollu 3210, 3310 ja 3510i eikä minkäänmoista vikaa ole missään näistä ilmenny. Riippuukohan käyttäjästä vai onko mulla ihan törkeen hyvä tuuri...
Minulla siis ollut tämä vanha puhelin kohta 4 vuotta, mutta nyt todellakin alkaa vetelemään viimeisiä. Kerran olen akun vaihtanut, mutta alan olemaan kyllästyny siihen, että koko ajan saa jännittää toimiiko se vai loppuuko akku.
En enää halua mitään halpispuhelinta, joka kestää jonkun vuoden....
sinulla ei varmasti sen takia ole ollut ongelmia puhelimiesi kanssa, koska olet vaihtanut aina uuteen...
- venla
mainiosti toimiva puhelin, joka kestää aikaakin. kenties paras tällä hetkellä tarjolla olevista nokialaisista tulevaisuuttakin ajatellen (mikäli et kaiken maailman erikoispalveluja kaipaa). puhelimen mukana tullut akku kestää helposti 3-4päivää. suosittelen!
- venla
sanomani että toki tästä löytyy näitä erikoisuuksiakin jos niitä joskus tarvitsee...gprs, wap, polyfoniset äänet yms.. ja lisälaitteena saatavan kameran tai radion voi liittää puhelimeen.
- 7110
Mitä kannattaa maksaa Nokian 6100:sta?
Olen katsellut sen esitteitä, mutta en tiedä edes sen hintaa.
Nykyinen kapulani on toi 7110. - Lilly
7110 kirjoitti:
Mitä kannattaa maksaa Nokian 6100:sta?
Olen katsellut sen esitteitä, mutta en tiedä edes sen hintaa.
Nykyinen kapulani on toi 7110.6100 hinta kiippuu siinä 300 € moelmminpuolin, halvin minkä olen nähnyt markkinoilla tällä hetkellä n. parikymppiä vajaa 300.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244