Voitko suositella jotain tiettyä lomatalo/maatilamajoitus yrittäjää Saarenmaalla.
Haemme lähinnä rauhallista paikkaa, jossa saisi mielellään olla palvelujakin esim.sauna.
Lomatalo/maatilamajoitus Saarenmaalla
4
790
Vastaukset
- Suosittelija
http://www.saaremaa.ee/jurna/31.html
Vietimme oheisesssa viime viikolla yön ja homma toimi hienosti. Yövyimme pihapiirin vierastalon alakerrassa, 1200 eek/vrk. Yöpymismahdollisuus kolmelle, pesuhuoneessa suihku, pesuallas ja veski, lisäksi erillinen veski. Verandassa keittiönurkkaus liesineen, varusteineen, jääkappeineen ja pöytineen. Tosi siistiä, laadukkaat, puhtaat, silitetyt petivaatteet. Uuden veroiset, paneloidut sisäpinnat ja kaunis huolella hoidettu pihapiiri. Runsas aamiainen ja mukava henkilökunta. Tutustuin myös muihin huoneistoihin ja suositten myös niitä. Majatalo on tosi suosittu, joten soita etukäteen ja kysy onko tilaa. Jos ja kun toise lähden Saarenmaalle, pyrin pääsemään yöpymään tuonne.
Terveisiä Jurnan isännälle tarjasviitin synttärimummolta. - kesäkuussa käynyt
Kesäkuun alkupuolella tuli pysähdyttyä pariksi yöksi Aadu Taluun (suom. Aatun (maa)tila). Rauhallinen paikka meren läheisyydessä Suure Rootsin kylässä.
Saunaa emme tulleet testanneeksi.
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275