Yleensä se olen mä, joka auttaa muita ihmisiä heidän parisuhdeongelmissaan.. mutta nyt mä itse olenkin kiperässä tilanteessa ja aivan hukassa siinä mitä mun pitäisi tehdä..?
Tutustuin viime lokakuussa mukavaan mieheen. Olimme aikanaan samalla yläasteella ja kävimme saman riparinkin, mutta silloin emme toisiamme tunteneet.
Helmikuussa aloimme seurustella ja hän muutti luokseni.. olemme olleet onnellisia yhdessä ja yönkin erossa oleminen on tuottanut kamalaa ikävää :).. mutta muutama viikko sitten hän sai kuulla aikasemmista petikumppaneistani (hän tuntee niistä muutaman, mutta kukaan heistä ei ole hänen kaverinsa.)
5 VUOTTA sitten kesällä muutamien kuukausien aikana kuksin viittä eri miespuolista.. ja tämähän on kiirinyt avokkini korviin.. Tuon kesän jälkeen seurustelinkin yhden miehen kanssa 2,5 vuotta, kunnes erosimme.
Nyt avokkini on muuttunut ihan totaalisesti mua kohtaan. Hän toitottaa ettei pysty olemaan puhumatta asioista jotka mietityttää häntä.. eli nämä mun petikumppanini, jotka hänkin tuntee jotenkin. Hän puhuu koko ajan että luuli mua aivan toisenlaiseksi ja on puhunut että hän halusi elämässään saavuttaa ihanan naisen.. sitä mä en näköjään sitten ole. Olen yrittänyt selittää hänelle että tajuaako hän että siitä on jo yli 5 VUOTTA ja että silloin olin nuori ja menin kuin mikäkin viitamaan piru..
Auttakaa.. kysykää jos tarvitsette vastauksia multa..? Viimeiseksi sanoin hänelle että kyllä musta helpomminkin eroon pääsee kuin nälvimällä mun menneisyydestä..
Auttakaa..
4
512
Vastaukset
- dhdhddh
horo mikä horo, ei sitä olis kaikille tarttenu jakaa, vaikka nuori olikin...
- -.-..-,..,.,
Jätkät eivät halua tyttöystäväkseen horoa, joka on hässinyt ties kenen kanssa, vaikka niistä olisi kuinka kauan aikaa!
Kyllähän tuollainen todellakin järkyttää, voin ihan omasta kokemuksestani kertoa. Toivottavasti tuo jätkä ymmärtää jättää sinut ja hankkia jonkun hieman "siveellisemmän", kuin sinä! Hän on sen ansainnut. Sinä et ansaitse häntä!
Oma vikasi!
Hyvää kesää! - yksvaann
Kyllähän tämmönen uutinen on shokeereevaa aluks mut kyllä täst pitäis viel yli päästä.
Kunhan et enää tee sellaista ja painotat et oot muuttanu tapas niin kyllä sä anteeks saat.
Jeesus ja syntiä tehnyt nainen sopis tähän hyvin. - Pau-la
Tuli ensimmäisenä mieleen kun luin noita vastauksia, että noinko todellakin ajatellaan. Jos joskus on jotain tehnyt niin siitä saa sitten lopun ikäänsä kärsiä. Ja miehillä saa olla vaikka millainen historia sänkypuuhissa, kokemuksesta tulee vaan plussaa.
Entäpä jos syy avopuolisosi vauhkoamiseen ei olekaan varsinaisesti se, että hän pitää käyttäytymistäsi vääränlaisena? Jospa hän pelkääkin olevansa petipuuhissa jotenkin huonompi näitä aikaisempia. Tai sitten hän on mustasukkainen ja tunteet menevät järjen edelle.
Mielestäni et ole tehnyt mitään väärää. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu ja tuskin olet ainoa, jolla petikumppaneita on ollut useampia. Kuitenkaan et toivottavasti mennyt aikoinaan pettämään ketään, siitä voisi mies olla aiheestakin peloissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138